کلاس تجربه کانادایی

مهاجرت کلاس تجربه کانادایی به کانادا – هر آنچه باید بدانید! کلاس تجربه کانادایی (CEC) یک برنامه مهاجرت است که به افرادی که حداقل یک سال در کانادا کار کرده اند اجازه مهاجرت دائم را می دهد. CEC بخشی از سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری کانادا است. دولت کانادا مجموعه عمیق کارگران با استعدادی را که قبلاً در کانادا کار می کردند به رسمیت می شناسد و می خواهد آنها ساکن دائم شوند. این افراد و خانواده هایی هستند که در کانادا ریشه دوانده و برای آینده برنامه ریزی کرده اند.
اقامت یونان

کلاس تجربه کانادایی

اکسپرس اینتری چیست؟

اکسپرس اینتری به مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اجازه می دهد تا از نامزدهای واجد شرایط برای درخواست اقامت دائم دعوت کنند.

همه این نامزدها با ایجاد یک نمایه اکسپرس اینتری آنلاین ، یک “ابراز علاقه” رسمی برای اقامت در کانادا انجام داده اند. نامزدهای واجد شرایط پروفایل خود را در مجموعه اکسپرس اینتری پذیرفته و در آنجا به آنها نمره داده می شود و براساس سیستم رتبه بندی جامع (CRS) بر اساس اطلاعات شخصی ارائه شده رتبه بندی می شوند.

علاوه بر کلاس تجربه کانادایی ، استخر شامل نامزدهای تحت کلاس کارگران ماهر فدرال (FSWC) و کلاس معاملات ماهر فدرال (FSTC) است. IRCC سپس از داوطلبان دعوت می کند تا در طول قرعه کشی اکسپرس اینتری از استخر درخواست دهند.
اولین نفری باشید که از آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری مطلع می شوید

آدرس ایمیل*

مزایای CEC کانادا

برای کاندیداهای کلاس تجربه کانادایی ، سه مزیت متمایز و یک معایب احتمالی در اکسپرس اینتری وجود دارد.
مزایای:

داوطلبان کلاس تجربه کانادایی حداقل یک سال سابقه کار کانادایی را ایجاد کرده اند. این یک عامل بسیار ارزشمند تحت CRS است و به همین دلیل به این متقاضیان برای تجربه کانادایی خود به امتیاز CRS دسترسی می دهد.
از آنجا که اسناد مورد نیاز حداقل است ، برنامه های کلاس تجربه کانادایی به سرعت پردازش می شوند ، اغلب در عرض سه تا چهار ماه.
متقاضیان تحت کلاس تجربه کانادا مانند داوطلبان FSWC و FSTC نیازی به اثبات وجوه تسویه حساب ندارند.

ضرر احتمالی:

حتی اگر واجد شرایط درخواست تحت کلاس تجربه کانادا هستید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که دعوت نامه ای برای درخواست دریافت کنید. اگر نمره CRS شما کمتر از حد مورد نیاز برای دریافت دعوتنامه است ، با راهنمای ما در مورد نحوه افزایش نمره CRS خود مشورت کنید.

بیایید شرایط لازم برای کلاس تجربه کانادا را بررسی کنیم ، زیرا فقط داشتن یک سال سابقه کار کانادایی کافی نیست.

معیارهای واجد شرایط بودن – کلاس تجربه کانادایی

متقاضیان کلاس تجربه کانادایی باید:

حداقل 12 ماه تجربه کار تمام وقت (یا معادل پاره وقت) در کانادا در سه سال گذشته داشته باشید. این تجربه باید در حین مجوز کار معتبر به دست آمده باشد و باید در یک یا چند مشاغل طبقه بندی شده به عنوان نوع مهارت 0 ، A یا B تحت طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) طبقه بندی شود. یک سال تجربه را می توان در دو کد متفاوت NOC به دست آورد ، به شرطی که آنها دارای موقعیت ماهر باشند و تجربه کار به طور قانونی به دست آید.
برنامه زندگی در خارج از استان کبک ؛ و
سطوح زبانی مورد نیاز برای کار برای هر توانایی زبانی (صحبت کردن ، خواندن ، گوش دادن و نوشتن) را برآورده کنید. این سطوح در جدول زیر مشخص شده است و باید با شرکت در یک آزمون زبان تأیید شده ثابت شود.

قابل ذکر است ، تجربه کاری که از طریق خود اشتغالی به دست می آید و تجربه کاری به دست آمده در حالی که یک دانشجوی تمام وقت واجد شرایط تحت کلاس تجربه کانادا نیست.
سطح مهارت NOC حداقل سطح برای هر چهار توانایی زبانی
NOC 0 یا A CLB 7
NOC B CLB 5

داوطلبان کلاس تجربه کانادا می توانند از هر یک از آزمون های زبانی مورد تایید IRCC زیر استفاده کنند:

CELPIP-General (انگلیسی)
IELTS-General (انگلیسی)
TEF (فرانسوی)
TCF (فرانسوی)

داوطلبانی که توانایی زبان خود را به دو زبان انگلیسی و فرانسوی اثبات کنند می توانند امتیاز اضافی تحت CRS کسب کنند.
کلاس تجربه کانادایی – نحوه درخواست

بیایید روند کار را بررسی کنیم – از ورود به کانادا به عنوان کارگر گرفته تا گرفتن کارت اقامت دائم (PR).
مرحله 1. اخذ مجوز کار کانادا.

داشتن حق کار در کانادا پیش نیاز مهمی در این برنامه است. برای برخی از افراد ، مانند افرادی که تحت برنامه International Experience Canada (IEC) واجد شرایط هستند یا همسر/شریک عادی یک دانشجوی بین المللی یا کارگر خارجی در کانادا ، مجوز کار آزاد ممکن است یک گزینه باشد. برای دیگران ، ممکن است مجوز کار مخصوص کارفرما (“بسته”) صادر شود. نمونه هایی از مجوزهای کار بسته شامل مواردی است که با ارزیابی تاثیر بازار کار مثبت (LMIA) و نقل و انتقالات درون شرکتی صادر شده است.
مرحله 2: یک سال کار در کانادا را تکمیل کنید

یازده ماه و نیم کافی نخواهد بود-برای واجد شرایط بودن در کلاس تجربه کانادا ، حداقل به یک سال سابقه کار (یا بیشتر ، در صورت پاره وقت) نیاز دارید.
مرحله 3: اطمینان حاصل کنید که سایر معیارهای واجد شرایط بودن را دارید

آزمون زبان خود را انجام دهید برای زبان انگلیسی ، داوطلبان ممکن است در آزمون IELTS یا CELPIP شرکت کنند. برای زبان فرانسه ، TEF و TCF گزینه های موجود در حال حاضر هستند. به داوطلبانی که دارای توانایی زبان انگلیسی و فرانسوی هستند می توان امتیاز دیگری را برای توانایی در زبان دوم خود اعطا کرد.
مرحله 4: ایجاد نمایه اکسپرس اینتری

این مرحله در وب سایت IRCC تکمیل شده است. از شما خواسته می شود برخی از اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید ، که برخی از آنها خود اعلام شده است (مانند سابقه کار شما) ، و برخی دیگر باید با مستندات (مانند اثبات توانایی زبان شما) همراه باشد.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
مهاجرت به کانادا، ویزاکانادا، اقامت کانادا، تحصیل کانادا، سرمایه گذاری کانادا ،استارت اپ کانادا، استارت آپ ویزا، مهاجرت کانادا، تحصیلی دانش اموزی کاناد،ا تحصیلی دانشگاه، پذیرش کالج، پذیرش دانشگاه کانادا، اپلای ،کارشناسی اپلای، کارشناسی ارشد ،اپلای مستر، اپلای مستر دوم ،اپلای دکتری ،پست داک، پست دکتری ،فرصت مطالعاتی کانادا، مهاجرت ثبت شرکت کانادا، ویزای کار، جاب آفر کانادا، پیشنهاد کارکانادا، اکسپرس اینتری کانادا، اکسپرس انتری کانادا، اسکیل ورکرکانادا، اسکیل ترید کانادا، اسکیل ورکر استانی کانادا ، کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب  کانادا ،اسپانسرشیب فرزندان کانادا، اسپانسرشیب والدین کانادا، اسپانسرشیب همسرکانادا، خوداشتغالی کانادا ،اقامت کانادا ،اقامت دائم کانادا ،پاسپورت کانادا، برنامه های استانی کانادا، دعوتنامه کاری کانادا، توریستی کانادا ،؛پناهندگی کانادا ، مولتیپل کانادا، مهاجرت کانادا ، کوآپ کانادا، ثبت شرکت کانادا، جاب کانادا ، الهام کیا کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، مدارس کانادا ، دانشگاه کانادا، کالج کانادا، انتاریو کانادا ، بریتیش کلمبیا کانادا ، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا ، مدرسه کانادا، ویزای همراه کانادا، مهاجرت قانونی کانادا، سابمیت کانادا 
Job offer Canada,mohajerat Canada,visa Canada , student visa Canada, education Canada ,start up Canada , student Canada, school Canada , college Canada , apply Canada ,master university Canada ,phd Canada,apply Canada, express entry Canada, skill worker Canada, ict Canada ,imp Canada, refugee Canada , self employed Canada, job Canada, lmia Canada,post doctorate,elham kia,elham kia Canada,immigration Canada, iccrc ,immigration lawyer  
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289