علت ریجکت شدن ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

از درخواست برنامه ویزای استارتاپ برای کانادا رد شدم. آیا می توانم به این تصمیم اعتراض کنم یا دوباره درخواست کنم؟
اقامت یونان

علت ریجکت شدن ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

اعتراض به ریجکت ویزای استارتاپ کانادا :

درخواست برای اعتراض به ریجکت ویزای استارتاپ کانادا حداقل به دو روش قابل اعتراض یا اعتراض است: با ارسال یک درخواست برای بررسی مجدد به اداره ویزا، یا با شروع درخواست برای مرخصی و بازبینی قضایی (JR) در دادگاه فدرال کانادا. FCC).

درخواست مجدد برای برنامه ویزای استارتاپ:

افرادی که درخواست برنامه ویزای راه اندازی رد شده اند نیز معمولاً می توانند در هر زمانی با اسناد یا اطلاعات جدید یا اضافی دوباره درخواست دهند. معمولاً هیچ دوره انتظاری طبق قانون وجود ندارد.

با این حال، چند استثنا وجود دارد. افرادی که مشخص شده است اظهارات نادرست داشته اند، به مدت 5 سال از درخواست ویزا منع می شوند. ممکن است افرادی که مرتکب تخلفات خاصی از قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان (IRPA) شده اند، ملزم به درخواست و دریافت مجوز بازگشت به کانادا (ARC) قبل از دریافت مجوز برای درخواست ویزا به کانادا باشند.

افرادی که از نظر کیفری غیرقابل پذیرش در کانادا تشخیص داده شده اند، ممکن است قبل از دریافت مجوز برای درخواست ویزا به کانادا، برای بازپروری و احیای جنایی اقدام کنند. علاوه بر این، افرادی که در کانادا مشغول به کار یا تحصیل غیرمجاز شده‌اند، ممکن است تا زمانی که یک دوره ۶ ماهه از پایان کار یا تحصیل غیرمجاز خود در کانادا نگذرد، واجد شرایط درخواست برای مجوز کار برنامه ویزای استارتاپ نباشند.
درخواست تجدید نظر:

درخواست برای بررسی مجدد معمولاً باید مستقیماً به دفتر مرکزی پذیرش یا پست ویزا که درخواست را رد کرده است یا به شعبه مدیریت پرونده ارسال شود و باید بلافاصله پس از دریافت تصمیم رد درخواست شود.

 

تأخیر در ارسال درخواست برای بررسی مجدد ممکن است منجر به نادیده گرفته شدن درخواست یا بایگانی یا نابودی اسنادی شود که بر اساس آن تصمیم گرفته شده است.

 

علاوه بر این، درخواست‌هایی برای بررسی مجدد پس از گذشت زمان طولانی ممکن است منجر به فرض تغییر شرایط شود و اطلاعات یا اسنادی که ارائه شده است دیگر قابل اعتماد یا نشان‌دهنده واجد شرایط بودن یک فرد برای برنامه ویزای استارت‌آپ تلقی نشوند.
درخواست مرخصی و بررسی قضایی:

اگر تصمیم رد خارج از کانادا گرفته شده باشد، معمولاً باید ظرف 60 روز پس از دریافت تصمیم، درخواست برای JR انجام شود.

 

اگر تصمیم رد در داخل کانادا گرفته شده باشد، معمولاً باید ظرف 15 روز پس از دریافت تصمیم، درخواست JR انجام شود.

دلایل رایج برای ریجکت ویزای استارتاپ کانادا

بررسی دلایل ریجکت ویزای استارتاپ کانادا به بیانی دیگر

عدم ارائه تمام مدارک مورد نیاز

مهم است که متقاضیان کارآفرین به دقت از چک لیست اسناد ارائه شده در بسته درخواست پیروی کنند تا از هرگونه الزامات از دست رفته جلوگیری کنند. بسیاری از برنامه ها ممکن است به دلیل عدم ارائه تمام اسناد پشتیبانی لازم همراه با برنامه رد یا به تاخیر بیفتند. علاوه بر این، وکیل مهاجرت شما باید بررسی کند که سایر اسنادی که در چک لیست دولت ذکر نشده است، ممکن است درخواست شما را پشتیبانی کند و آن اسناد را نیز در نظر بگیرد.
عدم ارائه اسناد مالی دقیق

مدارک مالی باید ارائه شود تا ثابت کند متقاضیان دارای تمکن مالی لازم برای حفظ یک تجارت و هزینه زندگی در کانادا هستند.
عدم رعایت استانداردهای امنیتی بین المللی

فرم های ترخیص پلیس باید به دست آید، و یک بررسی سوابق باید انجام شود و برای متقاضی در نظر گرفته شود. قبل از اجازه ورود به کانادا، باید ثابت کنید که در صورت پذیرش در کانادا، خطر امنیتی نخواهید داشت.

عدم رعایت الزامات بهداشتی

شما باید ثابت کنید که خطری برای ایمنی عمومی، خطری برای سلامت عمومی یا تقاضای بیش از حد برای خدمات اجتماعی یا بهداشتی موجود نیستید. این به طور کلی نیاز به انجام یک معاینه پزشکی مهاجرت با نتایج همراه با درخواست شما دارد.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
مهاجرت به کانادا، ویزاکانادا، اقامت کانادا، تحصیل کانادا، سرمایه گذاری کانادا ،استارت اپ کانادا، استارت آپ ویزا، مهاجرت کانادا، تحصیلی دانش اموزی کاناد،ا تحصیلی دانشگاه، پذیرش کالج، پذیرش دانشگاه کانادا، اپلای ،کارشناسی اپلای، کارشناسی ارشد ،اپلای مستر، اپلای مستر دوم ،اپلای دکتری ،پست داک، پست دکتری ،فرصت مطالعاتی کانادا، مهاجرت ثبت شرکت کانادا، ویزای کار، جاب آفر کانادا، پیشنهاد کارکانادا، اکسپرس اینتری کانادا، اکسپرس انتری کانادا، اسکیل ورکرکانادا، اسکیل ترید کانادا، اسکیل ورکر استانی کانادا ، کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب  کانادا ،اسپانسرشیب فرزندان کانادا، اسپانسرشیب والدین کانادا، اسپانسرشیب همسرکانادا، خوداشتغالی کانادا ،اقامت کانادا ،اقامت دائم کانادا ،پاسپورت کانادا، برنامه های استانی کانادا، دعوتنامه کاری کانادا، توریستی کانادا ،؛پناهندگی کانادا ، مولتیپل کانادا، مهاجرت کانادا ، کوآپ کانادا، ثبت شرکت کانادا، جاب کانادا ، الهام کیا کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، مدارس کانادا ، دانشگاه کانادا، کالج کانادا، انتاریو کانادا ، بریتیش کلمبیا کانادا ، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا ، مدرسه کانادا، ویزای همراه کانادا، مهاجرت قانونی کانادا، سابمیت کانادا 
Job offer Canada,mohajerat Canada,visa Canada , student visa Canada, education Canada ,start up Canada , student Canada, school Canada , college Canada , apply Canada ,master university Canada ,phd Canada,apply Canada, express entry Canada, skill worker Canada, ict Canada ,imp Canada, refugee Canada , self employed Canada, job Canada, lmia Canada,post doctorate,elham kia,elham kia Canada,immigration Canada, iccrc ,immigration lawyer  
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا 

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289