مدت زمان گرفتن اقامت ویزای استارت آپ

روش هایی مانند اخذ اقامت دائم برای شخص و کل اعضای خانواده اش از لحظه ورود به خاک کانادا و همچنین کم هزینه تر بودن نسبت به سایر روش های سرمایه گذاری در کانادا.
اقامت یونان

مدت زمان گرفتن اقامت ویزای استارت آپ

شرایط دریافت اقامت ویزای استارت آپ کانادا

طبیعتا اولین و مهمترین شرط داشتن یک ایده با پتانسیل بالا برای موفقیت  است. ایده ای که کسب و کاری معتبر را شکل دهد و فرصت شغلی برای کانادایی ها فراهم نماید.

البته داشتن ایده به تنهایی کافی نیست و شخص باید دارای مدارک و توانمندی های دیگری نیز باشد.

علاوه بر یک ایده مناسب و بیزنس پلن قابل تایید برای ارائه، جهت دریافت ویزا استارتاپ کانادا، می بایست حتما از حمایت یک یا چند سازمان سرمایه گذاری مشخص شده از سوی دولت کانادا برخوردار شوید.

سه سازمان معرفی شده از سوی دولت کانادا، گروه های تجاری هستند که برای سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ تعیین شده اند و عبارت اند از:

  • Venture capital funds
  • Angel investor groups
  • Business incubators

یکی دیگر از شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا گرفتن نامه پشتیبان یا نامه حمایتی (letter of support) می باشد؛ این نامه حمایتی به منزله تایید ایده شما از سوی این نهاد های نظارتی فوق برای دریافت سرمایه و پشتیبانی مالی می باشد.

پس از به متقاعد کردن و به توافق رسیدن با یکی از سازمان های معتبر، نامه حمایتی را برای شما ارسال خواهند کرد.

وجود این نامه برای دریافت ویزا مانند موارد دیگر از اهمیت زیاد و بالایی برخوردار است.

همچنین شخص باید حداقل هزینه تامین زندگی خود و خانواده اش در خاک کانادا را داشته باشد. منظور ما هزینه های روزمره زندگیست که ارتباطی به هزینه های دریافت ویزا مانند انگشت نگاری ندارد.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای گذران زندگی یک شخص ۱۲ هزار دلار کاناداست که به ازای اضافه شدن هر نفر این مبلغ افزایش می یابد.

همچنین فرد متقاضی و تمام همراهان بالای ۱۸ سال وی باید گواهی عدم سوء پیشینه در ۶ ماه گذشته در کشوری که زندگی کرده اند را دریافت و در باقی مدارک خود بگنجانند.

از دیگر شروط برای تکمیل پرونده داشتن مدارک چک آپ پزشکی برای خود شخص و خانواده اش می باشد. نکته قابل ذکر این است که مهم نیست که اعضای خانواده شخص قصد حضور در کانادا را دارند یا خیر چون به هر حال می بایست تک تک آن ها نیز چک آپ شوند تا اثبات شود شخص آسیب جسمانی و روانی نداشته و برای شهروندان کانادا خطری ندارد.

شرط بعدی هم سن شخص متقاضی است. سن شخص باید بین ۱۴ تا ۷۴ سال باشد.

 

مدرک زبان مورد نیاز ویزای استارت آپ کانادا

برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، داشتن تسلط مناسب و قابل قبول، در یکی از دو زبان رسمی کشور کانادا (زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی)، ضروریست. طبق اعلام رسمی از سوی سایت مهاجرت کانادا، جزئیات دقیق در خصوص مهارت زبان برای اخذ ویزا استارتاپ و مهاجرت به کانادا به صورت زیر است:

 

مدارک معتبر در خصوص زبان های انگلیسی و فرانسوی

مدارک معتبر زبان انگلیسی مدارک معتبر زبان فرانسوی
IELTS TEF
CELPIP TCF

برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا، باید حداقل یکی از مدارک بالا را داشته باشید.

البته امتیازاتی نیز برای مدارک فوق تعیین شده که بشرح ذیل است:

حداقل امتیازهای لازم درخصوص مهارت های زبانی آزمون آیلتس برای اخذ ویزا استارتاپ کانادا

Test results for each ability  
Speaking Writing Reading Listening CLB level
۵.۰ ۴.۰ ۵.۰ ۵.۰ ۵

حداقل امتیازهای لازم درخصوص مهارت های زبانی آزمون TEF فرانسه برای اخذ ویزا استارتاپ کانادا

Test results for each ability  
Speaking Writing Reading Listening NCLC Level
۲۲۵ ۱۵۰ ۱۸۰ ۲۲۵ ۵

 

مدت زمان دریافت ویزا استارتاپ کانادا

پروسه دریافت اقامت ویزای استارت آپ کانادا هم مانند باقی برنامه ها مراحل عمومی دیگری دارد که می توان از جمله این مراحل عمومی می توان به عکس بیومتریک، انگشت نگاری و … اشاره کرد.

علاوه بر این موارد، ارسال بیزنس پلن (این مرحله باتوجه به سازمان های مختلف نظارتی ممکن است متفاوت باشد) و دریافت تاییدیه های لازم، از مهم ترین مراحل دریافت ویزا استارتاپ کانادا می باشد.

به طور معمول مجموع این موارد برای دریافت ویزا استارتاپ بین ۱۲ تا ۱۶ ماه زمان می برد و پس از پذیرش و ورود به کانادا نیز تا ۶ ماه فرصت به شخص داده می شود تا استارت بیزنس خود را بزند.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت برنامه های استانی کانادا دعوتنامه کاری کانادا توریستی کانادا پناهندگی کانادا کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

 

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289