دستورالعمل های جدید انتاریو برای درخواست های برنامه انتخاب استانی

دستورالعمل های جدیدی برای متقاضیان اکسپرس اینتری و همچنین، دیگر متقاضیانی است که پرونده های خود را برای سیستم ابراز علاقمندی انتاریو منتشر شده است. انتاریو دستورالعمل های اختصاصی تری برای مهاجران آینده و نمایندگان آنها که برای برنامه مهاجرت این استان درخواست نموده اند منتشر کرد. متقاضیان مهاجرت به انتاریو باید درخواست های کامل خود را به برنامه انتخاب مهاجر انتاریو (OINP) ارسال کنند. بخش های از قلم افتاده ممکن است موجب بازگرداندن درخواست آنها شود. بنابر اطلاع رسانی این استان، زمان بررسی را تنها برای پذیرش درخواست های کامل برنامه انتخاب استانی خود (PNP) کاهش می دهد. دستورالعمل های جدید برای ارسال درخواست های کامل به متقاضیان اکسپرس اینتری و ابراز علاقمندی مربوط است.
اقامت یونان

دستورالعمل های جدید انتاریو برای درخواست های برنامه انتخاب استانی

جریان های اکسپرس اینتری انتاریو

اگر برای یکی از جریان های اکسپرس اینتری درخواست می کنید و دارای تحصیلات خارج از کانادا هستید، به ارزشیابی مدرک تحصیلی (ECA) به منظور دریافت امتیازات مربوط به تحصیلات نیاز دارید.

انتاریو به طور خاص، نام خدمات تحصیل جهانی (WES) را بر روی صفحه وبسایت دولتی خود گذاشته است. هرچند، این تنها سازمانی نیست که به ارزشیابی مدارک تحصیلی اختصاص دارد. دولت فدرال، فهرستی از خدمات تایید شده را بر روی وبسایت خود قرار داده است.

به گفته این استان، برای به اشتراک گذاری یک نسخه از ECA با برنامه انتخاب استانی انتاریو، باید WES رسمی تایید شده داشته باشید.

برای این کار، باید “نسخه دیگری از کارنامه” ECA خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. پس از آن، برنامه انتخاب مهاجر انتاریو را به عنوان دریافت کننده، انتخاب کنید.

تنها تایید WES برای اشتراک گذاری نتایج ارزشیابی با اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برای درخواست انتخاب استانی از انتاریو کافی نیست.

اگر WES را برای اشتراک اطلاعات با OINP تایید نکنید، درخواست شما به عنوان یک تقاضای ناقص بازگردانده شده و مبلغ درخواست به شما بازپرداخت می شود. به این ترتیب، فرصت درخواست برای این برنامه را از دست می دهید مگر اینکه خبر جدیدی از انتاریو دریافت کنید.

جریان های مهاجرت ابراز علاقمندی: فرم تاییدیه

برای متقاضیان جریان پیشنهاد شغلی کارفرما، باید یک نسخه PDF از فرم تاییدیه را ارسال کنید این فرم باید چاپ شده، توسط متقاضی، با خودکار امضا شده و در صفحه دیگری تحت عنوان مدارک پشتیبان، بارگذاری شود.

انتاریو درخواست بدون نسخه PDF امضا شده از فرم تاییدیه را بازگردانده و مبلغ آن را به متقاضی باز پرداخت می کند و فرصت درخواست برای این برنامه از دست می رود مگر اینکه یک EOI دیگر ثبت کنید و دعوتنامه دیگری برای درخواست انتخاب استانی دریافت نمایید.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت برنامه های استانی کانادا دعوتنامه کاری کانادا توریستی کانادا پناهندگی کانادا کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

 

 

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289