واترلو

نام انگلیسی :Waterloo جمعیت :113.250 استان :انتاریو مساحت :64 کیلومتر تراکم جمعیت :1.520 در کیلومتر مربع
اقامت یونان

واترلو

افرادی که در واترلو زندگی می‌کنند، به مرکز شهر، لقب بالاشهر داده‌اند. مرکز شهر واترلو از سال 1961، مراکز رفاهی و فروشگاه‌ها را درخودجای داده‌است. رودخانه گرند از شرق این شهر به سمت جنوب حرکت می‌کند. این رودخانه از بیشتر قسمت‌های مرکزی شهر مانند پارک واترلو و دانشگاه واترلو عبور می‌کند. به دلیل وجود مراکز رفاهی و مسکن‌های مناسب، دانشجویان زیادی برای زندگی به واترلو می‌روند.

واترلو عموماً انتخاب مهاجرینی است که برای ادامه تحصیل وارد کانادا می‌شوند. اگر از آن دسته افرادی هستید که زندگی در شهرهای کوچک را دوست دارند، می‌توانید واترلو را انتخاب کنید. این شهر به چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبایی مانند آبشارهای نیاگارا، الورا گورژ و رودخانه گرند بسیار نزدیک است.

در نزدیکی شهر واترلو شهر دیگری به نام کیچنر قرار دارد که بسیاری از افراد آن را جزئی از واترلو حساب می‌کنند. هرچند نمایندگان این دوشهر باهم تفاوت دارد و هردو شهرداری مستقل دارند.

واترلو کجاست

واترلو یکی از شهرهای کانادا است که در جنوب استان آنتاریو قراردارد. اسم این شهر از یک استان در بلژیک گرفته شده‌است. واترلو یکی از شهرهای قدیمی کانادا است و از سابقه تاریخی پررنگی برخوردار است. هرچند امروزه واترلو نه برای سابقه تاریخی خود، بلکه برای هوشمند بودن معروف است.

واترلو منطقه‌ای خارج‌شهری است که دو دانشگاه بسیار بلند رتبه دارد. دانشگاه واترلو و دانشگاه ویلفرد لوریه. این شهر زادگاه برند بلک‌بری هم هست. یکی دیگر از دلایل توسعه شهر واترلو وجود موقعیت‌های شغلی مناسب به نسبت مساحت آن و همچنین شرکت‌های بیمه قوی آن است.

این شهر بیشتر توسط دانشجویان انتخاب می‌شود. زیرا همان‌طور که گفته شد، با وجود مساحت کوچک، واترلو دو دانشگاه مهم کانادا را در خود جای داده‌است. این دانشگاه‌ها هرساله پذیرای هزاران دانشجوی خارجی هستند. شهرداری شهر واترلو یک سامانه اینترنتی تاسیس کرده‌است که افراد ساکن واترلو و دانشجویان خارجی آن بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد این شهر مطرح کنند.

 

آب و هوای واترلو

واترلو آب و هوایی مرطوب و تابستان‌های گرمی دارد. در واترلو می‌توانید در فصل تابستان آب‌وهوایی گرم و مرطوب، و در فصل زمستان آب و هوایی خیلی سرد را تجربه کنید. ولی به طور کلی واترلو جزء آن دسته از شهرهای کاناداست که آب و‌هوای معتدلی دارد.

هوای زمستانی از اواسط دسامبر وارد واترلو می‌شود و تا ماه مارس ادامه پیدا می‌کند. آب و هوای داغ تابستانی واترلو را هم می‌توانید از اواسط ماه می تا آخر سپتامبر تجربه کنید.

 

اقتصاد در واترلو

درآمد متوسط یک خانواده کانادایی حدود 73000 دلار است. این مبلغ از میزان متوسط درآمد جهانی که 61000 دلار است، بیشتر است. اقتصاد این شهر بر پایه تکنولوژی، علم، دانشگاه‌ها و شرکت‌های بیمه در چندسال اخیر افزایش چشمگیری داشته‌است.

بیشتر شرکت‌های بیمه معتبر کشور کانادا در شهر واترلو تاسیس شده‌اند. به علاوه، شرکت‌های تکنولوژی محور مهمی مانند بلک بری، گوگل، کیک مسنجر، دالسا و ویدیارد در شهر واترلو فعالیت می‌کنند. این شهر درآمدی از تولید فیلم و سریال هم داشته است.

 

کار در واترلو

بزرگ‌ترین مراکز و شرکت‌هایی که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کانادایی را جذب می‌کنند عبارتند از:

  • دانشگاه واترلو
  • گوگل
  • بلک‌بری
  •  سندواین
  •  میپل‌سافت
  •  اپن تکست
  •  دانشگاه ویلفرد لوریه
  • موسسه اقتصادی سان لایف
  • سه مرکز پژوهشی مهم کانادا که در واترلو قراردارند هم شغل‌هایی درمیان دانشجویان ایجاد کرده‌اند. این سه مرکز با عنوان‌های موسسه محافظ فیزیک تئوریک، موسسه محاسبه کوانتوم و مرکز ابتکار در حاکمیت بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

متوسط درآمد در واترلو

میزان درآمد متوسط پس از کسر مالیات در شهر واترلو، 3.137 دلار کانادا است که برای هزینه‌های یک زندگی متوسط در کانادا برای یک ماه و نیم، کافی است. از آن‌جا که افراد مشغول در واترلو اکثراً متخصص و تحصیل کرده هستند، نرخ درآمد در این شهر از متوسط درآمد در کانادا بیشتر است.

 

محله‌ های واترلو

واترلو شهر کوچکی است و به همین دلیل، دسترسی به مرکز آن از سایر نقاط شهر آسان است. محله‌های دون، استنلی‌پارک و بیچ‌وود بهترین محله‌های واترلو هستند زیرا دسترسی از آن‌ها هم به فضاهای سبز و هم به مراکز رفاهی شهری به سرعت ممکن می‌شود. سایر محله‌های این شهر عبارتند از:

  • لورلوود
  • وست ویل
  • میپل هیلز
  • لیک‌شور ویلج
  • اربز ویل
  • سانی دیل
  • وست مونت

رفتار مردم واترلو با مهاجرین

به دلیل این که واترلو از ابتدا مقصد دانشجویان خارجی بوده است، مردم واترلو به فضای چندفرهنگی و چندملیتی شهر خود عادت کرده‌اند. همه ساله دانشجویان و ساکنان واترلو در فستیوال‌های فرهنگی مختلفی گردهم می‌آیند تا با افرادی از سایر فرهنگ‌ها آشنا شوند. مهاجرین بخش بزرگی از جمعیت واترلو را تشکیل می‌دهد بنابراین نژادپرستی در واترلو معنا ندارد.

یکی از سیاست‌های مهم کشور کانادا در همه شهرهای خود، احترام به فرهنگ‌های مختلف و مهاجرپذیری است.

درباره مردم واترلو

جمعیت واترلو از دانشجویان خارجی، دانشجویان کانادایی و کانادایی‌های ساکن این شهر تشکیل می‌شود. به همین دلیل احترام به فرهنگ‌های مختلف در میان افراد پذیرفته شده‌است. مردم واترلو به هنر اهمیت زیادی می‌دهند و مراسم‌های هنری زیادی در واترلو برگزار می‌شود. مردم این شهر مانند همه مردم کانادا، رفتاری گرم و صمیمی با مهاجران دارند و از فرهنگ‌های جدید استقبال می‌کنند.

جو حاکم بر این شهر به شکلی است که می‌توانید به سرعت دوستانی برای خود پیدا کنید.

سیاست در واترلو

شورای شهر واترلو از 7 مشاور تشکیل شده است که هرکدام، نماینده یک شهردار هستند. شهردار واترلو در حال حاضر دیو ژاورسکی است که در انتخابات اکتبر 2014 بیشترین رای را گرفته‌است.

نمایندگان شهر واترلو عبارتند از:

  • نماینده 1 (جنوب غربی واترلو): ساندرا هانمر
  • نماینده 2 (شمال غربی واترلو): رویس بودلی
  • نماینده 3 (منطقه لیک شور): آنجلا ویث
  • نماینده 4 ( شمال شرقی واترلو): دایان فریمن
  • نماینده 5 (جنوب شرقی واترلو): جن واسیک
  • نماینده 6 (مرکز واترلو): جف هنری
  • نماینده 7 (بالای شهر): تنیل بونوگور

در بخش سیاست فدرال، شهر واترلو حزب خود را دارد که با نام منطقه انتخاباتی واترلو شناخته می‌شود.

جاذبه‌ های دیدنی واترلو

این پارک، قدیمی‌ترین پارک شهر واترلو است و زمین‌های ورزشی، استادیوم بیسبال، پارک اسکیت‌بورد و زمین‌های بازی تشکیل شده‌است. رودخانه سیلور که از این پارک عبور می‌کند، منظره زیبایی به آن بخشیده است.

این پل که به پل بوسه هم معروف شده‌است، قدیمی‌ترین پل واترلو است. این پل لوکیشن فیلمبرداری چند فیلم مشهور و یکی از مقاصد مورد علاقه عکاسان بوده است. علاوه بر چشم‌انداز زیبای پل مونتز، طراحی آن از چوب بلوط که نماد کشور کانادا است هم جالب توجه به نظر‌می‌رسد.

اگر به دنبال یک منطقه طبیعی آرام برای ریلکس کردن هستید، بهتر است سری به منطقه لورل کریک بزنید. در این منطقه طبیعی زیبا که پوشیده از فضای سبز و منظره زیبای رودخانه گرند است، می‌توانید به فعالیت‌های آبی مثل قایقرانی و شنا، کمپینگ و پیک‌نیک، و فعالیت‌های زمستانی بپردازید. منطقه لورل کریک، علاوه بر فضایی که برای کمپ و چادرزدن اختصاص داده، واحدهایی هم برای اجازه قرار داده‌است. این منطقه چند زمین بازی برای کودکان و ورزشکاران هم تهیه کرده‌ است.

این خانه که امروزه تبدیل به موزه شده است، یک بنای تاریخی است که از قرن نوزدهم در واترلو باقی مانده‌است. خانه بروبکر به صورت فصلی برای بازدید علاقمندان باز می‌شود. پس قبل از مراجعه، حتما باز بودن موزه را بررسی کنید. خطوط اتوبوس شماره 9،13 و 31 حمل و نقل ریور، در ایستگاه خانه بروبکر توقف می‌کنند.

این خانه به دلیل معماری و طراحی داخلی خود معروف است. فضای سبز خانه بروبکر همه ساله علاقمندان را به خود جذب می‌کند.

اگر به زمین شناسی و جغرافیا علاقه مندید می‌توانید از این موزه دیدن کنید. زندگی جانوران زمین را ببینید و موجودات ماقبل تاریخی را بررسی کنید. زیباترین سنگ‌ها و جواهرات طبیعی را در این موزه ببینید. این موزه در دانشگاه واترلو قراردارد اما همه می‌توانند از آن دیدن کنند.

گری سیلو، یک زمین گلف عمومی است که همه می‌توانند در آن گلف بازی کنند. این زمین در سال 2000 ساخته شده و توسط شهرداری واترلو اداره می‌شود. در طول سال ممکن است برخی مسابقات گلف در این زمین برگزارشوند.

فرهنگ غذایی مردم در واترلو

شهر واترلو حدود 400 رستوران دارد که غذای ملیت‌های مختلف را سرو می‌کنند. تعداد انتخاب‌های شما به قدری زیاد است که می‌توانید هر غذایی که هوس کردید را تهیه کنید. در دانشگاه‌های شهر واترلو هم مراکز خرید دانشگاهی قرار دارند. در این مراکز خرید هم رستوران‌های زیادی وجود دارد که غذای فرهنگ‌های مختلف را به شما معرفی می‌کند.

به این دلیل که شهر واترلو، دانشجویی است و بیشتر جمعیت آن‌ را مهاجران داخلی و خارجی کشور کانادا تشکیل می‌دهند، فرهنگ غذایی این شهر هم چندملیتی است. یکی از جنبه‌های فرهنگی خاص شهر واترلو این است که بیشتر کافه و رستوران‌ها موسیقی زنده پخش می‌کنند.

شما می‌توانید در واترلو به رستوران هندی، چینی، تایلندی، ایتالیایی، عربی، فست‌فود و حتی ایرانی بروید. رستوران کلبه کباب که در خیابان دانشگاه قراردارد، کینگ کباب که در بلوار ایست‌بریج واقع شده‌است و شاورما پلاس در خیابان دانشگاه چند رستوران ایرانی هستند که در شهر واترلو، غذاهای ایرانی خاطره‌انگیزی سرو می‌کنند.

 

رستوران‌ های واترلو

یکی از جذابیت‌های واترلو برای توریست‌ها تنوع غذایی رستوران‌های این شهر است. شما هروقت که بخواهید می‌توانید به غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای، فرانسوی، ایتالیایی و کانادایی دسترسی داشته‌باشید. بهتر است قبل از انتخاب رستوران به مسائلی مانند قیمت، داشتن پارکینگ، منطقه و کیفیت غذا دقت کنید. برخی از رستوران‌ها برای قرارهای کاری مناسب اند. در حالی‌که بعضی دیگر از رستوران‌ها مناسب غذاخوردن با خانواده هستند.

 

فستیوال‌ های واترلو

این جشن، یکی از دلایل شهرت واترلو است. هر سال، افراد زیادی از کانادا برای حضور در جشن اکتبر به واترلو می‌آیند. در این جشن، رژه روز شکرگذاری و 40 رویداد فرهنگی دیگر برگزار می‌شود. در ادامه، غذا و نوشیدنی سرو می‌شود و مراسم جشن تا صبح با رقص و پایکوبی ادامه پیدا می‌کند.

در این فستیوال می‌توانید به موسیقی ایندی، بلوز و نوازنده‌های خیابانی گوش دهید و لذت ببرید. این فسیتوال هر سال به مدت سه روز در ماه جولای، در پارک واترلو برگزار می‌شود. یکی از ارزان‌قیمت‌ترین فستیوال‌های موسیقی کانادا، فستیوال جز واترلو است.

روز کانادا در اول جولای هرسال، جشن گرفته می‌شود. شهرداری واترلو برای این روز، تمامی فضاهای سبز شهر را حاضر می‌کند تا مردم بتوانند به پیک‌نیک بروند. این روز، شبیه سیزده‌ به‌ در ایرانی است و با خوردن غذا و وقت گذراندن با خانواده و دوستان در طبیعت سپری می‌شود.

فستیوال زمستانی واترلو که به آن وینترلو گفته‌ می‌شود، یک فستیوال رایگان است که همه افراد می‌توانند در آن حضور داشته باشند. در این فستیوال افراد از فرهنگ‌های مختلف، میزبان شما می‌شوند. سرگرمی‌ها، بازی‌ها و غذاهای هیجان انگیزی در این فستیوال وجود دارد.

 

حمل و نقل در واترلو

منطقه واترلو در قلب جنوب شرق اونتاریو قرار دارد. همین باعث شده که این شهر به اصلی‌ترین بزرگراه‌های اونتاریو دسترسی داشته باشد. مسیر واترلو به نیاگارا، استراتفورد، و منطقه تورنتو از طریق این بزرگراه‌ها بسیار تسهیل شده‌است.

افرادی که در واترلو زندگی می‌کنند، به مرکز شهر، لقب بالاشهر داده‌اند. مرکز شهر واترلو از سال 1961، مراکز رفاهی و فروشگاه‌ها را درخودجای داده‌است. رودخانه گرند از شرق این شهر به سمت جنوب حرکت می‌کند. این رودخانه از بیشتر قسمت‌های مرکزی شهر مانند پارک واترلو و دانشگاه واترلو عبور می‌کند. به دلیل وجود مراکز رفاهی و مسکن‌های مناسب، دانشجویان زیادی برای زندگی به واترلو می‌روند.

واترلو عموماً انتخاب مهاجرینی است که برای ادامه تحصیل وارد کانادا می‌شوند. اگر از آن دسته افرادی هستید که زندگی در شهرهای کوچک را دوست دارند، می‌توانید واترلو را انتخاب کنید. این شهر به چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبایی مانند آبشارهای نیاگارا، الورا گورژ و رودخانه گرند بسیار نزدیک است.

در نزدیکی شهر واترلو شهر دیگری به نام کیچنر قرار دارد که بسیاری از افراد آن را جزئی از واترلو حساب می‌کنند. هرچند نمایندگان این دوشهر باهم تفاوت دارد و هردو شهرداری مستقل دارند.

 

واترلو کجاست

واترلو یکی از شهرهای کانادا است که در جنوب استان آنتاریو قراردارد. اسم این شهر از یک استان در بلژیک گرفته شده‌است. واترلو یکی از شهرهای قدیمی کانادا است و از سابقه تاریخی پررنگی برخوردار است. هرچند امروزه واترلو نه برای سابقه تاریخی خود، بلکه برای هوشمند بودن معروف است.

واترلو منطقه‌ای خارج‌شهری است که دو دانشگاه بسیار بلند رتبه دارد. دانشگاه واترلو و دانشگاه ویلفرد لوریه. این شهر زادگاه برند بلک‌بری هم هست. یکی دیگر از دلایل توسعه شهر واترلو وجود موقعیت‌های شغلی مناسب به نسبت مساحت آن و همچنین شرکت‌های بیمه قوی آن است.

این شهر بیشتر توسط دانشجویان انتخاب می‌شود. زیرا همان‌طور که گفته شد، با وجود مساحت کوچک، واترلو دو دانشگاه مهم کانادا را در خود جای داده‌است. این دانشگاه‌ها هرساله پذیرای هزاران دانشجوی خارجی هستند. شهرداری شهر واترلو یک سامانه اینترنتی تاسیس کرده‌است که افراد ساکن واترلو و دانشجویان خارجی آن بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد این شهر مطرح کنند.

 

آب و هوای واترلو

واترلو آب و هوایی مرطوب و تابستان‌های گرمی دارد. در واترلو می‌توانید در فصل تابستان آب‌وهوایی گرم و مرطوب، و در فصل زمستان آب و هوایی خیلی سرد را تجربه کنید. ولی به طور کلی واترلو جزء آن دسته از شهرهای کاناداست که آب و‌هوای معتدلی دارد.

هوای زمستانی از اواسط دسامبر وارد واترلو می‌شود و تا ماه مارس ادامه پیدا می‌کند. آب و هوای داغ تابستانی واترلو را هم می‌توانید از اواسط ماه می تا آخر سپتامبر تجربه کنید.

 

مزایای زندگی در واترلو

تحصیل در یک شهر دانشگاهی

سرمایه‌ گذاری برای آینده در واترلو

موقعیت مکانی واترلو

درس و تفریح همزمان در واترلو

فرصت‌ های خوب شغلی بعد از تحصیل

 

هزینه‌ های زندگی در واترلو

در واترلو، متوسط هزینه زندگی 2000 دلار کانادا در ماه است. هزینه‌های متوسط یک خانواده چهارنفره نزدیک به ماهانه 4000 دلار می‌باشد.

هزینه غذا در واترلو

هزینه مسکن در واترلو

هزینه لباس در واترلو

هزینه حمل و نقل در واترلو

هزینه‌های پزشکی و بهداشتی در واترلو

هزینه سرگرمی در واترلو

 

اقتصاد در واترلو

درآمد متوسط یک خانواده کانادایی حدود 73000 دلار است. این مبلغ از میزان متوسط درآمد جهانی که 61000 دلار است، بیشتر است. اقتصاد این شهر بر پایه تکنولوژی، علم، دانشگاه‌ها و شرکت‌های بیمه در چندسال اخیر افزایش چشمگیری داشته‌است.

بیشتر شرکت‌های بیمه معتبر کشور کانادا در شهر واترلو تاسیس شده‌اند. به علاوه، شرکت‌های تکنولوژی محور مهمی مانند بلک بری، گوگل، کیک مسنجر، دالسا و ویدیارد در شهر واترلو فعالیت می‌کنند. این شهر درآمدی از تولید فیلم و سریال هم داشته است.

 

کار در واترلو

بزرگ‌ترین مراکز و شرکت‌هایی که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کانادایی را جذب می‌کنند عبارتند از:

  • دانشگاه واترلو
  • گوگل
  • بلک‌بری
  •  سندواین
  •  میپل‌سافت
  •  اپن تکست
  •  دانشگاه ویلفرد لوریه
  • موسسه اقتصادی سان لایف
  • سه مرکز پژوهشی مهم کانادا که در واترلو قراردارند هم شغل‌هایی درمیان دانشجویان ایجاد کرده‌اند. این سه مرکز با عنوان‌های موسسه محافظ فیزیک تئوریک، موسسه محاسبه کوانتوم و مرکز ابتکار در حاکمیت بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

نرخ بیکاری در واترلو 6.9% یعنی بسیار پایین است.

 

 

متوسط درآمد در واترلو

میزان درآمد متوسط پس از کسر مالیات در شهر واترلو، 3.137 دلار کانادا است که برای هزینه‌های یک زندگی متوسط در کانادا برای یک ماه و نیم، کافی است. از آن‌جا که افراد مشغول در واترلو اکثراً متخصص و تحصیل کرده هستند، نرخ درآمد در این شهر از متوسط درآمد در کانادا بیشتر است.

همچنین درباره مالیات در کانادا بخوانید.

تحصیل در واترلو

اگر شهر واترلو را برای زندگی انتخاب کنید، می‌توانید در سه مرکز آموزشی معروف آن تحصیل کنید:

دانشگاه واترلو

دانشگاه ویلفرد لوریه

دانشگاه امور بین‌ الملل بالیسلی

این دانشگاه‌ها با موسسه‌های تحقیقاتی شورای آکادمیک سیستم سازمان ملل متحد، موسسه امنیت سایبری و حریم خصوصی، شبکه کانادایی تحقیق در مورد تروریسم، امنیت و جامعه و همچنین مرکز لوریه برای سیستم‌های تغذیه پایدار همکاری می‌کند.

خدمات موسسه مهاجرتی تراست

مهاجرت تحصیلی به کانادا
مهاجرت کاری به کانادا
مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا

 

محله‌ های واترلو

واترلو شهر کوچکی است و به همین دلیل، دسترسی به مرکز آن از سایر نقاط شهر آسان است. محله‌های دون، استنلی‌پارک و بیچ‌وود بهترین محله‌های واترلو هستند زیرا دسترسی از آن‌ها هم به فضاهای سبز و هم به مراکز رفاهی شهری به سرعت ممکن می‌شود. سایر محله‌های این شهر عبارتند از:

  • لورلوود
  • وست ویل
  • میپل هیلز
  • لیک‌شور ویلج
  • اربز ویل
  • سانی دیل
  • وست مونت

رفتار مردم واترلو با مهاجرین

به دلیل این که واترلو از ابتدا مقصد دانشجویان خارجی بوده است، مردم واترلو به فضای چندفرهنگی و چندملیتی شهر خود عادت کرده‌اند. همه ساله دانشجویان و ساکنان واترلو در فستیوال‌های فرهنگی مختلفی گردهم می‌آیند تا با افرادی از سایر فرهنگ‌ها آشنا شوند. مهاجرین بخش بزرگی از جمعیت واترلو را تشکیل می‌دهد بنابراین نژادپرستی در واترلو معنا ندارد.

یکی از سیاست‌های مهم کشور کانادا در همه شهرهای خود، احترام به فرهنگ‌های مختلف و مهاجرپذیری است.

درباره مردم واترلو

جمعیت واترلو از دانشجویان خارجی، دانشجویان کانادایی و کانادایی‌های ساکن این شهر تشکیل می‌شود. به همین دلیل احترام به فرهنگ‌های مختلف در میان افراد پذیرفته شده‌است. مردم واترلو به هنر اهمیت زیادی می‌دهند و مراسم‌های هنری زیادی در واترلو برگزار می‌شود. مردم این شهر مانند همه مردم کانادا، رفتاری گرم و صمیمی با مهاجران دارند و از فرهنگ‌های جدید استقبال می‌کنند.

جو حاکم بر این شهر به شکلی است که می‌توانید به سرعت دوستانی برای خود پیدا کنید.

سیاست در واترلو

شورای شهر واترلو از 7 مشاور تشکیل شده است که هرکدام، نماینده یک شهردار هستند. شهردار واترلو در حال حاضر دیو ژاورسکی است که در انتخابات اکتبر 2014 بیشترین رای را گرفته‌است.

نمایندگان شهر واترلو عبارتند از:

  • نماینده 1 (جنوب غربی واترلو): ساندرا هانمر
  • نماینده 2 (شمال غربی واترلو): رویس بودلی
  • نماینده 3 (منطقه لیک شور): آنجلا ویث
  • نماینده 4 ( شمال شرقی واترلو): دایان فریمن
  • نماینده 5 (جنوب شرقی واترلو): جن واسیک
  • نماینده 6 (مرکز واترلو): جف هنری
  • نماینده 7 (بالای شهر): تنیل بونوگور

در بخش سیاست فدرال، شهر واترلو حزب خود را دارد که با نام منطقه انتخاباتی واترلو شناخته می‌شود.

جاذبه‌ های دیدنی واترلو

این پارک، قدیمی‌ترین پارک شهر واترلو است و زمین‌های ورزشی، استادیوم بیسبال، پارک اسکیت‌بورد و زمین‌های بازی تشکیل شده‌است. رودخانه سیلور که از این پارک عبور می‌کند، منظره زیبایی به آن بخشیده است.

این پل که به پل بوسه هم معروف شده‌است، قدیمی‌ترین پل واترلو است. این پل لوکیشن فیلمبرداری چند فیلم مشهور و یکی از مقاصد مورد علاقه عکاسان بوده است. علاوه بر چشم‌انداز زیبای پل مونتز، طراحی آن از چوب بلوط که نماد کشور کانادا است هم جالب توجه به نظر‌می‌رسد.

اگر به دنبال یک منطقه طبیعی آرام برای ریلکس کردن هستید، بهتر است سری به منطقه لورل کریک بزنید. در این منطقه طبیعی زیبا که پوشیده از فضای سبز و منظره زیبای رودخانه گرند است، می‌توانید به فعالیت‌های آبی مثل قایقرانی و شنا، کمپینگ و پیک‌نیک، و فعالیت‌های زمستانی بپردازید. منطقه لورل کریک، علاوه بر فضایی که برای کمپ و چادرزدن اختصاص داده، واحدهایی هم برای اجازه قرار داده‌است. این منطقه چند زمین بازی برای کودکان و ورزشکاران هم تهیه کرده‌ است.

این خانه که امروزه تبدیل به موزه شده است، یک بنای تاریخی است که از قرن نوزدهم در واترلو باقی مانده‌است. خانه بروبکر به صورت فصلی برای بازدید علاقمندان باز می‌شود. پس قبل از مراجعه، حتما باز بودن موزه را بررسی کنید. خطوط اتوبوس شماره 9،13 و 31 حمل و نقل ریور، در ایستگاه خانه بروبکر توقف می‌کنند.

این خانه به دلیل معماری و طراحی داخلی خود معروف است. فضای سبز خانه بروبکر همه ساله علاقمندان را به خود جذب می‌کند.

اگر به زمین شناسی و جغرافیا علاقه مندید می‌توانید از این موزه دیدن کنید. زندگی جانوران زمین را ببینید و موجودات ماقبل تاریخی را بررسی کنید. زیباترین سنگ‌ها و جواهرات طبیعی را در این موزه ببینید. این موزه در دانشگاه واترلو قراردارد اما همه می‌توانند از آن دیدن کنند.

گری سیلو، یک زمین گلف عمومی است که همه می‌توانند در آن گلف بازی کنند. این زمین در سال 2000 ساخته شده و توسط شهرداری واترلو اداره می‌شود. در طول سال ممکن است برخی مسابقات گلف در این زمین برگزارشوند.

 

فرهنگ غذایی مردم در واترلو

شهر واترلو حدود 400 رستوران دارد که غذای ملیت‌های مختلف را سرو می‌کنند. تعداد انتخاب‌های شما به قدری زیاد است که می‌توانید هر غذایی که هوس کردید را تهیه کنید. در دانشگاه‌های شهر واترلو هم مراکز خرید دانشگاهی قرار دارند. در این مراکز خرید هم رستوران‌های زیادی وجود دارد که غذای فرهنگ‌های مختلف را به شما معرفی می‌کند.

به این دلیل که شهر واترلو، دانشجویی است و بیشتر جمعیت آن‌ را مهاجران داخلی و خارجی کشور کانادا تشکیل می‌دهند، فرهنگ غذایی این شهر هم چندملیتی است. یکی از جنبه‌های فرهنگی خاص شهر واترلو این است که بیشتر کافه و رستوران‌ها موسیقی زنده پخش می‌کنند.

شما می‌توانید در واترلو به رستوران هندی، چینی، تایلندی، ایتالیایی، عربی، فست‌فود و حتی ایرانی بروید. رستوران کلبه کباب که در خیابان دانشگاه قراردارد، کینگ کباب که در بلوار ایست‌بریج واقع شده‌است و شاورما پلاس در خیابان دانشگاه چند رستوران ایرانی هستند که در شهر واترلو، غذاهای ایرانی خاطره‌انگیزی سرو می‌کنند.

 

رستوران‌ های واترلو

یکی از جذابیت‌های واترلو برای توریست‌ها تنوع غذایی رستوران‌های این شهر است. شما هروقت که بخواهید می‌توانید به غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای، فرانسوی، ایتالیایی و کانادایی دسترسی داشته‌باشید. بهتر است قبل از انتخاب رستوران به مسائلی مانند قیمت، داشتن پارکینگ، منطقه و کیفیت غذا دقت کنید. برخی از رستوران‌ها برای قرارهای کاری مناسب اند. در حالی‌که بعضی دیگر از رستوران‌ها مناسب غذاخوردن با خانواده هستند. رستوران‌های پیشنهادی ما به شما در واترلو:

کافه رزا تای

اتاق سبز

آنست برگرز

فستیوال‌ های واترلو

این جشن، یکی از دلایل شهرت واترلو است. هر سال، افراد زیادی از کانادا برای حضور در جشن اکتبر به واترلو می‌آیند. در این جشن، رژه روز شکرگذاری و 40 رویداد فرهنگی دیگر برگزار می‌شود. در ادامه، غذا و نوشیدنی سرو می‌شود و مراسم جشن تا صبح با رقص و پایکوبی ادامه پیدا می‌کند.

در این فستیوال می‌توانید به موسیقی ایندی، بلوز و نوازنده‌های خیابانی گوش دهید و لذت ببرید. این فسیتوال هر سال به مدت سه روز در ماه جولای، در پارک واترلو برگزار می‌شود. یکی از ارزان‌قیمت‌ترین فستیوال‌های موسیقی کانادا، فستیوال جز واترلو است.

روز کانادا در اول جولای هرسال، جشن گرفته می‌شود. شهرداری واترلو برای این روز، تمامی فضاهای سبز شهر را حاضر می‌کند تا مردم بتوانند به پیک‌نیک بروند. این روز، شبیه سیزده‌ به‌ در ایرانی است و با خوردن غذا و وقت گذراندن با خانواده و دوستان در طبیعت سپری می‌شود.

فستیوال زمستانی واترلو که به آن وینترلو گفته‌ می‌شود، یک فستیوال رایگان است که همه افراد می‌توانند در آن حضور داشته باشند. در این فستیوال افراد از فرهنگ‌های مختلف، میزبان شما می‌شوند. سرگرمی‌ها، بازی‌ها و غذاهای هیجان انگیزی در این فستیوال وجود دارد.

 

حمل و نقل در واترلو

منطقه واترلو در قلب جنوب شرق اونتاریو قرار دارد. همین باعث شده که این شهر به اصلی‌ترین بزرگراه‌های اونتاریو دسترسی داشته باشد. مسیر واترلو به نیاگارا، استراتفورد، و منطقه تورنتو از طریق این بزرگراه‌ها بسیار تسهیل شده‌است.

وسایل حمل و نقل در واترلو

کد تلفن واترلو

کد منطقه‌ای اکثر شهرهای جنوب غربی اونتارو از جمله واترلو و کیچنر 226 است. شماره‌های متعلق به واترلو با کد 519 و 548 هم شروع می‌شود. شماره‌های تلفن در این شهر نیز مانند سایر شهرهای کانادا 7 رقمی است.

 

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
مهاجرت به کانادا، ویزاکانادا، اقامت کانادا، تحصیل کانادا، سرمایه گذاری کانادا ،استارت اپ کانادا، استارت آپ ویزا، مهاجرت کانادا، تحصیلی دانش اموزی کاناد،ا تحصیلی دانشگاه، پذیرش کالج، پذیرش دانشگاه کانادا، اپلای ،کارشناسی اپلای، کارشناسی ارشد ،اپلای مستر، اپلای مستر دوم ،اپلای دکتری ،پست داک، پست دکتری ،فرصت مطالعاتی کانادا، مهاجرت ثبت شرکت کانادا، ویزای کار، جاب آفر کانادا، پیشنهاد کارکانادا، اکسپرس اینتری کانادا، اکسپرس انتری کانادا، اسکیل ورکرکانادا، اسکیل ترید کانادا، اسکیل ورکر استانی کانادا ، کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب  کانادا ،اسپانسرشیب فرزندان کانادا، اسپانسرشیب والدین کانادا، اسپانسرشیب همسرکانادا، خوداشتغالی کانادا ،اقامت کانادا ،اقامت دائم کانادا ،پاسپورت کانادا، برنامه های استانی کانادا، دعوتنامه کاری کانادا، توریستی کانادا ،؛پناهندگی کانادا ، مولتیپل کانادا، مهاجرت کانادا ، کوآپ کانادا، ثبت شرکت کانادا، جاب کانادا ، الهام کیا کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، مدارس کانادا ، دانشگاه کانادا، کالج کانادا، انتاریو کانادا ، بریتیش کلمبیا کانادا ، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا ، مدرسه کانادا، ویزای همراه کانادا، مهاجرت قانونی کانادا، سابمیت کانادا 
Job offer Canada,mohajerat Canada,visa Canada , student visa Canada, education Canada ,start up Canada , student Canada, school Canada , college Canada , apply Canada ,master university Canada ,phd Canada,apply Canada, express entry Canada, skill worker Canada, ict Canada ,imp Canada, refugee Canada , self employed Canada, job Canada, lmia Canada,post doctorate,elham kia,elham kia Canada,immigration Canada, iccrc ,immigration lawyer  
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا

 

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289