مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی نورت‌وست تریتوریز (NTNP)

نورت‌وست تریتوریز (NWT)، بین یوکان و نانوات واقع شده است ، نام منطقه ی گسترده از کانادا می باشد. NWT دارای هکتارها هکتار، جنگل های دست نخورده است و بیش از 40,000 نفر در آن ساکن هستند. اقتصاد این منطقه از طریق بهره برداری منابع زمینی وسیع همانند طلا، الماس، گاز طبیعی و نفت تامین می شود. پایتخت این استان، شهر یلونایف واقع در سواحل دریاچه ی بزرگ SLAVE است. این شهر هم مرکز صنعتی برای کارکنان منطقه و هم شهری زیبا با فرصت های تفریحی فراوان است. NTNP، برنامه ی استانی نورت‌وست تریتوریز (NWT) است. مهاجران آینده ای که دارای مهارت ها و تجارب مد نظر استان هستند، می توانند از طریق این برنامه، گواهی انتخاب استانی خود را دریافت نماید. اخذ این گواهی باعث می شود که افراد خارجی بتوانند در بازه ی زمانی سریعتر از سایر گروه های مهاجرتی کانادا، اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند.
اقامت یونان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی نورت‌وست تریتوریز (NTNP)

P درخواست ها را تحت یکی از گروه های زیر پذیرش می کند:

  • اکسپرس اینتری مناطق شمال غرب (Northwest Territories Express Entry)
  • برنامه ی کارفرما محور (Employer Driven Program)
  • برنامه ی کسب و کار محور (Business Driven Program)
     

برنامه ی اکسپرس اینتری نورت‌وست تریتوریز (NTNP)
داوطلبینی که قادر هستند از طریق یکی از سه برنامه ی مهاجرت فدرال (برنامه های نیروی متخصص فدرال، نیروهای فنی و حرفه ای، تجربه ی کانادایی) وارد  بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری شوند، واجد شرایط ورود به برنامه ی اکسپرس اینتری نورت‌وست تریتوریز (NWT) نیز هستند. در این برنامه مهاجران خاصی که معیارهای مورد نیاز گروه نیروی متخصص را دارند، انتخاب می شوند.

 

برنامه های کارفرما محور

  • برنامه ی نیروهایی با تاثیر مهم  (Critical Impact Worker Stream)

در این گروه درخواست متقاضیانی را پذیرش می کند که یک پیشنهاد استخدام در شغلی نیمه تخصصی یا غیرتخصصی  از یکی از کارفرمایان NWT دریافت می کنند. متقاضی باید از  قبل، حداقل به مدت 6 ماه در مناطق شمال غربی فعالیت کرده باشد.

  • برنامه ی نیروهای متخصص (Skilled Worker Stream)

در این گروه درخواست متقاضیانی که پیشنهاد استخدام در یکی از مشاغل تخصصی را از یکی از کارفرمایان مناطق شمالی دریافت کرده اند، پذیرفته می شود.

برنامه های کسب و کار محور

  • برنامه ی کارآفرینی (Entrepreneur Stream)

NTNP در این زیرگروه، درخواست های کارآفرینان یا مالکان و مجریان کسب و کاری که تمایل به راه اندازی کسب و کاری در این منطقه را دارند، پذیرش می کند. کسب و کارهای تمامی حوزه ها مورد پذیرش هستند، با این حال آن کسب و کارهایی که محصول جدیدی را معرفی می کنند یا سود قابل توجهی برای منطقه دارند، از اولویت برخوردار می شوند.
 

  • برنامه ی خوداشتغالی (Self Employed Stream)

NTNP در این زیرگروه، خود اشتغالانی که تمایل دارند کسب و کار یا فعالیتی تخصصی که سرویس های مورد تقاضای استان را ارائه دهند، واجد شرایط اپلای هستند.
 


 

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
کانادا ویزاکانادا اقامت کانادا تحصیل کانادا سرمایه گذاری کانادا استارت اپ کانادا استارت آپ ویزا مهاجرت کانادا تحصیلی دانش اموزی کانادا تحصیلی دانشگاه پذیرش کالج پذیرش دانشگاه کانادا اپلای کارشناسی اپلای کارشناسی ارشد اپلای مستر اپلای مستر دوم اپلای دکتری پست داک پست دکتری فرصت مطالعاتی کانادا مهاجرت ثبت شرکت کانادا ویزای کار جاب آفر کانادا پیشنهاد کار اکسپرس اینتری اکسپرس انتری اسکیل ورکر اسکیل ترید اسکیل ورکر استانی کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب اسپانسرشیب فرزندان اسپانسرشیب والدین اسپانسرشیب همسر خوداشتغالی کانادا اقامت دائم کانادا پاسپورت کانادا IMP ICT INTERA COMPANY TRANSFER IMMIGRATION CANADA TORENTO VANCOUVER EXPRESS ENTERY VISA STUDY STUDENT VISA WORK VISA 
سازمان مهاجرتی الهام کیا

 

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289