مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی نوا اسکوشیا (NSNP)

این استان از شبه‌جزیره‌ای متصل به سرزمین اصلی کانادا و جزیرهٔ کیپ برتون و چندین و چند جزیرهٔ کوچک‌تر تشکیل شده‌است. پایتخت این استان شهر هالیفکس است که به عنوان مرکز اصلی فرهنگ و هنر و همچنین استانداردهای بالای زندگی شناخته می شود. مردم نوا اسکوشیا در کنار دریا زندگی می کنند این استان به خاطر زیبایی های طبیعی و غذاهای خوشمزه اش شهرت زیادی دارد.
اقامت یونان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی نوا اسکوشیا (NSNP)

P، برنامه ی مهاجرت استانی نوا اسکوشیااست. مهاجران آینده ای که دارای مهارت و سابقه ی کار مدنظر استان هستند می توانند از طریق این برنامه، گواهی انتخاب استانی نوا اسکوشیا را با سرعتی بیشتر از فرآیند کلی مهاجرت دریافت نمایند.

NSNP درخواست ها را تحت برنامه های مهاجرتی زیر پذیرش می کند:

  • تقاضای نوا اسکوشیا: اکسپرس اینتری (Nova Scotia Demand: Express Entry)
  • سابقه ی کار در نوا اسکوشیا: اکسپرس اینتری (Nova Scotia Experience: Express Entry)
  • برنامه ی نیروهای متخصص (Skilled Worker Stream)
  • برنامه ی کارآفرینی (Entrepreneur)
  • برنامه ی کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی (International Graduate Entrepreneur Stream)

برنامه ی سابقه ی کار در نوا اسکوشیا: اکسپرس اینتری

نوا اسکوشیا به منظور انتخاب داوطلبین در این برنامه از سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری استفاده می کند. این برنامه  مسیری برای اخذ اقامت دائم برای متقاضیانی است که دارای  تخصص های بسیار بالا با حداقل  یک سال سابقه ی کار برای یکی از کارفرمایان نوا اسکوشیا هستند.
 

برنامه ی نیروهای متخصص

در این گروه، NSNP، متقاضیانی را پذیرش می کند که  پیشنهاد کاری از یکی از کارفرمایان نوا اسکوشیا دریافت کرده اند. افراد شاغل در مشاغل تخصصی، نیمه تخصصی و مشاغل نیازمند تخصص کم می توانند شرایط اپلای را داشته باشند.

برنامه ی کارآفرینی

برنامه استانی نوا اسکوشیا (NSNP)، برای جذب افرادی طراحی شده است که قصد دارند  کسب و کار جدیدی را شروع  کرده یا بدست آورند و به طور موقت در نوا اسکوشیا اقامت نمایند.

برنامه ی کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی

برنامه ی کارآفرینی فارغ التحصلان بین المللی برای فارغ التحصیلانی است که حداقل یک دوره ی تحصیلی تمام وقت دو ساله را از دانشگاه ها یا کالج های دولتی معتبر در نوا اسکوشیا گذرانده اند،حداقل به مدت یک سال، کسب و کار خود را در نوا اسکوشیا راه اندازی کرده اند و قصد اقامت دائم در کانادا را دارند، امکان پذیر است.


سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289