مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی نیوبرانزویک

نیوبرانزویک یکی از استان های شمال شرقی Maritime است. این استان، تنها استان رسما دو زبانه ی کانادا است که زبان اول 30% از مردم آن فرانسوی است. نیوبرانوزیک شهرهایی همانند فدریشن، سنت جان و مانکتون را در خود جای داده است. NBPNP برنامه ی مهاجرت استانی نیوبرانزویک است.
اقامت یونان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی نیوبرانزویک

طرح استانی نیوبرانزویک

تحصیل در استان نیوبرانزویک

مهاجران آینده ای که مهارت ها و سابقه ی کار مد نظر استان را دارند، می توانند از طریق برنامه ی NBPNP، سرتیفیکیت انتخاب استانی نیوبرانزویک را دریافت نمایند. مردم خارجی از طریق این گواهی می توانند اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند.

NBPNP درخواست ها را در یکی از گروه های زیر پذیرش می نماید:

برنامه ی بازار کار اکسپرس اینتری (Express Entry Labour Market Stream)
برنامه ی نیروهای متخصص با حمایت خانواده (Skilled Workers with Family Support) – متوقف شده
برنامه ی نیروهای متخصص با حمایت کارفرما (Skilled Workers with Employer Support)
برنامه‌ ابتکار استراتژیک نیوبرانزویک برای فرانسه زبانان
برنامه ی کارآفرینان دارای مدرک ارشد و دکترا (Post-Graduate Entrepreneurial Stream)
برنامه ی کارآفرینان (Entrepreneurial Stream)
توجه: دولت نیوبرانزویک برنامه ی آزمایشی جدیدی به نام برنامه ی Succession Connect اعلان کرده است. تازه واردین به استان می توانند از طریق این برنامه ی آزمایشی کسب و کار جدیدی را در نیوبرانزویک راه اندازی نمایند. جزئیات بیشتر هنگام اعلان برنامه در این صفحه منتشر خواهد شد.

 

برنامه ی بازار کار اکسپرس اینتری

برنامه ی استانی جدید نیوبرانزویک (NBPNP) برنامه ی بازار کار اکسپرس اینتری خود را راه اندازی و اعلان کرده است. این برنامه به NBPNP این امکان را می دهد تا از سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری فدرال برای برآورده کردن نیازهای جمعیتی و نیازهای خاص بازار کار استفاده نماید. این برنامه طبق مدل اظهارنامه ی علاقمندی اجرا می شود.

برنامه ی نیروی متخصص با حمایت خانواده

در این برنامه استان نیوبرانزویک درخواست افرادی را پذیرش می کند که در نیوبرانزویک کار کرده اند و ارتباطات خانوادگی نزدیکی در استان دارند.

برنامه ی نیروی متخصص با حمایت کارفرما

در این برنامه استان نیوبرانزویک درخواست افرادی را پذیرش می کند که یک پیشنهاد کار دائم و تمام وقت از یکی از کارفرمایان نیوبرانزویک دریافت کرده باشند.

برنامه‌ ابتکار استراتژیک نیوبرانزویک برای فرانسه زبانان

این برنامه مختص نیروهای کار فرانسوی زبانی است که مهارت، تحصیلات و تجربه‌ کاری لازم را برای کمک به اقتصاد استان داشته باشند.

 

برنامه ی کارآفرینی در مقطع ارشد و دکترا

در این برنامه استان نیوبرانزویک درخواست افرادی را پذیرش می کند که از یکی از موسسات آکادمیک معتبر در نیوبرانزویک فارغ التحصیل شده باشند و اینکه کسب و کار جدیدی را شروع یا کسب نموده باشند.

برنامه ی کارآفرینی

در این برنامه استان نیوبرانزویک درخواست افرادی را پذیرش می کند که قصد مالکیت و مدیریت فعالانه ی کسب و کاری در نیوبرانزویک را دارند. متقاضیان باید یک سرمایه گذاری مالی در کسب و کار داشته باشند.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

 

 

 

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289