مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی جزیره پرنس ادوارد

جزیره ی پرنس ادوارد (PEI) متشکل از این جزیره و چندین جزیره ی اطرافش، کوچکترین استان کانادا می باشد. برخی اوقات به خاطر کنفدراسیون شارلوت تون که منجر به شکل گیری کانادا شد، این استان را زادگاه کانادا می نامند. PEI نه تنها به خاطر زمین قرمزرنگ و سواحل زیبایش بلکه به این خاطر که در برگرفتن بسیاری از اقتصادهای رو به رشد کشاورزی، گردشگری و ماهیگیری، شناخته شده می باشد. فرصت منحصر به فرد مهاجرت به کانادا از طریق استان پرنس ادوارد PEI PNP برنامه ی مهاجرت استانی جزیره ی پرنس ادوارد است. مهاجران آینده ای که دارای مهارت ها و تجارب مد نظر استان هستند می توانند از طریق این برنامه، گواهی انتخاب استانی خود را دریافت نمایند. اخذ این گواهی باعث می شود که افراد خارجی بتوانند در بازه زمانی سریعتر از سایر گروه های مهاجرتی کانادا، اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند.
اقامت یونان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی جزیره پرنس ادوارد

P دارای زیرگروه های مهاجرتی اصلی زیر است:

  • PEI PNP همراستا با اکسپرس اینتری (PEI PNP Express Entry)
  • گروه تاثیر کار (Labour Impact Category)
  • گروه تاثیر کسب و کار (Business Impact Category)

P همراستا با اکسپرس اینتری

داوطلبینی که واجد شرایط ورود بهبانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری هستند و علاقمند به زندگی و کار در جزیره ی پرنس ادوارد هستند می توانند به برنامه ی PEI PNP همراستا با اکسپرس اینتری اپلای نمایند. متقاضیان واجد شرایط می توانند از بازه ی  زمانی کمتر از 6 ماه بهره مند شوند. PEI PNP تضمین نمی کند که همه ی پروفایل های اکسپرس اینتری ارائه شده مورد بازبینی یا پذیرش قرار گیرند. فقط درخواست هایی که دارای مهارت متناسب با نیاز فعلی بازار کار استان هستند، مد نظر قرار خواهد گرفت.

گروه تاثیر کار

در این زیر گروه درخواست افرادی پذیرش می شود که دارای مهارت ها و سابقه ی کار مورد نیاز بازار کار PEI باشند. این گروه به دو زیر گروه زیر تقسیم می شود:

– برنامه ی نیروهای متخصص (Skilled Worker Stream)

این زیرگروه مختص به نیروهایی است که توسط یکی از کارفرمایان PEI شناسایی و یا استخدام شده اند. متقاضیان واجد شرایط افرادی خواهند بود که در یک موقعیت شغلی تخصصی کار کنند و درای سوابق کاری مرتبط و حداقل یک مدرک بالاتر از سطح دیپلم باشند.

– گروه نیروهای حیاتی (Critical Worker Stream)

این زیرگروه مختص به نیروهایی است که از قبل توسط یکی از کارفرمایان PEI استخدام شده اند و کارفرمای آنها می خواهد اسپانسر اقامت دائم آنها شود. متقاضیان واجد شرایط می توانند در یکی از مشاغل نیمه تخصصی یا مشاغل غیرتخصصی در حال کار باشند.

– برنامه ی فارغ التحصیلان بین المللی (International Graduate Stream)

این زیر گروه مختص فارغ التحصیلانی است که اخیرا از یکی از دانشگاه ها و کالج های معتبر جزیره ی پرنس ادوارد فارغ التحصیل شده اند و از پیش توسط یکی از کارفرمایان آنجا استخدام  شده اند. متقاضیانی واجد شرایط خواهند بود که در یکی از مشاغل تخصصی مرتبط به رشته ی تحصیلی شان فعالیت نمایند.

گروه تاثیر کسب و کار

در این گروه درخواست متقاضیانی پذیرش می شود که قصد سرمایه گذاری در این استان و مدیریت فعالانه ی یکی از کسب و کارهای PEI را داشته باشند. این گروه به سه زیرگروه تقسیم می شود:

– برنامه مالکیت 100% (100% Ownership Stream)

این زیرگروه مختص به افرادی است که از طریق شروع یک کسب و کار جدید یا خرید یکی از کسب و کارهای موجود مالک کامل کسب و کار PEI خود در نظر گرفته می شوند.

– برنامه مالکیت جزئی (Partial Ownership Stream)

متقاضیانی که قصد مالکیت بخشی از یک کسب و کار در PEI (حداقل 33.33 درصد) را دارند  یا 1,000,000 دلار در کسب و کاری سرمایه گذاری می کنند، واجد شرایط پذیرش در این گروه هستند.

– برنامه مجوز کار (Work Permit Stream)

این زیرگروه به افرادی که قصد سرمایه گذاری در یکی از کسب و کارهای PEI را دارند کمک می کند قبل از دریافت انتخاب استانی مجوز کار بگیرند. در طول مدت مجوز کار متقاضیان باید کار در کانادا را شروع کرده و درباره ی کسب و کاری که قصد سرمایه گذاری دارند، اطلاعات کسب نمایند.

 

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289