چگونگی مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری

در مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری باید بیان کرد که در حال حاضر بیش از 45000 فرصت شغلی برای مدیران کسب و کار در کانادا وجود دارد و اگر حداقل 2 سال تجربه در مدیریت تجاری داشته باشند 3 روش برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که بهتر از دیگر روش ها هستند.
اقامت یونان

چگونگی مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری

1. Express Entry

برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری قابل ذکر است که سیستم Express Entry نه تنها سریعترین راه با مدت زمان پردازشی کمتر از 6 ماه است، بلکه کارآمدترین روش برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک مدیر کسب و کار نیز میباشد. این ابتکار عمل برای مدیریت 3 مورد از برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال و دسترسی بیشتر آنها به نیروی های کار ماهر خارجی است که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند.

در مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری، شما می توانید در صورت داشتن تجربه کار در کانادا از طریق برنامه نیروی کار ماهر فدرال یا گروه افراد با تجربه کانادایی، اقدام کنید.

سیستم Express Entry یک سیستم مبتنی بر امتیاز است که شما را با توجه به سیستم جامع رتبه بندی (CRS) بر اساس عواملی شامل سن، صلاحیت، تجربه کار، مهارت های زبانی و توانایی انطباق با زندگی در کانادا ارزیابی کرده و به شما نمره می دهد. پس از ایجاد پروفایل express entry، در بایگانی قرعه کشی دو هفته ای، در مقابل دیگران قرار می گیرید، که از این میان فقط افرادی که بالاترین رتبه برای اخذ اقامت دائم در کانادا را دارند ITA (دعوت به درخواست) را دریافت می کنند.

 

2. کاندیدای استانی

در مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری اگر به دلایلی صلاحیت مهاجرت به کانادا را از طریق سیستم Express Entry را ندارید، باز هم می توانید از طریق یکی از 11 برنامه کاندیدا استانی کانادا (PNP) شانس دریافت کاندیدا استانی شدن را داشته باشید. برای دریافت PN (کاندیدا استانی)، که 600 امتیاز CRS اضافی نیز دارد، به یک پیشنهاد شغلی معتبر برای یک کار تمام وقت به مدت زمان حداقل 1 سال نیاز خواهید داشت.

ابتدا لازم است که انگیزه خود را برای استان یا بخش مشخصی ارسال کنید و در صورت موفقیت دعوت نامه ای را برای درخواست کاندیدا استانی دریافت خواهید کرد. توجه به این نکته مهم است که زمان پردازش PNP برای هر استانی متفاوت است. اگر از طریق برنامه اکسپرس اینتری متصل شده به PNP درخواست می کنید، زمان پردازش استانی شما از زمان پردازش فدرالی که قبلاً ذکر شده است جدا میباشد.

3. ویزا برنامه های استارت آپ

در مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری اگر  شما مدیر تجاری سخت کوش با استعداد ذاتی هستید که بیش از 2 سال تجربه به عنوان یک مدیر کسب کار دارید؟ در این صورت شما می توانید واجد شرایط ارسال درخواست برای شروع سرمایه گذاری خود در کانادا یا سرمایه گذاری در یک مدیریت تجاری موجود در کانادا باشید.

شما نه تنها به سرمایه گذاری یا استارت آپی کافی، توانایی های قابل قبول در زبان و پول کافی برای اقامت خود نیاز خواهید داشت، بلکه به نامه ای حمایتی از طرف سازمانی نیز نیاز دارید که در مدیریت کسب و کار شما سرمایه گذاری خواهد کرد. از همه مهمتر، هر استانی حداقل یک یا دو برنامه مهاجرت تجاری برای انتخاب شما دارد. انتخاب مکان مناسب یکی از مهمترین مراحل در هر برنامه تجاری موفق است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را قبل از شروع روند برنامه مهاجرت به کانادا، انجام دهید.

این گزینه مهاجرتی کانادا مدت زمان پردازش کمی طولانی تر از 12 تا 16 ماه دارد اما به ما اعتماد کنید، بازدهی که دارد به تنهایی ارزش این انتظار را خواهد داشت. و بهترین بخش آن این است که می توانید در حالی که منتظر دریافت درخواست خود برای اقامت دائم هستید، اجازه کار موقت را دریافت کنید که بدین معناست که می توانید زودتر از موعد، کار خود را شروع کنید.

 

چگونه ما استراتژی مهاجرت تجاری شما را بهینه می کنیم؟

چگونه ما مهاجرت تجاری شما را آسان می نمائیم

مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر تجاری می تواند هم پیچیده و هم گیج کننده باشد. با استفاده از مشاوران معتبر مهاجرت کانادایی (RCICs) در شرکت تراجونز شما نه تنها شانس موفقیت خود را در روند درخواست ویزا بهینه خواهید کرد، بلکه شما مشاوره ای تخصصی را دریافت خواهید کرد که به شما میگوید کدام برنامه برای نیازهای شخصی شما بهترین گزینه است. RCIC ها در شرکت تراجونز در ICCRC ثبت شده اند و از نظر قانونی مجاز به کمک به شما در ارزیابی صلاحیت شما، بررسی تمام اسناد و مدارک و ارسال آنها از طرف شما به دولت کانادا هستند. شانس داشتن یک زندگی رویای در کانادا را برای خودتان در معرض خطر قرار ندهید. به ما این اجازه را بدهید تا مطمئن شویم که تمام فرم ها به درستی تکمیل شده و به موقع ارسال خواهند شد.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
مهاجرت به کانادا، ویزاکانادا، اقامت کانادا، تحصیل کانادا، سرمایه گذاری کانادا ،استارت اپ کانادا، استارت آپ ویزا، مهاجرت کانادا، تحصیلی دانش اموزی کاناد،ا تحصیلی دانشگاه، پذیرش کالج، پذیرش دانشگاه کانادا، اپلای ،کارشناسی اپلای، کارشناسی ارشد ،اپلای مستر، اپلای مستر دوم ،اپلای دکتری ،پست داک، پست دکتری ،فرصت مطالعاتی کانادا، مهاجرت ثبت شرکت کانادا، ویزای کار، جاب آفر کانادا، پیشنهاد کارکانادا، اکسپرس اینتری کانادا، اکسپرس انتری کانادا، اسکیل ورکرکانادا، اسکیل ترید کانادا، اسکیل ورکر استانی کانادا ، کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب  کانادا ،اسپانسرشیب فرزندان کانادا، اسپانسرشیب والدین کانادا، اسپانسرشیب همسرکانادا، خوداشتغالی کانادا ،اقامت کانادا ،اقامت دائم کانادا ،پاسپورت کانادا، برنامه های استانی کانادا، دعوتنامه کاری کانادا، توریستی کانادا ،؛پناهندگی کانادا ، مولتیپل کانادا، مهاجرت کانادا ، کوآپ کانادا، ثبت شرکت کانادا، جاب کانادا ، الهام کیا کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، مدارس کانادا ، دانشگاه کانادا، کالج کانادا، انتاریو کانادا ، بریتیش کلمبیا کانادا ، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا ، مدرسه کانادا، ویزای همراه کانادا، مهاجرت قانونی کانادا، سابمیت کانادا 
Job offer Canada,mohajerat Canada,visa Canada , student visa Canada, education Canada ,start up Canada , student Canada, school Canada , college Canada , apply Canada ,master university Canada ,phd Canada,apply Canada, express entry Canada, skill worker Canada, ict Canada ,imp Canada, refugee Canada , self employed Canada, job Canada, lmia Canada,post doctorate,elham kia,elham kia Canada,immigration Canada, iccrc ,immigration lawyer  
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289