کینگستون

نام انگلیسی :Kingstone جمعیت :123.798 نفر استان :انتاریو مساحت :451.19 کیلومتر تراکم جمعیت :274.4 در کیلومترمربع
اقامت یونان

کینگستون

کینگستون به دلیل محیط طبیعی خود، شهری با پوشش گیاهی متفاوت است. قسمت مرکزی شهر میان رودخانه کترکی در شرق و نهر لیتل کترکی در غرب قرارگرفته است. این شهر جزایری مانند جزیره گاردن و جزیره ولف را نیز در خود جای‌داده است. این شهر در قسمت جنوب غربی استان انتاریو واقع‌شده است. این شهر در لبه منطقه Frontenac Axis ساخته‌شده، منطقه‌ای که شهر را به کوه‌های آدریوندک متصل می‌نماید. این منطقه به دلیل هم‌مرزی با ایالات‌متحده امریکا و محل قرار گرفتن حفاظ کانادا در آن، به لحاظ اقتصادی و سیاسی منطقه مهمی است. کینگستون معماری قرن نوزدهم انگلستان را در خود حفظ کرده است. در سال 1840 یک آتش‌سوزی رخ داد و تقریباً بیشتر شهر را از بین برد. به همین دلیل قوانین استفاده از چوب در خانه‌سازی را ممنوع کرده و به‌جای آن از سنگ و خشت استفاده کردند. این باعث شد که ساختمان‌هایی از سنگ‌آهک در کینگستون باقی بماند. در این شهر حدود 544 ساختمان تاریخی با ارزش باستان‌شناسی وجود دارد. از مشهورترین این ساختمان‌ها می‌توان به ساختمان اصلی شهرداری، خانه کاستومز و برج مارنی اشاره کرد.

 

کینگستون کجاست

کینگستون شهری در شرق ایالت آنتاریو کانادا است. این شهر در انتهای شرقی دریاچه انتاریو و در ابتدای رودخانه سنت لارنس واقع‌شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کینگستون میان راه تورنتو و مونترال قرار دارد. این شهر به شهر سنگ‌آهک معروف شده است. علت این نام‌گذاری، بناهای تاریخی آهکی است که در سطح شهر به چشم می‌خورد.

کینگستون در زمان قدیم جزء مستعمرات انگلیسی‌ها بود و برای آن‌ها به‌عنوان مرکز نظامی مهمی به شمار می‌رفت. امروزه این شهر به‌عنوان شهری شناخته می‌شود که برای بزرگ کردن فرزندان و تشکیل خانواده و همین‌طور برای زندگی جوانان ایده آل است. افرادی که در کینگستون مشغول به کار هستند، همگی از میان افراد با استعداد و متخصص انتخاب‌شده‌اند. یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زنان نیز همین شهر است.

 

آب و هوای کینگستون

کینگستون آب‌وهوایی مرطوب و قاره‌ای دارد. این شهر نسبت به سایر شهرهای کانادا تابستان‌های گرم‌تر و زمستان‌های سردتری دارد. هرچند نزدیکی به دریاچه انتاریو اندکی بر روی آب‌وهوای کینگستون تأثیر گذاشته است. بادهای شدیدی که از این دریاچه به سمت شهر می‌وزد باعث شده کینگستون یکی از شهرهای پرباد کانادا به‌حساب بیاید.

دمای متوسط این شهر که در فاصله 78 متری از سطح دریا قرار دارد، در طول سال 8.4 درجه بوده است. خشک‌ترین ماه سال در کینگستون فوریه است و پر باران‌ترین ماه سال اکتبر است. پاییزهای کینگستون به باران زیبای خود معروف است. ماه جولای با میانگین دمای 22.1 درجه گرم‌ترین ماه و ژانویه با متوسط 8.5- سردترین ماه سؤال بوده است.

 

زبان رسمی کینگستون

87% ساکنان کینگستون به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. این باعث شده که کینگستون یکی از شهرهای انگلیسی‌زبان کانادا باشد. دانشگاه‌های این شهر هم به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند. تعداد فرانسوی‌زبانان کینگستون با میزان 0.4% کمترین میزان را به خود اختصاص داده است. هرچند 12.1% افراد در این شهر به زبان فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند. کینگستون برای حمایت از تدریس زبان انگلیسی، مدرسه زبان KLS را در خود جای‌داده است. در این دوره 1 هفته‌ای که در دانشگاه کینگستون برگزار می‌شود دانش‌آموزان دروس عمومی زبان انگلیسی را فرامی‌گیرند.

 

اقتصاد در کینگستون

 کینگستون یکی از باثبات‌ترین اقتصادهای شهری را در میان شهرهای کانادا دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل این ثبات، همکاری دانشگاه کویینز و شهرداری کینگستون در امضاء پروتکل ثبات اقتصادی می‌باشد. در دوره پیش از جنگ جهانی دوم، اقتصاد کینگستون توسط شرکت لوکوموتیورانی کانادایی و شرکت شیپ‌یاردز تأمین می‌شد. در این زمان کالج نظامی سلطنتی جزء مراکز آموزشی محبوب در این شهر به‌حساب می‌آمد و بخشی از درآمد شهری را تأمین می‌کرد. پس از جنگ جهانی دوم، قوانین زیادی ازجمله قوانین اقتصادی کینگستون اصلاح شد. ثبات اقتصادی مهم‌ترین هدف نمایندگان دولت در این شهر بود.

در حال حاضر یکی از تأمین‌کنندگان اقتصادی مهم کینگستون بخش آموزش است. دانشگاه کوئینز کینگستون که حدود 200.000 دانشجو دارد، نقش مهمی در این بخش داشته است. بیمارستان‌ها و نهادهای مربوط به‌سلامت و همین‌طور شعبه‌های ادارات دولتی در کینگستون جزء بازیگران اقتصادی عمده این شهر هستند.

 

کار در کینگستون

کینگستون به‌عنوان یکی از 5 شهر برتر برای زندگی و کار برای جوانان حرفه‌ای معرفی‌شده است. هرچند عده‌ای معتقدند که فرصت‌های شغلی این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ کانادا زیاد نیست اما نرخ بیکاری در این شهر 10.6% و نرخ استخدام 52.1% است.

اگر بخواهید در کینگستون کارکنید، می‌توانید در بخش‌های دولتی و آموزشی مشغول به کار شوید. به‌علاوه، برای کسانی که به راه‌اندازی تجارت نوپای خود در این شهر علاقه‌مند هستند، مزایای دولتی زیادی وجود دارد.

متوسط درآمد در کینگستون

در تحقیقات مختلف، متوسط درآمد یک خانواده در شهر کینگستون 42.592 دلار کانادا در سال است. درآمد متوسط یک خانواده 98.211 دلار کانادا در سال می‌باشد که این مبلغ بعد از کاهش مالیات تا 67.776 دلار کانادا هم می‌رسد.

 

تحصیل در کینگستون

کینگستون همیشه مقصد جذابی برای دانشجویان خارجی بوده است. محیط دانشجویی از دیرباز در این شهر وجود داشته‌ و خانه مراکز آموزشی معروفی ازجمله دانشگاه کوئینز، کالج نظامی سلطنتی و کالج سنت لارنس بوده است. فضای دانشجویی این شهر پر از رقابت و احساس فعالیت است که خواه‌ناخواه شما را با جو خود همراه می‌کند. دانشگاه‌ها و کالج‌های این شهر با مراکز آموزشی جهان در ارتباط و بسیار معتبر هستند.

اگر به یادگیری علاقه‌مند هستید و دوست دارید سخت‌گیرانه کارکنید اما تفریح هم داشته باشید، بهتر است کینگستون را بیشتر بشناسید. شاید این شهر انتخاب شما برای زندگی دانشجویی‌تان باشد. جالب است بدانید که بیشترین دانشجویان مقطع دکتری کانادا، در شهر کینگستون تحصیل می‌کنند.

 

محله‌ های کینگستون

ازآنجاکه کینگستون شهر بزرگی است، 45 منطقه محل متفاوت دارد. هر منطقه، محله‌هایی را دربر می‌گیرد. برخی از این محله‌ها را باهم بشناسیم:

سیدنهام وارد: سیدنهام وارد یک منطقه تجاری است. رود انتاریو در جنوب و شرق آن قرار دارد. انتخابات شورای شهر در این منطقه برگزار می‌شود. درآمد متوسط خانواده‌ها در سیدنهام وارد 85.636 دلار کانادا در سال است. این محله تقریباً به دانشگاه کویینز نزدیک است. ساختمان‌های سنگی تاریخی در خطوط مرتب و صاف سیدنهام وارد را خط‌کشی کرده‌اند. بیشتر دفاتر تجاری و ادارات در این محله واقع‌شده است.

کویینز: این محله با دانشگاه کویینز و بیمارستان عمومی کینگستون شناخته می‌شود. بیشتر دانشجویان در این محله سکونت دارند. بیشتر خانه‌ها در این محله اجاره‌ای هستند و تنها 9.7% ساکنان آن، در خانه‌های شخصی خود زندگی می‌کنند. پارک‌های ویکتوریا و بریک‌واتر در این محله قرار دارند.

ویلیامزویل: بیشتر بناهای مشهور تاریخی کینگستون در ویلیامزویل قرار دارند. این محله به خاطر معماری خانه‌هایش مشهور بوده و موردعلاقه توریست‌هاست. برخی از فستیوال‌های کینگستون مثل فستیوال پاییزی و فستیوال ورزش و سلامت در این محله برگزار می‌شوند.

ریدوهایتس: این محله که در شمال شهر قرارگرفته، آپارتمان‌های ارزان‌قیمت خارج شهر را در خود جای‌داده است. ریدوهایتس درواقع یک پروژه خانه‌سازی برای اقشار کم‌درآمد کینگستون بوده است. بسیاری از دانشجوها به علت کیفیت و قیمت مناسب مسکن در این منطقه، ریدو هایتس را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

 

رفتار مردم کینگستون با مهاجرین

مسئولان انتاریو به‌طورکلی از سیاست مهاجرپذیری استقبال کرده‌اند و آن را رواج می‌دهند. این امر در شهرهای دانشجویی که خواه‌ناخواه جمعیت زیادی از دیگر کشورهای جهان گرد هم می‌آورد، بیشتر به چشم می‌خورد. کینگستون یکی از این شهرهایی است که به علت داشتن دانشجویان فراوان، همواره مملو از مهاجران بوده است. بسیاری از دانشجویان مهاجر در این شهر به زندگی و کار خود ادامه داده‌اند و از شهروندان آن محسوب می‌شوند. به همین علت این شهر یکی از بهترین انتخاب‌های افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

درباره مردم کینگستون

مردم کینگستون عاشق جشن‌های خیابانی هستند. این را می‌توانیم از تعداد فستیوال‌هایی که در سال میزبان آن‌هاست، متوجه شویم. بسیاری از هنرمندان، این شهر را برای زندگی انتخاب کرده‌اند. دانشگاه‌ها و کالج‌های این شهر در رشته هنر بسیار قوی هستند و به آن اهمیت می‌دهند؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم که کینگستون، فضایی هنری دارد. زیبایی طبیعی شهر در کنار زیبایی معماری شهری، باعث به وجود آمدن ذوق هنری در همه افراد می‌شود. مردم کینگستون بیشتر وقت خود را در مراکز هنری مانند مرکز هنرهای نمایشی ایزابل بدر، تئاتر ولینگتون استریت و دومینو تئاتر می‌گذرانند.

موسیقی یکی دیگر از هنرهایی است که از محبوبیت بالایی میان مردم کینگستون برخوردار است. گروه‌های موسیقی مشهور کانادایی مانند آبرامز، سارا هامر و استپنولف کار خود را از این شهر شروع کرده‌اند؛ دو خواننده مشهور کانادایی یعنی برایان آدامز و دیوید آشر در این شهر به دنیا آمده‌اند.

سیاست در کینگستون

شهر کینگستون برای تمام دوازده منطقه خود دارای یک‌نهاد شهرداری است، یعنی به‌طورکلی 12 نماینده دارد. برای انتخاب شهردار، انتخابات عمومی برگزار می‌شود. در آخرین انتخابات این شهر در سال 2018، برایان پترسون به‌عنوان شهردار انتخاب‌شده و تا سال 2022 در خدمت خواهد بود. در سطح فدرال، کینگستون دو منطقه الکتورال دارد و شهر مهمی محسوب می‌شود. دو حزب لیبرال و محافظه‌کار، احزاب محبوب این شهر بوده‌اند.

 

کد تلفن در کینگستون

تمام تلفن‌های کانادایی با +1 آغاز می‌شوند. پس از کد کشور، باید کد شهر شماره‌گیری می‌شود. کد منطقه‌ای شهر کینگستون 612 است و از سال 1940 کد شهر وینستون تغییر نکرده است.

 

جاذبه‌ های دیدنی کینگستون

این موزه به نمایش دادن و ارائه تاریخ رودخانه هادسون بوده و تبدیل به یکی از جاذبه‌های توریستی کینگستون شده است. این رودخانه که از قدیم به صنعت کشتی‌سازی شناخته‌شده بود، حالا نمایشگر صنایع کشتی‌سازی و قایق‌سازی است. این موزه علاوه بر قایق، کشتی و ماکت آن‌ها، یک کتابخانه، نقشه‌های تاریخی و نقاشی‌های متعددی از رودخانه هادسون را به نمایش می‌گذارد.

افرادی که از این موزه دیدن می‌کنند می‌توانند با استفاده از قایق تا برج ساحلی روندوت بروند و یا در فستیوال‌های مخصوص این موزه شرکت کنند. هرسال فستیوال‌های جدید و متنوعی در وب‌سایت این موزه معرفی می‌شود.

این مرکز با چند هزار هکتار بنا، برای زنده نگه‌داشتن یک محیط طبیعی به‌عنوان باغ گیاه‌شناسی و جانورشناسی جهت بازدید عموم و مطالعات علمی ایجادشده است. علاوه بر این‌که می‌توانید از این مرکز دیدن کنید و از تماشای حیات جانوری و گیاهی آن لذت ببرید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی و برنامه‌های محیط زیستی آن‌هم شرکت کنید. حدود 12 باغ و 24 نمایشگاه حیوانات در این مرکز وجود دارد. در جشن‌های مخصوص فورسیث، برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند اجرای موسیقی، بازی، نمایشگاه غذا و شیرینی هم برگزار می‌شود.

این مرکز، برای گذراندن یک روز کامل با خانواده، انتخاب بسیار مناسبی است.

در این نوشته، بارها خواندید که کینگستون به خانه‌های سنگی با معماری انگلیسی خود معروف است. خانه‌های زیادی با این سبک ساختمان برای بازدید وجود دارند که بدون شک زیباترین آن‌ها، خانه ماتئیس پرسن است. این خانه قدیمی‌ترین بنای این شهر است که دوره‌های تاریخی بسیاری را به خود دیده است. در طول انقلاب، جنگ، استعمار و استقلال این خانه همچنان پابرجا مانده است.

نام خانه از روی شخصی برداشته‌شده که بیش از صاحبان دیگر، در آن سکونت داشته است. این خانه چندین بار در طول قرن‌ها بازسازی‌شده اما ویژگی‌های تاریخی آن دست‌نخورده و کاملاً به چشم می‌آید. در این خانه برنامه‌های اضافه مانند سخنرانی، نمایشگاه و اجرای تئاتر برگزار می‌شود.

اولین کلیسای پروتستان هلندی در کینگستون، این کلیساست که در سال 1852 ساخته‌شده است. این کلیسا با حدود سه قرن عمر، به‌عنوان نماد ثبات و ایمان در شهر کینگستون شناخته می‌شود. روزهای یکشنبه، کلیسا برنامه معمول خود را برگزار کرده و برنامه‌های دیگری مانند بحث و گفت‌و‌گو نیز دارد. در روزهای پنجشنبه می‌توانید به تماشای اجرای دو گروه موسیقی بروید که در کلیسای هلندی قدیمی کینگستون اجرا می‌کنند.

 

فرهنگ غذایی مردم در کینگستون

کینگستون شهر بزرگی است و به همین دلیل همیشه راه‌هایی برای غافلگیر کردن شما دارید. دنیای غذا در کینگستون، بی‌پایان است و حتی اگر روزی برسد که همه رستوران‌های آن را امتحان کرده‌اشید، احتمالاً رستوران‌های قبلی منوی خودشان را به‌طورکلی عوض کرده‌اند! استانداردهای غذایی با وجود اینکه شهر دانشجویی و اقتصادی است، همچنان بالاست. تنوع غذایی به‌قدری زیاد است که فکر می‌کنید رستوران‌های کینگستون فقط برای سرو غذا باز نشده‌اند. بلکه غذا در کینگستون نوعی تجربه است.

 

فستیوال‌ های کینگستون

رایترفست

اگر نویسنده هستید یا به ادبیات علاقه دارید، بهتر است بیشتر در مورد رایترفست بدانید. این فستیوال هرسال از 25 تا 29 سپتامبر با حضور صدها نویسنده کانادایی برگزار می‌شود. می‌توانید انتظار داشته باشید که نویسندگان مهمی را در این جشن ببینید. در این فستیوال، در مورد کتاب‌های جدید و قدیمی بحث‌هایی صورت می‌گیرد. مسابقات داستان‌نویسی و کارگاه‌های آموزش نویسندگی خلاق برگزار می‌شود. درنهایت، رایترفست برای شام میزبان شما خواهد بود و با غذاهای مخصوص از شما پذیرایی خواهد کرد.

فستیوال موسیقی بلوز لایم‌استون

این فستیوال همان‌طور که از نامش پیداست به موسیقی بلوز اختصاص دارد و هرسال از 22 تا 25 آگوست برگزار می‌شود. در این فستیوال می‌توانید حدود 100 ساعت موسیقی بلوز بشنوید و از فضای پارک کنفدریشن لذت ببرید. بزرگ‌ترین نوازندگان بلوز کانادا در این فستیوال شرکت می‌کنند. ویکتور وینرایت که برنده جوایز متعدد موسیقی شده است، سال قبل به همراه گروهش در این فستیوال حضور پیداکرده و اجرا نموده است.

کینگستون باسکرز

یکی از جذاب‌ترین فسیتوال‌های شهر، کینگستون باسکرز است. آکروبات‌بازها و شعبده‌بازها از روز 4 تا 7 جولای در خیابان انتاریو برای شما اجراهای سرگرم‌کننده‌ای تدارک دیده‌اند. می‌توانید از نزدیک حساس‌ترین آکروبات‌ها، قورت دادن شمشیر و تردستی‌های دیگر را ببینید. تماشای سیرک خیابانی افرادی از ملیت‌های مختلف، خود می‌تواند بسیار جالب باشد. چون احتمالاً جای دیگری نیست که شما بتوانید در کانادا، یک هنرمند بادکنکی ژاپنی را در کنار یک شعبده‌باز استرالیایی که با آتش‌بازی می‌کند ببینید. حدود سی‌ویک سال است که این مراسم برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان فراوانی دارد.

 

ایرانیان در کینگستون

دانشجویان ایرانی دانشگاه کویینز، یک اتحادیه بسیار فعال برای خود ایجاد کرده و با یکدیگر در ارتباط هستند. این اتحادیه برای راهنمایی دانشجویانی که تازه به کینگستون واردشده‌اند و همچنین تبادل علمی میان دانشجویان ایرانی ایجادشده است. بسیاری از دانشجویان کینگستون ایرانی هستند و یا سابقاً در دانشگاه‌های این شهر تحصیل‌کرده‌اند. به همین علت فرهنگ ایرانی تا حد زیادی میان ساکنان شهر شناخته‌شده و مورد استقبال قرارگرفته است. این استقبال را می‌توانید در تعداد مشتری‌های غیر ایرانی رستوران‌های ایرانی ببینید.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
مهاجرت به کانادا، ویزاکانادا، اقامت کانادا، تحصیل کانادا، سرمایه گذاری کانادا ،استارت اپ کانادا، استارت آپ ویزا، مهاجرت کانادا، تحصیلی دانش اموزی کاناد،ا تحصیلی دانشگاه، پذیرش کالج، پذیرش دانشگاه کانادا، اپلای ،کارشناسی اپلای، کارشناسی ارشد ،اپلای مستر، اپلای مستر دوم ،اپلای دکتری ،پست داک، پست دکتری ،فرصت مطالعاتی کانادا، مهاجرت ثبت شرکت کانادا، ویزای کار، جاب آفر کانادا، پیشنهاد کارکانادا، اکسپرس اینتری کانادا، اکسپرس انتری کانادا، اسکیل ورکرکانادا، اسکیل ترید کانادا، اسکیل ورکر استانی کانادا ، کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب  کانادا ،اسپانسرشیب فرزندان کانادا، اسپانسرشیب والدین کانادا، اسپانسرشیب همسرکانادا، خوداشتغالی کانادا ،اقامت کانادا ،اقامت دائم کانادا ،پاسپورت کانادا، برنامه های استانی کانادا، دعوتنامه کاری کانادا، توریستی کانادا ،؛پناهندگی کانادا ، مولتیپل کانادا، مهاجرت کانادا ، کوآپ کانادا، ثبت شرکت کانادا، جاب کانادا ، الهام کیا کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، مدارس کانادا ، دانشگاه کانادا، کالج کانادا، انتاریو کانادا ، بریتیش کلمبیا کانادا ، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا ، مدرسه کانادا، ویزای همراه کانادا، مهاجرت قانونی کانادا، سابمیت کانادا 
Job offer Canada,mohajerat Canada,visa Canada , student visa Canada, education Canada ,start up Canada , student Canada, school Canada , college Canada , apply Canada ,master university Canada ,phd Canada,apply Canada, express entry Canada, skill worker Canada, ict Canada ,imp Canada, refugee Canada , self employed Canada, job Canada, lmia Canada,post doctorate,elham kia,elham kia Canada,immigration Canada, iccrc ,immigration lawyer  
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا

 

 

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289