کالج هنر و طراحی انتاریو

کالج هنر و طراحی انتاریو (OCAD U)معروف‌ترین و بزرگترین مدرسه هنری کانادا است که در تورنتو واقع شده است. این دانشگاه، با بیش از یک قرن سابقه، برجسته‌ترین هنرمندان کانادا، از اعضای گروه هفت مانند ای وای جکسون و آرتور لیسمر گرفته تا هنرمندان مبتکر پس از جنگ مانند جک بوش، هارولد تاون و مایکل اسنو را در بستر خود آموزش داده و طراحی دیجیتال را بار دیگر به جهانیان معرفی کرده است. این کالج از زمان تأسیس، یعنی در سال ۱۸۷۶ تحت حمایت انجمن هنرمندان انتاریو، نام‌ها و مکان‌های متعددی داشته است. اولین بار به نام مدرسه هنر اونتاریو، در خیابان ۱۴ کینگ غرب در مرکز شهر تورنتو واقع شده بود. در سال ۱۸۸۲ زیر نظر اداره آموزش و پرورش انتاریو قرار گرفت و به محل کنونی دانشگاه رایسون نقل مکان کرد. این دانشکده پنج سال بعد به ساختمانی در نزدیکی خیابان کوئین و یونگ انتقال یافت و برای مدت کوتاهی در آن‌جا مشغول به ادامه فعالیت شد.
اقامت یونان

کالج هنر و طراحی انتاریو

اهداف کلی دانشگاه هنر و طراحی انتاریو

از آن‌جایی که کالج هنر و طراحی انتاریو، یکی از چند نژادی‌ترین و چندفرهنگی‌ترین دانشگاه‌ها به شمار می‌رود، به همین علت یکی از مهم‌ترین اهداف این دانشگاه منعکس کردن تنوع فرهنگی، در تمامی جنبه‌های تعاملات اخلاقی و اجتماعی در رابطه با ایده‌ها، شیوه‌ها و مردم است.
 

دانشکده ‌های دانشگاه هنر و طراحی انتاریو

نام دانشکده توضیحات و اهداف دانشگاه
دانشکده هنر *پویایی در زمینه‌ی تولید تصاویر، اشیاء، روایت‌ها و رویدادها از طریق استودیو و یادگیری تجربه به صورت عملی

*پشتیبانی از دانش جدید از طریق تحقیق و گونه‌هایِ متنوعی از خلاقیت‌ها، از جمله کسانی که درگیر نوآوری‌های فن آوری و  اجتماعی هستند.

*اقدامات موثر برای داشتن عملکردی متفاوت نسبت به شیوه‌های فردی و مشترک خلاق در یک شبکه جهانی
*تعهد به آموزش، یادگیری و تحول
دانشکده طراحی این کالج مسیر طراحی و نوآوری اجتماعی را با برگزاری مجموعه‌ای از دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان به گرایشات این رشته هموار می‌کند. از پرطرفدارترین رشته‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. طراحی صنعتی، که به طراحی محصولات و فرایندهای محصولات مصرفی و تجاری می‌پردازد.
  2. طراحی گرافیک، که تاکید برفرایند طراحی، تایپوگرافی، تصویرسازی و مهارت‌هایی برای ارتباطی موثر و هنری برای نسل‌های آینده دارد.
  3. طراحی محیط زیست که با ایجاد تجربه‌های داخلی و معماری، جامعه را به سوی پیشرفت سوق می‌دهد.
دانشکده هنرهای لیبرال و علوم و دانشکده مطالعات بین رشته ای این دانشکده به بررسی تئوری‌ها و ایده‌های هنر و تمرین طراحی می پردازد و بُعد تاریخی و انتقادی را به کار استودیویی در هنر و طراحی می‌کشاند. در مجموع، دوره‌های این دانشکده، توانایی‌های ارتباط کتبی و ظرفیت شما برای تجزیه و تحلیل و تفکر انتقادی را توسعه خواهند داد.

 

شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش در دانشگاه هنر و طراحی انتاریو

دانشگاه هنر و طراحی انتاریو، بزرگترین دانشگاه هنر و طراحی کانادا است که در مرکز شهر تورنتو واقع شده است. این دانشگاه در حقیقت یک مرکز آموزشی بسیار مشهور در سطح جهان در زمینه‌های هنر، خلاقیت و نوآوری است. به همین علت، این دانشگاه هر ساله متقاضیان زیادی دارد که برای قبول شدن در این دانشگاه تلاش می‌کنند. 
 

بورسیه ‌ها و کمک هزینه بین ‌المللی دانشگاه هنر و طراحی انتاریو

 مسئولان پشتیبانی با الزامات بودجه تحقیقاتی تا سقف ۵۰۰۰ دلار در موارد زیر به دانشجویان کمک می‌کند:

کمک‌های بلاعوض، برای رفاه حال دانشجویان در انجام کارهای تحقیقاتی، حمایت از دانشجویان برای برگزاری در کارگاه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی، انتشار آثار خود و نیز شرکت و یا برگزاری سمینارها پرداخت خواهد شد.
 

کمی درمورد تورنتو شهر دانشگاهی کالج هنر و طراحی انتاریو بدانید

شهر تورنتو مرکز ایالت انتاریو و پرجمعیت ترین شهر کانادا به حساب می‌آید. تورنتو، یکی از ۱۰ شهر برتر جهان است و این شهر بین‌المللی یکی از قطب‌های صنعتی و اقتصادی کانادا است که با کشورهای دیگر نیز در ارتباط است. این شهر ۵ بانک مهم کانادا را در خود جای داده و هفتمین بازار بورس جهان را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص داده است. زندگی در این شهر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که هزینه‌ها در این شهر نیز بسیار بالا هستند و این شهر یکی از گران‌ترین شهرهای کانادا محسوب می‌شود، اما گفتنی است که در آمد شهروندان نیز نسبت به دیگر شهرها و ایالت ها بیشتر خواهد بود. پس نگرانی در این مورد وجود ندارد، چرا که اگر قصد زندگی در این شهر را دارید دخل و خرجتان در حالت تعادل قرار می گیرند.

از جاذبه‌های گردشگری این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج ‏CN‎
  • موزه رویال انتاریو
  • گالری هنری انتاریو
  • Casa Loma
  • باغ وحش تورنتو
  • های پارک
  • Hockey Hall of Fame
  • باغ ادواردز‏‏‎
  • منطقه ‏Distillery
  • دهکده ‏Black Creek Pioneer ‏
  • میدان دانداس
  • جزایر تورنتو
  • و سایر مراکز خرید لوکس و رستوران‌های متنوع

برای کسب اطلاع بیشتر از این جاذبه های دیدنی به این لینک مراجعه فرمایید.

تاریخچه ایالت انتاریو

این شهر بیش از ۱۲٬۰۰۰ سال است، قدمت دارد. پیش از ورود مهاجران اروپایی، بومیان آلگونکویان و ایروکویی زبان در این سرزمین ساکن شده بودند. با شروع دهه ۱۶۰۰ مهاجران فرانسوی و بریتانیایی وارد کانادا شدند و شروع به کار در این سرزمین کردند. پس از جنگ هفت ساله (۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳)، بیشتر زمین‌های کانادا متعلق به انگلیسی‌ها بود. انگلیسی‌ها این منطقه را استان کبک نام گزاری کردند که شامل کبک، انتاریو و بخشی از ایالات متحده بود. پس از انقلاب آمریکا (۱۷۷۵-۱۷۸۳)، بسیاری از استعمارگران آمریکایی که به بریتانیا وفادار بودند به انتاریو نقل مکان کردند. آن‌ها به عنوان وفاداران امپراتوری، شناخته می شدند. در سال ۱۷۹۱، انگلیسی‌ها قانون اساسی را وضع کردند که کبک را به دو بخش تقسیم کرد. انتاریو بالا دست رودخانه سنت لارنس بود. بنابراین به کانادای بالا تبدیل و کبک به کانادای پایین تبدیل شد. اولین پایتخت کانادای بالا نیوآرک بود که هم اکنون به عنوان نیاگارا-آن-لیک شناخته می‌شود. در سال ۱۷۹۳، پایتخت به تورنتو منتقل شد تا از آن در برابر حملات آمریکا محافظت کند. در طول قرن نوزدهم، بسیاری از گروه های مهاجر به کانادای بالا نقل مکان کردند که از جمله‌ی آنان می توان به آلمانی‌ها، اسکاتلندی‌ها و منونیت‌ها اشاره کرد. تا سال ۱۸۳۰، جمعیت کانادا حدود ۲۳۵٬۰۰۰ نفر بود. تورنتو در سال ۱۸۳۴، به اولین شهر انتاریو تبدیل شد. در سال ۱۸۶۷، انتاریو و کبک به استان‌های جداگانه‌ای تبدیل شدند. آن‌ها به نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک پیوستند تا یک اتحادیه فدرال به نام دومینیون کانادا تشکیل دهند. این موضوع در قانون آمریکای شمالی بریتانیا اعلام شد. پایتخت این کشور جدید، شهر کوچک اتاوا بود.

راه ارتباطی با الهام کیا از طریق واتساپ ۵۹۴۰۲۸۹-۰۹۰۱

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289