اقامت از طریق استارت آپ کانادا

استارت آپ به چه چیزی گفته می شود استارت آپ به یک بیزنس نوپا گفته می شود که پتانسیل رشد دارد و معمولا در حوزه تکنولوژی ثبت می شود. در طی چند سال اخیر کانون توجهات به ایده های استارت آپی در سراسر دنیا معطوف شده و به طوریکه بسیاری از این ایده ها و کسب و کار های نوپا باعث پیشرفت و ایجاد تحول عمده ای در بازار و همچنین رشد و پیشرفت جامعه شده اند. استارت آپ ها در بیشتر برای حل یک مشکل عمومی ایجاد می شوند البته که در حوزه های تخصصی و خاص نیز ایده ها و استارت آپ های زیادی وجود دارند.
اقامت یونان

اقامت از طریق استارت آپ کانادا

فرآیند استارت آپ در کشور کانادا

با توجه به پیشرفت دنیا در زمینه های تکنولوژی و استارت آپی در سالهای اخیر کشور کانادا نیز توجه ویژه ای بهاستارت آپها داشته است. یکی از مهمترین اقداماتی که سازمانمهاجرت کانادادر راستای پیشبرد این اهداف داشته این است که شرایط بسیار مناسبی برای دارندگان ایده و استارت آپ از کشور های خارجی فراهم نموده تا علاوه بر تشویق آن ها به شروع کسب و کارشان در کانادا، به پیشرفت شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور خود نیز کمک نمایند. این شرایط شامل ارائه تسهیلات عالی برای دریافت اقامت دائم و کمک به رشد استارت آپ ها از طریق سرمایه گذاری بوده است. لذا در صورت داشتن ایده و یا استارت آپ می توانید از این طریق بهترین روش مهاجرت را برگزینید. بله بهترین روش مهاجرت به کانادا از همین روش است.  

 

مراحل دریافت ویزای استارت آپ کانادا

شرط اصلی برای شروع  این فرآیند این است که شما باید یک طرح نو و ایده داشته باشید. البته در باره این موضوع باید گقت موسسه زرین کانادا متناسب با توانمندیهای شما و شرایطی که دارید برای شما ایده پیشنهاد می کند.

بعد از انتخاب این ایده باید به یکی از مراکز معتبر مربوط به استارت آپ (نظیر مراکز سرمایه گذاری و رشد دهنده استارت آپ) ارائه می شود.

بعد از پذیرش ایده توسط سازمان مذکور فرآیند دریافت ویزا و اقامت آغاز می شود. توجه داشته باشید که اقامت از طریق استارت آپ از نوع PR است یعنی شما با اقامت دائم وارد کانادا می شوید.

 

شرایط لازم برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا

 

  • برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، داشتن تسلط کافی و قابل قبول، در یکی از دو زبان رسمی کشور کانادا (زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی)، ضروری می باشد. مطابق با اعلام های رسمی از سوی سایت مهاجرت کانادا، جزئیات دقیق در خصوص مهارت زبان برای اخذ ویزا استارتاپ کانادا: مدارک معتبر در خصوص زبان های انگلیسی و فرانسوی
    مدراک معتبر برای زبان انگلیسی مدارک معتبر برای زبان فرانسوی
    IELTS TEF
    CELPIP TCF
  • زمان اقدام برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، لازم است فرد متقاضی و هر کدام از اعضای خانواده (همراهان) که بیشتر از ۱۸ سال سن دارند، در زمان ارائه درخواست ویزا مدارک سوء پیشینه خود را همراه با دیگر مدارک لازم ارائه دهند.
  • پیش از دریافت ویزا کانادا و مهاجرت به این کشور، لازم است حتما مراحل دقیق چکاپ پزشکی را گذرانده باشید. مراحل دریافت چکاپ پزشکی طی نامه ای رسمی، پس از ارسال درخواست دریافت ویزا به دفتر ویزا کانادا، برای شما ارسال خواهد شد.
  • انجام مراحل انگشت نگاری و عکس بیومتریک، برای هر یک از درخواست های شما جهت اخذ ویزا و اقامت دائم کانادا الزامی است. (البته، این شرایط برای زمانی است که شما به عنوان متقاضای اقامت کشور کانادا، بین ۱۴ تا ۷۹ سال، سن داشته باشید.)

 

هزینه ها و مدت زمان دریافت ویزای استارت کانادا

  مبلغ لازم برای تامین هزینه های زندگی در زمان دریافت ویزای استارتاپ کانادا، بستگی به تعداد اعضای خانواده یا همراهان شما دارد. بر اساس آخرین نرخ اعلام شده از سوی وب سایت رسمی سفارت کانادا در سال ۲۰۲۰ میلادی، این مبالغ به شرح ذیل می باشد:​​

تعداد افراد خانواده بودجه مورد نیاز سالانه (به دلار کانادا)
۱ (یک فرد مجرد) $۱۲,۹۶۰
۲ $۱۶,۱۳۵
۳ $۱۹,۸۳۶
۴ $۲۴,۰۸۳
۵ $۲۷,۳۱۵
۶ $۳۰,۸۰۶
۷ $۳۴,۲۹۹
۸ $۳,۴۹۲
مبلغ اضافی برای هر یک از اعضا $۳,۴۹۲

 

  روند دریافت ویزا استارتاپ کانادا شامل تعدادی مراحل عمومی همانند دیگر درخواست ها می باشد. از جمله این مراحل عمومی می توان به عکس بیومتریک، انگشت نگاری، دریافت تایید چکاپ پزشکی و ارائه مدارک سوء پیشینه اشاره کرد. علاوه بر این موارد، ارسال بیزنس پلن (این مرحله باتوجه به سازمان های مختلف نظارتی ممکن است متفاوت باشد) و دریافت تاییدیه های لازم، از مهم ترین مراحل دریافت ویزا استارتاپ کانادا می باشد. به طور معمول مجموع این موارد برای دریافت ویزا استارتاپ بین ۱۲ تا ۱۶ ماه زمان می برد.  

سازمان های مورد تایید کانادا برای حمایت از استارت آپ ها

 

اینکیوبیتر:

یکی از سازمان های متخصص در زمینه حمایت و اجرایی کردن بیزنس هاست که می توان به موارد زیر از جمله زیر مجموعه هایش اشاره کرد:

  • BDC Venture Capital
  • iNovia Capital Inc
  • Celtic House Venture Partners
  • Golden Venture Partners Fund, LP

 

انجل اینوستر:

از استارت آپ های نوپا حمایت کرده و سرمایه گذاری های کوچکی نیز روی آن ها انجام می دهد. برخی از زیرمجموعه های آن:

  • Golden Triangle Angel Network
  • Oak Mason Investments Inc
  • TenX Angel Investors Inc
  • York Angel Investors Inc

 

ونچر کپیتالیست:

این سازمان سرمایه گذاری های کلانی روی استارت آپ های در حال پیشرفت و توسعه انجام می دهد. برخی زیرمجموعه هایش:

  • Alberta Agriculture and Forestry
  • Food Processing Development Centre
  • Empowered Startups Ltd

 

معایب دریافت ویزا از طریق استارت آپ

  همانطور که اشاره شد، دریافت ویزا استارتاپ کانادا یکی از بهترین گزینه ها برای اخذ اقامت دائم کانادا می باشد؛ اما مطمئنا برای هر روشی اخذ ویزا کانادا، نقاط ضعفی نیز وجود دارد. از جمله نقاط ضعف این شیوه: طرح ارائه شده به سازمان های مورد تایید دولت کانادا برای دریافت ویزا استارتاپ، باید از کیفیت و خلاقت بالایی برخوردار باشد، چراکه ساز و کار پذیرش طرح استارتاپ، سختگیرانه است. پس از دریافت ویزا، شما ملزم به استخدام نیروی کار کانادایی می باشید. پس از راه اندازی کسب و کار، اجازه افزایش سرمایه بدون کسب مجوز از سازمان ها مورد تایید را نخواهید داشت. دولت کانادا در طول هر سال، تنها تعداد محدودی از برنامه های استارتاپ و بیزینس پلن ها را قبول می کند که در صورت پر شدن این ظرفیت، امکان رد شدن تقاضا و درخواست شما برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا وجود خواهد داشت. 

 

 

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت برنامه های استانی کانادا دعوتنامه کاری کانادا توریستی کانادا پناهندگی کانادا کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289