اقامت کانادا با کمترین هزینه

کشور کانا‌دا دارای قوانین گسترده ای در زمینه مهاجرت به کانادا است. با توجه به شرایط خاص کانادا، این کشور نیاز به جمعیت زیادی دارد که بتواند رشد اقتصادی خود را ادامه دهد چرا که کشور کانادا جزو هشت کشور صنعتی دنیا می باشد و این کشور جزو گروه G8 می باشد. کانادا در همان ابتدای پیدایش خود ماهیت مهاجر پذیری داشته است و عملا اولین کسانی که وارد این کشور شدند به جز بومیان کشور کانادا، اروپائیان بوده که از کشورهای فرانسه و انگلستان تشکیل شده بودند. اما با توجه به ماهیت مهاجر پذیر بودن کانادا ، قوانین این کشور دارای تنوع گسترده ای در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد و هرساله قوانینی را اداره مهاجرت و دولت فدرال در کانادا تصویب می کند برای کسانی که قصد اقامت کانادا را دارند. با توجه به گستردگی قوانین مهاجرتی در کانادا می‌توان در این جا چندین برنامه مهاجرتی را بررسی کرد که توسط آن فرد خواهان مهاجرت به کانادا بتواند اقامت کانادا با کمترین هزینه را برای خود فراهم سازد. یکی از پر طرفدارترین برنامه‌های مهاجرتی کانادا که می شود منجر به مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه شود برنامه مهاجرتی تشکیل ورکر در کانادا و یا همان اکسپرس اینتری می باشد. برنامه مهاجرتی تشکیل ورکر فدرال و یا همان اکسپرس اینتری در کانادا دارای شرایط خاص خود می باشد که به این منوال است که افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می بایست دارای شرایط خاص باشند که مجموع این شرایط منجر به اقامت کانادا می شود. این ضرایط شامل شرایط سن مناسب و مدارک بالای تحصیلی و شرایط خوب زبان انگلیسی و یا فرانسه و سابقه و تجربه کار مناسب و مرتبط به رشته تحصیلی در کانادا که کسانی که دارای این شرایط باشند می توانند در برنامه اکسپرس اینتری شرکت کنند و اقامت دائم کانادا را برای خود به دست آورند.
اقامت یونان

اقامت کانادا با کمترین هزینه

بهترین رده سنی

بهترین رده سنی در برنامه اکسپرس اینتری و یا اسکیل ورکر بین بیست و چهار تا سی و یک سال می باشد که در صورتی که فرد متاهل باشد امتیاز ١٠٠ را کسب کرده و درصورتیکه مجرد باشد امتیاز ١١٠ را کسب می کند پس در همین ابتدا می توان نتیجه گیری کرد که شرایط سنی یکی از مهمترین عوامل برای مهاجرت به کانادا می باشد.

نکته ای که دراسکیل اورکر و یا اکسپرس اینتری مهم می باشد این است که افرادی که متاهل نشده اند نسبت به افراد متاهل می باشند ۴٠ امتیاز بیشتر کسب می‌کنند.

اما افرادی که متاهل هستند با تحصیلات همسر و شرایط خوب زبان و سن و همین طور تجربه کاری بخشی از این چهل امتیاز و یا تمامی آن را مجددا پوشش دهند.

یکی دیگر از عواملی که می شود در برنامه اکسپرس اینتری و یا اسکیل ورکر نتیجه گرفت مهارت و تسلط به زبان انگلیسی می باشد.

در نتیجه کسانی که قصد اقامت کانادا با کمترین هزینه را دارند می بایست دارای مهارت بالا زبان انگلیسی باشند و عملا هرچه نمره آیلتس افراد متقاضی بیشتر باشد شانس بالایی برای نتیجه گیری در این برنامه مهاجرتی دارند.

 

اما نکته ای که متقاضیان مهاجرت به کانادا باید در نظر داشته باشند این است که حداقل نمره مدرک زبان آیلتس باید نمره ۶ جنرال باشد و در صورتی که این نمره را نداشته باشند حق شرکت در برنامه اکسپرس اینتری و یا اسکیل ورکر فدرال را ندارند.

اما کسانی که قصد اقامت کانادا با کمترین هزینه را دارند این نکته را در نظر گیرند که با توجه به شرایط جدول امتیازات این برنامه افراد می بایست دارای آیلتس ٨ باشند که بتوانند در این برنامه نتیجه گیری کنند و در صورتی که این امر تحقق نگیرید می توان گفت شرایط پیچیده می شود.

یکی دیگر از عواملی که می شود در برنامه اکسپرس اینتری و یا همان اسکیل ورکر نتیجه گرفت تحصیلات دانشگاهی می باشد و عملا هرچه مدارک تحصیلی بالاتر باشد شانس قبولی در این برنامه بسیار بیشتر می شود.

و با توجه به شرایط فعلی که در حال حاضر اجرایی است کسانی که دارای مدرک فوق لیسانس و یا دکتری هستند شانس بسیار بالایی در نتیجه گیری در برنامه اکسپرس اینتری دارند و با مدارک بالای تحصیلی می‌توانند اقامت کانادا با کمترین هزینه را برای خود کسب کنند.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در برنامه اکسپرس اینتری و یا اسکیل ورکر تجربه کار می باشد و افرادی که دارای تجربه کاری در حدود ٣ سال و یا بیشتر باشند که این شغل می بایست مرتبط با رشته تحصیلی فرد متقاضی مهاجرت به کانادا باشد.

در حال حاضر جدول امتیازات به شکل می باشد که دعوتنامه قبولی برای افرادی صادر می‌شود که دارای امتیاز ۴۵٠ باشند و امتیاز ۴۵٠ کمترین امتیاز می باشد که در حال حاضر دعوتنامه قبولی اقامت کانادا صادر می شود.

پس عملا عواملی که در بالا ذکر شد که شامل شرایط سنی مناسب و تحصیلات بالای دانشگاهی و تسلط بر زبان انگلیسی و تجربه کار مرتبط همگی این عوامل منجر به موفقیت در برنامه اکسپرس اینتری و یا همان اسکیل ورکر می شود و افراد می‌توانند اقامت کانادا با کمترین هزینه را برای خود فراهم سازند.

 

اما چرا از طریق اکسپرس اینتری می توان اقامت کانادا با کمترین هزینه را به دست آورد این است که در برنامه اکسپرس اینتری نیازی به ثبت نام های گران قیمت نمی باشد و بر خلاف سایر روش ها مانند سرمایه گذاری در کانادا نیازی به پرداخت هزینه های بالا وجود ندارد و افراد با پرداخت مبلغ بسیار کمی می توانند مقدمات مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه را برای خود فراهم سازند.

یکی دیگر از برنامه های که می توان اقامت کانادا با کمترین هزینه را کسب کرد تحصیل در کانادا می باشد.

افرادی که دارای تحصیلات مناسب می باشند و مهارت و تسلط بر زبان انگلیسی را دارا باشند و در صورتی که در دوران تحصیلات دانشگاهی معدل این افراد معدل بالایی باشد و یا از دانشگاه های معتبر فارغ‌التحصیل شده باشند می توانند در خواست فاند از دانشگاه های کانادا کرده و بعد از پایان تحصیلات در کانادا می توانند اقامت کانادا با کمترین هزینه را برای خود فراهم سازند.

چرا که عملا هزینه ای بابت تحصیلات در کانادا نمی پردازند و عملا با گرفتن فاند در کانادا منجر به تحصیل رایگان در کانادا شده و حتی بعضی از دانشگاه ها به افراد هزینه های زندگی هم پرداخت می کنند.

 

اما همان طور که در مطالب قبلی و در مبحث گرفتن فاند از دانشگاههای کانادا مطرح شد، دانشگاه ها در کانادا برخلاف ایران، استاد محور می باشند.

یعنی در ابتدا باید افراد رشته های تحصیلی که در کشور کانادا فاند و یا بورسیه می دهند را شناسایی کنند و بعد با استاد مربوطه نامه نگاری ها و ایمیل زدن ها را شروع کرده و در صورتی که استاد فرد را تأیید کند و دانشگاه به وی پذیرش دهد فرد می‌تواند بعد از پایان تحصیلات در کانادا شرایط اقامت کانادا با کمترین هزینه را برای خود فراهم سازد.

اما نکته مهم در این زمینه این است که با توجه به اینکه فاند تحصیلی در کانادا معمولاً در مقطع دکتری می باشد متقاضیان می بایست دارای آیلتس ٧ آکادمیک در مقطع دکتری در کانادا باشند.

بعد از آنکه فرد تحصیلات رایگان در کانادا که از طریق فاند تحصیلی بده را به پایان رساند می تواند درخواست ویزای کار در کانادا دهد و بعد از یک سال کار در کانادا می تواند در خواست اقامت کانادا را به اداره مهاجرت کانادا دهد.

بدین ترتیب با تحصیل رایگان در کانادا مقدمات اقامت کانادا با کمترین هزینه فراهم می شود و فرد بدون اینکه هزینه تحصیل در کانادا را پرداخت کند در انتهای کار اقامت کانادا هم کسب می‌کند.

 

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت برنامه های استانی کانادا دعوتنامه کاری کانادا توریستی کانادا پناهندگی کانادا کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289