نامه حمایتی ویزای استارت آپ کانادا

نامه حمایتی (Letter of Support) چیست؟ زمانیکه ایده مناسبی برای اقدام به مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ می نمایید می بایست از یکی از سازمان های سرمایه گذار کانادا برای دریافت حمایت و سرمایه گذاری مالی تاییدیه یا همان نامه حمایتی کسب نمایید. می توان گفت مهمترین و سخت ترین بخش کار برای دریافت این نوع ویزا متقاعد کردن یکی از سازمان های زیر بمنظور دریافت حمایت است. در صورتیکه بیزنس پلن شما قوی و مناسب باشد و بتوانید اثبات کنید که ارزش حمایت را دارد اگر مورد حمایت این سازمان ها قرار بگیرید نامه ای مبنی بر نامه حمایتی و یا letter of support گفته می شود. زمانی که برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا اقدام می‌کنید٬ در حقیقت باید بتوانید به عنوان یک کارآفرین با ایده خلاقانه کسب و کار مورد تائیدی را در این کشور راه اندازی کنید و از یکی از سازمان‌های ذیصلاح نامه حمایتی یا همان Letter of Support بگیرید. سه سازمان تایید شده از طرف دولت کانادا برای حمایت و سرمایه گذاری روی استارت آپ ها عبارت اند از: Venture capital funds Angel investor groups Business incubators هر کدام از سازمان های بالا به میزان خاصی حاضر به سرمایه گذاری روی طرح و ایده ها هستند و هرچه ایده قویتر باشد از سازمان برتری می توانید حمایت دریافت کنید.
اقامت یونان

نامه حمایتی ویزای استارت آپ کانادا

فرآیند دریافت نامه حمایتی

  فرآیند ارائه ایده و بیزنس پلن برای هرکدام از سازمان های بالا تفاوت هایی دارد چون به طبع خدمات رسانیشان نیز باهم متفاوت است! پس هرکدام از آن ها شرایط و الزامات خاص خود را دارند که به طور مثال ممکن است از شما بخواهند شخصا ایده خود و بیزنس پلن را ارائه دهید و یا اینکه تصمیم بر این بگیرند که شما طرح خود را برایشان ارسال نمایید تا بعدا از شما دعوت نمایند. در صورتیکه با یکی از سازمان های فوق به توافق برسید آن ها نامه حمایتی خود را برای شما ارسال می کنند و شما می بایست این نامه را ضمیمه پرونده خود کرده و به IRCC ارسال نمایید. توجه داشته باشید اهمیت نامه حمایتی استارت آپ از آن جهت است که این نامه به منزله تاییدیه دریافت حمایت از سازمان است که برای دریافت ویزای استارت آپ به آن نیاز خواهید داشت. همچنین سازمانی که نامه حمایتی برایتان صادر می کند یک تعهد نامه نیز مستقیما به IRCC ارائه می دهد که هر دو نامه ارسالی (از طرف شما و سازمان حامی) توسط IRCC مورد بررسی قرار می گیرد.  

دریافت نامه حمایتی از چند سازمان

  دریافت نامه حمایتی از سوی چند صندوق سرمایه گذاری و یا گروه‌های حمایتی بمنظور گرفتن ویزای استارتاپ کانادا، یک اتحادیه صنفی تلقی می شود. در صورتیکه حمایتی از جانب اتحادیه داشته باشید، هویت تمام سازمان‌های سرمایه‌ گذاری دخیل در آن اتحادیه، می بایست مشخص باشد. تنها یک تعهدنامه الکترونیکی به IRCC ارسال خواهد شد و یک نامه حمایتی (Letter of support) برای شما صادر می گردد.

  • در صورتی که یک صندوق سرمایه گذاری مجاز در بیزنس شما سرمایه گذاری کند، حداقل میزان سرمایه گذاری، ۲۰۰۰۰۰ دلار است، حتی اگر یک گروه آنجل نیز در بیزنس شما سرمایه گذاری کرده باشد.
  • اگر حداقل یک گروه آنجل، بدون حضور هیچ صندوق سرمایه گذاری، در بیزنس شما سرمایه گذاری کند، حداقل میزان سرمایه گذاری، ۷۵۰۰۰ دلار می باشد.
  • اگر سازمانی، ایده شما را تایید کرده و از شما حمایت کند، اجازه افزودن شرکای جدید به بیزنس را نخواهید داشت. بنابراین، پیش از تماس با یک سازمان مجاز، تصمیم نهایی خود را بگیرید.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت برنامه های استانی کانادا دعوتنامه کاری کانادا توریستی کانادا پناهندگی کانادا کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289