پرنس ادوارد آیلند

نام انگلیسی :Prince Edward Island جمعیت :159.625 نفر استان :پرنس ادوارد مساحت :5.660 کیلومتر مربع تراکم جمعیت : 24.7 نفر در هر کیلومتر مربع
اقامت یونان

پرنس ادوارد آیلند

جغرافیای پرنس ادوارد آیلند

جزیره پرنس ادوارد آیلند در خلیج سینت لارنس و در ساحل شرقی کانادا قرار دارد. این جزیره در مجاورت اقیانوس اطلس واقع‌شده است. جزیره پرنس ادوارد آیلند از سرزمین اصلی کانادا توسط تنگه نورتامبرلند جداشده و توسط پل ۱۳ کیلومتری «پل کنفدراسیون» به نیوبرانزویک وصل می‌شود. این جزیره در نزدیکی نیوبرانزویک و نوااسکشیا قرار دارد.

تاریخچه پرنس ادوارد آیلند

این استان کانادا توسط ژاک کارتیه در سال ۱۵۳۴ کشف شد. اقوام میکماک (Mikmaq)، ساکنان اولیه یا افراد بومی جزیره محسوب می‌شوند. در سال ۱۷۹۹، این جزیره به‌افتخار پدر ملکه ویکتوریا (ادوارد)، به نام «جزیره پرنس ادوارد» نامیده شدپرنس ادوارد آیلند برای مدتی، مستعمره فرانسه و بریتانیا بوده است. این جزیره در سال 1873 به کنفدراسیون کانادا پیوست.

آب‌وهوای پرنس ادوارد آیلند

در پرنس ادوارد آیلند از چهارفصل سال می‌توان لذت برد اما بهار معمولأ دیرتر فرا می‌رسد. در فصل زمستان، هوای جزیره سرد است و در طول شبانه‌روز، دمای هوا بین منفی 3 تا منفی 11 درجه سانتی گراد متغیر است. از ماه نوامبر تا آوریل، برف زیادی در جزیره می‌بارد. پرنس ادوارد آیلند از مناطق بادخیز بشمار می‌رود. وزش باد باعث می‌شود که دمای هوا در جزیره سردتر به نظر برسد. هوای جزیره در تابستان دلپذیر بوده و نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. بارندگی در جزیره به‌طور متوسط، ۸۶۸ میلی‌متر در سال است و بارش برف سالانه نیز به‌طور میانگین، ۳۴۰ سانتی‌متر است.

زبان و دین مردم در پرنس ادوارد آیلند

زبان و دین مردم در پرنس ادوارد آیلند

زبان رسمی در پرنس ادوارد آیلند، انگلیسی است اما برخی از ساکنین به زبان فرانسه نیز صحبت می‌کنند. حضور برخی از مهاجرین از چین و کشورهای آسیایی در جزیره، باعث شده است که از سایر زبان‌ها نیز برای برقراری ارتباط استفاده شود.

اکثر ساکنین در جزیره پرنس ادوارد آیلند، از پیروان کاتولیک هستند. طرفداران سایر ادیان در اقلیت هستند.

کد تلفن پرنس ادوارد آیلند

Charlottetown Area Code: 902

Charlottetown Dial Code: +1 902

اقتصاد پرنس ادوارد آیلند

صنایع عمده در این استان عبارت‌اند از: کشاورزی، گردشگری، ماهیگیری، و تولیدات صنعتی.
تقریباً 30 درصد از سیب‌زمینی کانادا، در مزارع این استان کشت می‌شود. سایر محصولاتی که در پرنس ادوارد آیلند کشت می‌شوند عبارت‌اند از: سیب، توت‌فرنگی، زغال‌اخته، هویج، پیاز، گوجه‌فرنگی، حبوبات، و غیره.
 
صنعت گردشگری نیز یکی از منابع مهم درآمدی جزیره محسوب می‌شود. جذابیت مناظر طبیعی و مسابقات گلف هرسال تعداد زیادی از گردشگران را جذب می‌کند.
صنعت ماهیگیری، یکی دیگر از پایه‌های اقتصاد در پرنس ادوارد آیلند است. خرچنگ‌ها، صدف‌ها، خزه‌های ایرلندی، ماهی‌های تن و صدف‌های خوراکی جزیره به کشورهای مختلف صادر می‌شوند.
 صنایع  هایتک (فناوری بالا) به‌خصوص در زمینه‌های پزشکی، الکترونیک، علوم زیستی و کشاورزی نیز جایگاه خود را در جزیره پیدا کرده‌اند.

 

کار در پرنس ادوارد آیلند

با توجه به اهمیت پرنس ادوارد آیلند از لحاظ صنعتی، کشاورزی و توریستی، بازار کار در این شهر بسیار پر‌رونق است به همین دلیل شهر مناسبی برای زندگی مهاجرین محسوب می‌شود. مشاغل در پرنس ادوارد آیلند برای مهاجرین به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  1. مشاغل سطح صفر: این نوع از مشاغل شامل کارهای مدیریتی می‌شود مانند مدیریت رستوران،
  2. مشاغل سطح A : این نوع از مشاغل، کارهای حرفه‌ای هستند که گرفتن مجوز برای انجام آن‌ها نیازمند ارائه مشاغل دانشگاهی است. پزشکی، دندانپزشکی و معماری در این دسته قرار می‌گیرند.
  3. مشاغل سطح B :  پرداختن به مشاغلی که در این گروه قرار گرفته‌اند نیاز به دیپلم کالج یا مدرک کار‌آموزی دارد. سرآشپزی، لوله‌کشی و سیم‌کشی کارهایی هستند که در این طبقه از مشاغل قرار می‌گیرند.
  4. مشاغل سطح C : برای انجام این دسته از مشاغل گذراندن دوره دبیرستان کافی است. البته با گذراندن دوره‌های آموزشی مخصوص انجام مشاغل این دسته نیز متقاضیان می‌توانند به کسب درآمد در شارلوت تاون بپردازند. مشاغلی مانند قصابی صنعتی و رانندگی ماشین سنگین در این دسته قرار می‌گیرند.
  5. مشاغل سطح D : مشاغلی که در این دسته قرار گرفته‌اند نیاز به مدرک خاص ندارند و گذراندن یک دوره آموزشی ساده برای پرداختن به این مشاغل کافی خواهد بود. انجام کارهای نظافتی و فروش میوه در این دسته قرار می‌گیرند.

شما باید ابتدا سطح شغل موردنظر را انتخاب کرده سپس برای دریافت مجوز لازم اقدام کنید. بدین منظور باید وارد وب‌سایت   NOC website  شوید. در این وب‌سایت، با وارد کردن شغل موردنظر، می‌توانید کد شغل خود را در بین سطوح مختلف مشاغل از سایت دریافت کنید و روند دریافت مجوز برای کار در پرنس ادوارد را طی کنید.

اگر می‌خواهید با پیدا کردن یک شغل خوب در پرنس ادوارد آیلند، زندگی همراه با آسایش برای خود و خانوادتان فراهم کنید باید در یک حیطه تخصص داشته باشید و بتوانید توانایی‌های خود برای انجام وظایف را به کارفرما اثبات کنید .بخش‌های خدماتی و تولیدی نیز هرساله در پرنس ادوارد آیلند تعداد زیادی نیروی کار استخدام می‌کنند. همچنین برای یافتن شغل در پرنس ادوارد آیلند باید به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشید.

شهر اصلی در پرنس ادوارد آیلند

شارلوت تاون بزرگ‌ترین شهر در جزیره پرنس ادوارد کاناداست و در ایالت آتلانتیک قرارگرفته است. شارلوت تاون یکی از شهرهای شرقی کانادا محسوب می‌شود. شارلوت تاون 44.33 کیلومترمربع مساحت و 36000 نفر جمعیت دارد.

رفتار مردم پرنس ادوارد آیلند با مهاجرین

 در پرنس ادوارد آیلند به دلیل حضور مهاجرین، فرهنگ‌های مختلفی رواج یافته است اما فرهنگ کانادایی‌های ساکن در ایالت، برگرفته از سنت‌های اروپایی و رسوم قدیمی مردم کانادا است. رفتار و خلق‌وخوی مردم پرنس ادوارد آیلند به طرز برخورد مردم فرانسه و انگلیس شباهت زیادی دارد. مردم در این شهر به عدالت اجتماعی اهمیت زیادی می‌دهند و این شیوه رفتاری در برخورد با مهاجرین هم دیده می‌شود. به همین دلیل اشخاص دارای تخصص در رشته‌های مختلف علمی می‌توانند در پرنس ادوارد آیلند با کانادایی‌ها برای به دست آوردن یک جایگاه اجتماعی یا شغل به رقابت بپردازند. امری که در برخی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه دست‌یافتن به آن سخت است.

البته نکته‌ای که متقاضیان مهاجرت به این ایالت باید مدنظر داشته باشند این است که در جزیره پرنس ادوارد، قوانین سخت‌گیرانه ای در مورد مالکیت زمین برای افراد غیر مقیم اعمال می‌شود. افراد و شرکت‌های تجاری غیر مقیم به ترتیب به داشتن حداکثر 4 و 12 کیلومترمربع زمین محدود می‌شوند. افراد غیر مقیم نیز برای املاک خود در جزیره پرنس ادوارد، باید مالیات بیشتری را پرداخت کنند.

دریافت گواهی‌نامه رانندگی در ایالت پرنس ادوارد آیلند

در پرنس ادوارد آیلند، مهاجرین مانند سایر شهروندان باید برای خرید و اجاره اتومبیل، گواهی‌نامه رانندگی خود را ارائه کنند. متقاضیان دریافت گواهی‌نامه باید مراحلی را پشت سر بگذارید. از جمله این‌که باید سلامت روان و بینایی تائید بشود. همچنین باید با پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی، مهارت کافی برای رانندگی تائید شود. برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید به اداره پلیس در پرنس ادوارد آیلند مراجعه کنید. به این نکته هم دقت داشته باشید که برای دریافت گواهی‌نامه رانندگی، اتومبیل شما حتماً باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. به این منظور می‌توانید با یک شرکت بیمه قرارداد منعقد کنید.

تحصیل در پرنس ادوارد آیلند

56 مدرسه دولتی انگلیسی زبان در پرنس ادوارد دایر هستند و کودکان از 5 سالگی با ورود به مدرسه، دوره پیش‌دبستانی را پشت سر می‌گذارند و سپس در 6 سالگی برای ورود به اولین پایه تحصیلی خود در مدارس کانادا اقدام می‌کنند. دانش‌آموزان در کانادا از 6 تا 18 سالگی در دو مقطع دبستان و دبیرستان به تحصیل در مدارس می‌پردازند. پس از پایان دوره مدرسه و اخذ مدرک دیپلم باید دوره‌ای را برای کسب آمادگی لازم جهت ورود به دانشگاه بگذرانند. این دوره می‌تواند یک یا دوساله باشد. برخی از دانش‌آموزان نیز خود را برای ورود به کالج آماده می‌کنند.

تنها دانشگاه در پرنس ادوارد آیلند، UPEL است که در آن 8 دانشکده فعالیت دارند. شهریه تحصیل در دانشگاه پرنس ادوارد آیلند برای دانشجویان کانادایی، تقریباً 5.860 و برای دانشجویان خارجی، 6.822 دلار کانادا است.

در شارلوت‌تاون کالج‌های زیادی وجود دارد که با ثبت‌نام در آن‌ها باید یک دوره آموزشی را سپری کنید و سپس مدرک خود را دریافت نمایید. مدارک صادره از کالج‌ها، مدرک دانشگاهی محسوب نمی‌شوند اما معتبر هستند و در بازار کار کانادا برای استخدام، مورداستفاده قرار می‌گیرند. آموزش در کالج نیز از سطح کیفی خوبی برخوردار است. در ادامه به معرفی کالج‌ها می‌پردازیم.

  1. کالج هلند
  2. کالج جامعه ایالتی

مزایای زندگی در پرنس ادوارد آیلند

  1. پرنس ادوارد آیلند به دلیل مجاورت با اقیانوس اطلس، یکی از ایالات خوش آب‌وهوا در کانادا است.
  2. توسعه صنایع مختلف از جمله کشاورزی و ماهیگیری، زمینه را برای اشتغال در این ایالت فراهم کرده است.
  3. پرنس ادوارد آیلند از لحاظ استانداردهای زندگی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
  4. سیستم آموزشی در پرنس ادوارد آیلند مانند سایر ایالات در کانادا، مدرن و باکیفیت است.
  5. نرخ ارتکاب جرم در این ایالت پایین است و ساکنین با آرامش خاطر در پرنس ادوارد آیلند زندگی می‌کنند.

جاذبه‌های دیدنی در پرنس ادوارد آیلند

جاذبه‌های دیدنی در پرنس ادوارد آیلند

پرنس ادوارد آیلند یکی از ایالات بسیار زیبا در کانادا است که به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا موردتوجه گردشگران و مهاجرین قرارگرفته است. لازم به ذکر است که سریال جذاب قصه‌های جزیره در این ایالت ساخته‌شده است. در ادامه به معرفی بهترین مکان‌های دیدنی در پرنس ادوارد آیلند می‌پردازیم.

پارک ویکتوریا: پارک ویکتوریا یکی از بهترین پارک‌ها در شارلوت‌تاون است. درختان زیبا و گل‌های رنگارنگ در این پارک هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند. در پارک ویکتوریا تمام امکانات رفاهی برای تفریح کودکان و بزرگ‌سالان محیا شده است. خدمات در پارک ویکتوریا به‌صورت 24شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

آدرس: 4616 Stoney Trace Dr, Charlotte, NC 28227, United States

اسپیرینگ پارک: این پارک دیدنی در  بخش شمالی شارلوت‌تاون قرار دارد. پارک اسپرینگ بیشتر به دلیل داشتن یک زمین بزرگ اسکیت و فراهم بودن وسایل ورزشی در آن شهرت پیداکرده است. به‌طورکلی برای انجام ورزش‌هایی که نیاز به فضای باز دارند می‌توانید از امکانات این پارک استفاده کنید.

آدرس: 30 Dunkirk Street , Charlottetown, Prince Edward Island

موزه آلبرتن: موزه آپتان یک مجموعه مدرن در شارلوت‌تاون است که در آن آثار هنری متعددی از جمله نقاشی و عکس‌های زیبا را می‌توان مشاهده نمود. همچنین در بخشی از این موزه هنرهای معاصر نیز به نمایش درآمده‌اند. اگر ذوق هنری دارید و یا آشنایی با آثار هنرمندان کانادایی برایتان جذاب است می‌توانید از این موزه به‌عنوان یک مکان تفریحی- فرهنگی بازدید کنید. البته این موزه فقط مختص آثار هنری کانادایی نیست و در آن هنرمندان غیر کانادایی نیز آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

آدرس: 457 Church St, Alberton, PE C0B 1B0, Canada.Prince Edward Island

فستیوال‌های پرنس ادوارد آیلند

در تمام فصول سال، ایالت پرنس ادوارد آیلند میزبان فستیوال‌هایی است که تعداد زیادی از شهروندان را گرد هم می‌‌آورد. با توجه به ساحلی بودن پرنس ادوارد آیلند، فستیوال‌ها در آن جذابیت خاصی دارند. در ادامه به معرفی برخی از فستیوال‌ها می‌پردازیم.

فستیوال موسیقی و تئاتر در شارلوت‌تاون: این جشن باشکوه هرسال از اواخر می تا اواسط اکتبر برگزار می‌شود. تماشای نمایش‌های متنوع و زیبا به همراه موسیقی تجربه جالبی برای گردشگران محسوب می‌شود.

فستیوال غذاهای دریایی: در این فستیوال که در تابستان برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با پخت انواع غذاهای دریایی وارد مسابقه می‌شوند. این فستیوال یکی از جذاب‌ترین جشن‌ها در شارلوت‌تاون است که در آن به معنای واقعی می‌توانید با فرهنگ غذایی مردم آشنا شوید و از تست غذاها لذت ببرید.

مردم در پرنس ادوارد آیلند چه غذاهایی می‌خورند؟

پرنس ادوارد آیلند یکی از ایالات ساحلی کانادا است به همین دلیل مردم از ماهی و آبزیان دریایی در پخت غذا استفاده می‌کنند. مردم در این ایالت به سلامت و البته خوشمزگی غذا اهمیت زیادی می‌دهند. بخشی از این سلیقه غذایی رایج در بین ساکنین، با دسترسی آسان آن‌ها به مواد غذایی تازه مرتبط است. مردم در پرنس ادوارد، معمولاً در غذاهای خود از ادویه‌های تند استفاده نمی‌کنند. در صورت سفر به این ایالت، از غذاهای محلی آن غافل نشوید چون طعم آن‌ها واقعاً فوق‌العاده هستند.

بهترین رستوران‌ها در پرنس ادوارد آیلند

The Gahan house: در این رستوران انواع غذاهای دریایی و محلی را می‌توانید سفارش بدهید.

آدرس: 126 Sydney St, Charlottetown, Prince Edward Island C1A 1G4 Canada

شماره تماس: +1 902-626-2337

Famous papers: غذاهای کانادایی، ایتالیایی و پیتزا باکیفیت بسیار خوب در این رستوران تهیه می‌شوند.

آدرس: 202 Kent St, Charlottetown, Prince Edward Island C1A 1P2 Canada

شماره تماس: +1 902-370-7070

Ta-ki sushi: اگر از طرفداران غذاهای آسیایی و ژاپنی هستید رستوران تاکی سوشی را در مدت اقامت خود در پرنس ادوارد آیلند، از دست ندهید.

آدرس: 92 Queen St, Charlottetown, Prince Edward Island C1A 4B1 Canada

شماره تماس: 902-370-3773

سطح استاندارد زندگی در پرنس ادوارد آیلند

به دلیل هزینه نسبتاً پایین زندگی در این استان، بیشتر شهروندان می‌توانند زندگی راحتی داشته باشند. هزینه مسکن، استفاده از انرژی و هزینه زندگی در پرنس ادوارد آیلند در بین کمترین‌ها در کانادا قرار دارد. کمترین مقدار دستمزد در این استان 9.00$ در ساعت و مالیات بر درآمد استانی (18.37 درصد) بالاتر از متوسط کانادا است.

مهاجرت به پرنس ادوارد آیلند

مهاجرت به پرنس ادوارد آیلند

متقاضیان مهاجرت به پرنس ادوارد آیلند می‌توانند با شرکت در یکی از برنامه‌های زیر به هدف خود برای مهاجرت به کانادا دست پیدا کنند:

  1. برنامه PEL PNP . با شرکت در این برنامه، درصورتی‌که شغل شما جزء مشاغل موردنیاز در استان باشد می‌توانید در جزیره پرنس ادوارد مشغول به کار شوید.
  2. برنامه گروه تأثیر کار ( labour impact category). سه دسته از متقاضیان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند:
  3. نیروهای متخصص
  4. –        اشخاصی که در حال همکاری با یک کارفرمای کانادایی هستند که قصد دارد برای اقامت دائم آن‌ها در کانادا اسپانسر شود.
  5. اشخاصی که از یک دانشگاه یا کالج معتبر در پرنس ادوارد آیلند، فارغ‌التحصیل شده‌اند و با یک کارفرما در این ایالت در حال همکاری هستند
  6. گروه تأثیر کسب‌وکار ( business impact category). اشخاصی که قصد سرمایه‌گذاری در پرنس ادوارد آیلند را داشته باشند می‌‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

سیاست در پرنس ادوارد آیلند

پرنس ادوارد آیلند مانند سایر ایالات در کانادا، تابع تصمیمات دولت فدرال است اما در بعضی از امور ایالتی، قوانین مناسب از سوی پارلمان ایالت که در ساختمان تاریخی  province house مستقر است از سوی نمایندگان اتخاذ می‌شود. در پارلمان جزیره پرنس ادوارد، 27 نماینده منتخب، فعالیت دارند که به آن‌ها، اعضای مجلس قانون‌گذاری (MLAs) گفته می‌شود. جزیره پرنس ادوارد، چهار عضو منتخب در پارلمان (MPs) دارد که نماینده منطقه خود در مجلس عوام کانادا در شهر اوتاوا هستند.

رئیس دولت در جزیره پرنس ادوارد، نخست‌وزیر نامیده می‌شود. در این استان، معاون فرماندار نیز به‌عنوان نماینده استانی ملکه بریتانیا حضور دارد.

حمل و نقل در جزیره پرنس ادوارد کانادا

در سیستم حمل‌ونقل عمومی این ایالت از وسایل زیر استفاده می‌شود:

  • تاکسی آبی: از این تاکسی‌ها برای تردد بین پرنس ادوارد آیلند، نیوبرانزویک و نوااسکشیا استفاده می‌شود.
  • خط ترانزیت T3 که از دوشنبه تا شنبه فعال است.
  • خط ترانزیت T3 برای مسافرت به  Cornwallو Stratford که از دوشنبه تا جمعه فعالیت دارد.
  • خط ترانزیت County Line Express که در طی روزهای دوشنبه تا جمعه، مسافرها را از Summerside به Charlottetown  جابه‌جا می‌کند.

بهداشت و درمان در پرنس ادوارد آیلند

شهروندان و دارندگان کارت اقامت دائم کانادا، در پرنس ادوارد آیلند از خدمات دولتی در زمینه بهداشت و درمان برخوردار هستند. اما برای انجام بعضی از آزمایش‌های پزشکی و عمل‌های زیبایی و در مواردی نیز برای خدمات دندان‌پزشکی باید هزینه پرداخت شود.

بیمارستان و کلینیک در پرنس ادوارد آیلند

بیمارستان و کلینیک در پرنس ادوارد آیلند

Queen Elizabeth Hospitalدر این بیمارستان 243 تخت خوابی، خدمات پزشکی مختلفی از جمله مراقبت‌های ویژه و جراحی ارائه می‌شود.

آدرس: Charlottetown. PE   C1A 8T5

شماره تماس: (902) 894-2111

 Hillsborough Hospital : در این بیمارستان پذیرش بیمار در بخش‌های مختلف از جمله مراقبت‌های ویژه انجام می‌شود.

آدرس: Charlottetown. PE   C1A 7N5

شماره تماس: (902) 368-5400

Charlottetown Walk-in Clinic : در این کلینیک خدمات پزشکی ارائه می‌شود.

آدرس: 20-24 St. Peter’s Road, sharloot town, Prince Edward Island

شماره تماس: (902) 892-2111

فرودگاه پرنس ادوارد آیلند

 Charlottetown Airport

آدرس: north of Charlottetown, Prince Edward Island, Canada.

Summerside Airport

آدرس: northwest of Summerside, Prince Edward Island, Canada

Cable Head Airpark Airport

آدرس: Prince Edward Island. Saint Peters Bay, PE C0A 2A0, Canada

ایرانی‌ها در پرنس ادوارد آیلند

ایرانی‌ها بیشتر در شهرهای شارلوت‌تاون و استراتفورد ساکن هستند. با توجه به توریستی بودن ایالت، تعدادی از ایرانی‌های ساکن در پرنس ادوارد آیلند، به رستوران‌داری مشغول هستند.

اجاره خانه در پرنس ادوارد آیلند

هزینه اجاره یک اتاق مستقل در شهر Charlottetown بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار است. اجاره آپارتمان هم از ۵۵۰ دلار تا ۷۰۰  دلار در ماه ممکن است.

مشاغل مورد تقاضا در پرنس ادوارد آیلند

در سال 2020 تا 2021، مشاغل مرتبط با مراقبت‌های پزشکی و مشاغلی که در راستای توسعه تجارت استان فعالیت دارند، جزء نیازهای ایالت هستند. مشاغل تولیدی نیز بعد از دودسته اخیر، در جایگاه سوم قرار دارد.

بهترین زمان برای سفر به پرنس ادوارد آیلند

بهترین زمان برای سفر و گردشگری در پرنس ادوارد آیلند، فصل تابستان و از ماه جولای تا آگوست است.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
مهاجرت به کانادا، ویزاکانادا، اقامت کانادا، تحصیل کانادا، سرمایه گذاری کانادا ،استارت اپ کانادا، استارت آپ ویزا، مهاجرت کانادا، تحصیلی دانش اموزی کاناد،ا تحصیلی دانشگاه، پذیرش کالج، پذیرش دانشگاه کانادا، اپلای ،کارشناسی اپلای، کارشناسی ارشد ،اپلای مستر، اپلای مستر دوم ،اپلای دکتری ،پست داک، پست دکتری ،فرصت مطالعاتی کانادا، مهاجرت ثبت شرکت کانادا، ویزای کار، جاب آفر کانادا، پیشنهاد کارکانادا، اکسپرس اینتری کانادا، اکسپرس انتری کانادا، اسکیل ورکرکانادا، اسکیل ترید کانادا، اسکیل ورکر استانی کانادا ، کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب  کانادا ،اسپانسرشیب فرزندان کانادا، اسپانسرشیب والدین کانادا، اسپانسرشیب همسرکانادا، خوداشتغالی کانادا ،اقامت کانادا ،اقامت دائم کانادا ،پاسپورت کانادا، برنامه های استانی کانادا، دعوتنامه کاری کانادا، توریستی کانادا ،؛پناهندگی کانادا ، مولتیپل کانادا، مهاجرت کانادا ، کوآپ کانادا، ثبت شرکت کانادا، جاب کانادا ، الهام کیا کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، مدارس کانادا ، دانشگاه کانادا، کالج کانادا، انتاریو کانادا ، بریتیش کلمبیا کانادا ، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا ، مدرسه کانادا، ویزای همراه کانادا، مهاجرت قانونی کانادا، سابمیت کانادا 
Job offer Canada,mohajerat Canada,visa Canada , student visa Canada, education Canada ,start up Canada , student Canada, school Canada , college Canada , apply Canada ,master university Canada ,phd Canada,apply Canada, express entry Canada, skill worker Canada, ict Canada ,imp Canada, refugee Canada , self employed Canada, job Canada, lmia Canada,post doctorate,elham kia,elham kia Canada,immigration Canada, iccrc ,immigration lawyer  
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289