مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی نیوفاندلند و لابرادور

استان نیوفاندلند و لابرادور، شرقی ترین استان کانادا است و احتمالا یکی از بهترین ناشناخته های کشور می باشد. این استان، از دو توده سرزمین مجزا تشکیل شده است: قسمت اول بخش لابرادور که به سرزمین اصلی متصل است و قسمت دوم آن جزیره ی نیوفاندلند است. تعداد زیادی از ساکنان این نیوفاندلند و لابرادو در پایتخت استان، شهر سنت جان زندگی می کنند و از فرهنگ پر جنب و جوش این شهر که تا حد زیادی ناشی از محیط ساحلی آنجاست، بهره مند می شوند. این استان اخیرا به خاطر رشد در انرژی و منابع طبیعی به نیروی اقتصادی قابل توجهی در چشم انداز کانادا تبدیل شده است. NLPNP برنامه ی مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور است. مهاجران آینده که دارای مهارت ها و سابقه ی کار مد نظر استان هستند می توانند از طریق این برنامه گواهی انتخاب استانی نیوفاندلند و لابرادور را دریافت نمایند. این سرتیفیکیت به افراد خارجی اجازه می دهد تا در بازه ی زمانی سریعتر از سایر برنامه های مهاجرتی، اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند.
اقامت یونان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی نیوفاندلند و لابرادور

P به برنامه های زیر تقسیم می شود:

  • برنامه ی نیروی متخصص نیوفاندلند و لابرادور همراستا با اکسپرس اینتری (Newfoundland & Labrador Express Entry Skilled Worker)
  • برنامه ی نیروی متخصص (Skilled Worker Category)
  • برنامه ی فارغ التحصیلان بین المللی (International Graduate Category)
     
  • برنامه ی نیروی متخصص نیوفاندلند و لابرادور همراستا با اکسپرس اینتری

    این برنامه برای استان نیوفاندلند و لابرادور این امکان را فراهم می سازد تا از طریق سیستم مهاجرتاکسپرس اینتری دولت فدرال داوطلبین متخصص دارای پیشنهاد شغل را انتخاب نمایند. مهاجران آینده ای که در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری فدرال پذیرفته شده اند می توانند در زیرگروه نیروی متخصص اکسپرس اینتری NL اپلای نمایند.

  • افرادی که از طریق NLPNP انتخاب می شوند، در سیستم جامع امتیاز بندی امتیاز اضافی دریافت خواهد کرد که این امر منجر به دریافت دعوت نامه ی ITA برای اخذ اقامت دائم کانادا خواهد شد.

    برنامه ی نیروی متخصص

    NLPNP در این گروه درخواست افرادی را که یک پیشنهاد شغل تضمینی از یکی از کارفرمایان نیوفاندلند و لابرادور دریافت کرده اند، پذیرش می کند. افرادی که در حال حاضر با یک مجوز کار معتبر در استان مشغول به کار هستند نیز واجد شرایط اپلای خواهند بود.

    برنامه ی فارغ التحصیلان بین المللی

    NLPNP درخواست ها را تحت این گروه از فارغ التحصیلان قبلی یکی از موسسات آموزش های عالی واجد شرایط در کانادا با مجوز کار پس از تحصیل در کانادا مانده اند، پذیرش می کند. متقاضیان باید در حال حاضر شغلی داشته باشند یا از یکی از کارفرمایان این استان پیشنهاد کار دریافت کرده باشند و باید در زمان درخواست در حوزه ی تحصیلی شان در حال کار باشند.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289