مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیای کانادا، غربی ترین استان کانادا، مرکز تنوع فرهنگی و رشد اقتصادی کانادا است. این استان سومین شهر بزرگ کانادا، ونکوور را در خود جای داده است و یکی از متنوع ترین استان ها در سراسر کانادا محسوب می شود. اقتصاد بریتیش کلمبیا بر بخش منابع طبیعی با تأکید بر جنگلداری و معدن تمرکز دارد. محیط طبیعی بریتیش کلمبیا همراه با جنگل های بسیار گسترده و آب و هوای ساحلی منحصر به فرد، به عنوان یکی از زیباترین های کانادا و در واقع کل جهان شناخته می شود. برای علاقه مندان به تحصیل در استان بریتیش کلمبیا نیز امکان تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا وجود دارد. BC PNP برنامه ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا است. مهاجرانی که دارای مهارت و سابقه ی مد نظر استان هستند می توانند از طریق این برنامه گواهی انتخاب استانی برتیش کلمبیا را دریافت کنند. افراد خارجی که توسط استان بریتیش کلمبیا انتخاب می شوند، در مرحله بعدی صدور دعوت نامه از سوی دولت فدرال، می توانند درخواست خود را برای اقامت دائم ارائه کنند.
اقامت یونان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی بریتیش کلمبیا

برنامه یBC PNP درخواست ها را در دو گروه اصلی پذیرش می کند:

  • برنامه ی مهاجرت از طریق مهارت و تخصص(Skills Immigration)
  • برنامه اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (BC Express Entry)
  • برنامه ی مهاجرت کارآفرینان (Entrepreneur Immigration)

هر یک از این برنامه ها از زیرگروه های مهاجرتی تشکیل شده اندکه در ادامه به طور جزئی تری معرفی شده اند. 

متقاضیان مهاجرت به بریتیش کلمبیا که واجد شرایط مهاجرت از طریق تخصص و یا اکسپرس انتری هستند، در صورت داشتن یک پیشنهاد کاری از کارفرمایی در بریتیش کلمبیا در یکی از مشاغل حوزه تکنولوژی، می توانند از برنامه آزمایشی مشاغل حوزه تکنولوژی(BC Tech Pilot) اقدام به اخذ اقامت دائم کنند. این برنامه از سال 2017 آغاز به کار کرده و تا ماه ژوئن سال 2020 به کار خود ادامه خواهد داد. 

مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق تخصص(BC Skills Immigration)

برنامه ی مهاجرت از طریق تخصص بریتیش کلمبیا به گروه های زیر تقسیم می شود:

گروه نیروی متخصص (Skilled Worker Category)

این گروه مخصوص افرادی است که یک پیشنهاد کاری واجد شرایط و قابل قبول در یکی از مشاغل تخصصی دریافت کرده اند. نیروهای کار باید چند سال سابقه ی کار در شغل تخصصی خود داشته باشند.

گروه نیروهای متخصص در حوزه ی بهداشت و درمان (Health Care Professional Category)

در این زیرگروه افراد با سابقه ی کار و پیشنهاد کاری واجد شرایط همانند پزشکان، پرستاران، پرستاران روانپزشکی و یا سایر مشاغل تخصصی حوزه ی بهداشت می توانند اپلای کنند. پیشنهادهای کاری در  یکی از 11 شغل تعیین شده در حوزه ی بهداشت، واجد شرایط هستند.

گروه فارغ التحصیلان بین المللی (International Graduate Category)

این گروه مخصوص افرادی است که در سه سال اخیر از یکی از دانشگاه ها یا کالج های واجد شرایط فارغ التحصیل شده باشند. پیشنهاد شغل باید از یکی از کارفرمایان BC بدست آمده  باشد.

گروه فارغ التحصیلان بین المللی در مقطع ارشد و دکترا (International Post-Graduate Category)

این گروه مختص فارغ التحصیلان دارای مدرک ارشد یا دکترا از یکی از موسسات آموزشی معتبر بریتیش کلمبیا در رشته های علوم طبیعی، کاربردی یا علوم بهداشت است. هیچ پیشنهاد شغلی برای اپلای در این زیر گروه نیاز نیست.

گروه نیروهای نیمه متخصص و مبتدی (Entry Level and Semi-Skilled Worker Category)

کارکنان در برخی از مشاغل ابتدایی یا نیمه حرفه ای در بخش گردشگری/ هتلداری، تامین غذا، رانندگی کامیون یا افرادی در مشاغل مبتدی یا نیمه تخصصی که در منطقه ی در حال توسعه شمال شرق بریتیش کلمبیا زندگی می کنند، می توانند واجد شرایط این برنامه باشند.
 

 

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا 
 بریتیش کلمبیا همراستا با سیستم مهاجرت اکسپرس انتری دولت فدرال است که باعث می شود متقاضیان در پردازش هر دو درخواست در اولویت قرار بگیرند و در صورت انتخاب، اقامت دائم کسب کنند.

گروه های مهاجرت از طریق تخصص که در قسمت زیر ذکر شده است را می توان از طریق اکسپرس انتری بریتش کلمبیا نیز انجام داد
 

گروه های مهاجرت از طریق تخصص که در قسمت زیر ذکر شده است را می توان از طریق اکسپرس انتری بریتش کلمبیا نیز انجام داد:

  • گروه نیروی متخصص
  • گروه نیروهای متخصص در حوزه ی بهداشت و درمان
  • گروه فارغ التحصیلان بین المللی
  • گروه فارغ التحصیلان بین المللی در مقطع ارشد و دکترا

سیستم ثبت نام مهاجرت بر مبنای تخصص (SIRS)

در 27 ژانویه ی سال 2016، دولت بریتیش کلمبیا سیستم ثبت نام مهاجرت بر مبنای تخصص (SIRS) را برای BC PNP اعلان کرد. این سیستم مبتنی بر امتیاز به داوطلبین یک امتیاز ثبت نام اختصاص می دهد که تعیین می کند آیا آنها دعوت نامه ی ITA را دریافت می کنند یا خیر. این امتیاز مبتنی بر فاکتورهایی همانند سطح تحصیلات، سابقه ی کار مستقیم و پیشنهاد کار از بریتیش کلمبیا است که توانایی فرد برای موفقیت در بازار کار کانادا و کمک به اقتصاد استان را منعکس می کند.

مهاجرت از طریق کارآفرینی

افرادی که قصد سکونت و سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا را دارند می تواند تحت این برنامه واجد شرایط اخذ اقامت دائم کانادا شوند. این برنامه به سه زیرگروه زیر تقسیم می شوند:

گروه اصلی کارآفرینی

 این گروه برای مدیران ارشد یا مالکان کسب و کاری است که قصد سرمایه گذاری در کسب و کارهای پیشنهادی در استان بریتیش کلمبیا را دارند.

گروه کارآفرینی_برنامه آزمایشی منطقه ای:

این گروه مخصوص کارآفرینان خارجی است که قصد دارند در یکی از مناطق کوچک تر در بریتیش کلمبیا، کسب و کاری راه اندازی کنند.    

گروه پروژه های استراتژیک:

 

شرکت های خارجی از طریق این برنامه می توانند فعالیتی را در بریتیش کلمبیا راه اندازی کنند. حداکثر تا سقف 5 نفر از کارکنان کلیدی مدیریتی، تخصصی یا فنی می توانند برای اخذ اقامت دائم در این استان انتخاب شوند.

 

 

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا سازمان مهاجرتی الهام کیاسازمان مهاجرتی

الهام کیا سازمان مهاجرتی الهام کیا

سازمان مهاجرتی الهام کیا سازمان مهاجرتی الهام کیاسازمان مهاجرتی الهام کیا سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289