اپلای عکاسی

آن چه که به طور معمول معرف عکاسی است عبارت است از هنر یا فرآیند تولید تصاویر توسط عمل انرژی تابشی و به ویژه نور بر روی سطحی حساس (مانند فیلم یا سنسور نوری) یا به طور کلی هنر، فرآیند و یا شغل عکاسی با دوربین. اما قضیه آن قدرها که در ظاهر به نظر می رسد ساده نیست و عکاسی فقط به فشار دادن دکمه شاتر خلاصه نمی شود، بلکه این رشته نیز مانند سایر رشته‌های هنری پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و همچنین دارای گرایش‌ها و زیرشاخه‌های متنوعی است.
اقامت یونان

اپلای عکاسی

در مورد رشته عکاسی

عکاسی مجموعه اقداماتی است که نور یا تابش الکترومغناطیسی را برای ثبت تصاویر اجسام در سطوح مختلف در برمی گیرد. عکاسی همیشه برای تکرار تصویر زندگی واقعی گرفته می‌شود و نیاز به نور دارد. اولین عکس ثبت شده با دوربین در سال ۱۸۲۶ (برخی منابع می گویند ۱۸۲۷) از سوی جوزف نیسفور نیپس (Joseph Nicéphore Niépce) در فرانسه گرفته شد.

عکاسی را می‌توان در موسسات آموزشی یاد گرفت و یا می‌توان آن را به صورت غیررسمی و سرگرمی دنبال کرد. نکته‌‌ی مهم در عکاسی داشتن خلاقیت و نوآوری در ژانر مورد نظر است چرا که کپی برداری از ایده‌های دیگر عکاسان، مخاطب را دل‌زده خواهد کرد. درنتیجه، عکاسان سعی می‌کنند تا ژانر مخصوص به خود را داشته باشند. رشته عکاسی ابزاری برای بیان عقیده نیز است و باورهایتان را در قالب عکس نمایش می‌دهد.

 یکی از ویژگی‌های رشته عکاسی این است که بر خلاف دیگر مشاغل، یکنواخت نیست و تنوع گرایشِ سبک‌ها می‌تواند به پیشرفت عکاس کمک کند. از آنجایی که این رشته با دوربین سر و کار دارد لذا دانستن اطلاعات مربوط به عکاسی فقط به صورت تئوری کافی نیست و عکاسی عملی نیز لازم است تا با روند کار آشنا شوند و تجربه به دست آورند.

 

اپلای رشته عکاسی در خارج از کشور

مطالعه عکاسی و یا داشتن دانش مربوط به آن، قبل از ورود به دانشگاه به طور معمول لازم نیست اما داشتن کمی اطلاعات و یا تجربه کاری می‌تواند در پیشرفت این رشته کمک کند. بسیاری از دانشگاه‌ها هنگام بررسی مدارک از شما می‌خواهند که برای اپلای، نمونه کارهای خود را نیز بفرستید و یا اینکه به صورت مصاحبه حضوری، هنر و توانایی خود را نشان دهید.

این رشته نیز همانند رشته‌های دیگر به هنگام اپلای نیازمند اصول و قواعد خاصی است و آشنایی با این لزومات برای پذیرش درخواست از اصلی‌ترین فرآیندهای این پروسه است. به همین دلیل تیم تراست، از لحظه‌ی تصمیم‌گیری برای اپلای تا نتیجه‌ی دلخواه‌تان، شما را همراهی خواهد کرد.

درباره اصطلاحات اپلای، آزادسازی مدرک تحصیلی و لغو تعهد آموزش رایگان بخوانید.

ادامه تحصیل رشته عکاسی در خارج از کشور

آن چه از فرد عکاسی حرفه‌ای می‌سازد، ذهن خلاق است. این عکاسان هستند که به ما یادآوری می‌کنند که چرا زندگی، ارزش زندگی کردن دارد. مهارت‌های زیادی وجود دارند که فرد با استفاده از آن‌ها می‌تواند عکاسی را یاد بگیرد. به خاطر حمایت بسیاری از دانشگاه‌ها از حرفه‌ی عکاسی، هر ساله متقاضیان زیادی قصد ادامه تحصیل به صورت آکادمیک را دارند.

دانشگاه‌ها، برنامه‌های عکاسی را به صورت دو ساله و چهار ساله ارائه می‌کنند. هر ساله مسابقات عکاسی زیادی در دانشگاه‌های هنر و طراحی و یا دانشکده‌های عکاسی برگزار می‌شود تا دانشجویان با استعداد شناسایی شده و برای ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر تشویق شوند.

 

گرایش ‌های عکاسی در خارج از کشور

هنگامی که تازه شروع به کار عکاسی کرده باشید، بسیاری از موارد اساسی می‌تواند شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. یادگیری استفاده از دوربین قطعا یکی از این موارد است و به همین دلیل، عکاسان به دنبال یافتن ژانر مورد علاقه خود هستند. درنتیجه، گرایش‌ها و ژانرهای رشته عکاسی بسیار زیاد و متوع هستند اما چیزی که مسلم است این است که هیچ ژانری بهترین ژانر نیست فقط باید بفهمید که کدام گرایش مناسب شما و علاقه‌تان است.

 

گرایش های رشته عکاسی

گرایش توضیحات
عکاسی منظره و طبیعت یکی از محبوب‌ترین انواع سبک‌های عکاسی، عکاسی منظره است. در حقیقت این نوع از عکاسی، هنر ثبت تصاویر در طبیعت است. اگر چه هدف از عکاسی منظره به تصویر کشیدن طبیعت است اما گاهی هدف، می‌تواند انسان و دیگر مصنوعات در طبیعت هم باشد.
عکاسی آب و هوا بر خلاف آن چه مردم از این نوع سبک تصور می‌کنند، هدف از عکاسی آب و هوا تمرکز بر آرامش نیست بلکه به تصویر کشیدن رویدادهای آب و هوایی است. این رویدادها شامل ثبت گردباد، رعد و برق، کولاک، طوفان شن، تشکیل رنگین کمان و دیگر حوادث آب و هوایی است.
لازم به گفتن نیست که عکاسی آب و هوا می‌تواند بسیار خطرناک باشد، اما اگر حرفه‌ای عمل و استانداردهای لازم را رعایت کنید می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کنید.
عکس برداری نجومی همان گونه که از اسم ژانر مشخص است، عکس‌برداری نجومی شامل ثبت تصاویر صورت فلکی، ستارگان، اجرام آسمانی و شهاب سنگ‌ها با استفاده از تلسکوب و یا دوربین است. به طورکلی این نوع عکاسی دارای دو شاخه هنری و علمی است. عکاسی نجومی هنری، صرفا با هدف ثبت تصاویر زیبا از اجرام آسمانی و هدف از عکاسی نجومی علمی، کسب اطلاعات علمی در مورد ستارگان و آسمان است.
عکاسی زیر آب مناظر فقط شامل کوه‌ها، رودخانه‌ها، هوای پاک و یا ستاره‌ها نیستند. بلکه جهانی دیگر در زیر آب قرار دارد که با دوربین خود می‌توانید رمز و راز آن را کشف کنید و عکس‌های منحصربه فردی ثبت کنید.
برای عکاسی در زیر آب فقط بلد بودن شنا کافی نیست و آشنایی کامل با انعکاس نور در آب هم لازم است چرا که هرچه به قسمت‌های عمیق‌تر آب بروید نور کمتر شده و طبیعتا عکاسی سخت‌تر خواهد بود.
عکاسی حیات وحش عکاسی از حیات‌وحش یکی از سخت‌ترین ژانرهای عکاسی است چرا که نیازمند صبر و حوصله‌ی فراوان دارد. عکاسان ممکن است چندین روز در کمین باشند تا بتوانند عکس دلخواه خود را از سوژه مورد نظر ثبت کنند. این ژانر از عکاسی علاوه بر علاقه و یا آشنایی با عکاسی، نیازمند دانش چگونگی ارتباط با حیوانات نیز است.
عکاسی هوایی این نوع عکاسی به ثبت تصاویر زمینی از بالا گفته می‌شود که یا توسط دوربین‌های مخصوص و یا هواپیما ثبت می‌شوند. هدف از عکس‌های هوایی می‌تواند مختلف باشد اما معمولا در نقشه‌برداری، جاده‌سازی، بررسی جاده‌ها و منابع طبیعی کاربرد دارد.
عکاسی گردشگری (سفر) این سبک، یکی از محبوب‌ترین‌هاست زیرا تمامی سبک‌های عکاسی را دربرمی‌گیرد. عکاسی سفر می‌تواند شامل عکاسی منظره، پرتره، حیات‌وحش و خیابانی باشد و هدف از انجام این نوع عکاسی آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف دنیاست.
عکاسی معماری می‌توان گفت این سبک درواقع همان عکاسی مناظر شهری است. یعنی به جای عکاسی از مناظر طبیعی، زیبایی سازه‌های شهری مدنظر است.
عکاسی املاک و مستغلات بدیهی است که هدف از عکاسی املاک و مستغلات به تصویر کشیدن املاک مسکونی و تجاری است. این دست عکس‌ها شامل یافتن زوایای مناسب ساختمان برای خلق تصویری جذاب در نگاه بیینده گرفته می‌شود.
عکاسی خیابانی تمام اهمیت عکاسی خیابانی در این است که زندگی در شهر چگونه است؟ اغلب این عکس‌ها فوری و در لحظه گرفته می‌شوند. عکاسی خیابانی در تلاش است تا صحنه‌های ساده و روزمره را به چیزی معنادار و زیبا تبدیل کند. بنابراین باید بر روی نحوه ترکیب، قاب‌بندی، روشنایی و … تمرکز کنید .
عکاسی پرتره به جرات می‌توان گفت عکاسی پرتره محبوب‌ترین سبک عکاسی است که هدف از آن عکاسی از صورت انسان است. این گرایش صرفا به پرتره انفرادی محدود نمی‌شود و پرتره خانوادگی، عکاسی مد، عکس‌های فارغ‌التحصیلی و حتی عکس‌های ورزشی را نیز دربرمی‌گیرد.
نوع عکاسی پرتره برخلاف عکاسی خیابانی، در لحظه نیست و از قبل برای آن طرح و نقشه وجود دارد و هدف نشان دادن احساسات درونی شخصی است. این احساس به صورت ترس، غم، ناراحتی، شادی، اشک و یا هر احساس دیگری باید به بیننده منتقل شود.
عکاسی عروسی نیازی به گفتن نیست که این نوع ژانر، در میان استرس‌زاترین نوع عکاسی است چرا که هر نوع خطا از سوی عکاس، منجر به خساراتی جبران ناپذیر خواهد شد. از اصلی‌ترین ویژگی‌های عکاسان عروسی خلاقیت در ثبت تصاویر و روابط اجتماعی بالاست.
عکاسی رویداد این نوع عکاسی، از کنسرت‌ها گرفته تا جشن‌ها و رویداد‌های مختلف را شامل می‌شود.
عکاسی مد عکاسی مد در وهله اول برای نام تجاری و تبلیغات در نظر گرفته می‌شود و این روزها این ژانر، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی در حال گسترش است.
عکاسی کودکان عکاسی کودکان یکی از ژانرهایی است که عکاس باید صبر و حوصله‌ی زیادی داشته باشد. چه عکاسی از نوزادان تازه متولد شده باشد و یا کودکان بزرگ‌تر.
عکاسی مستند عکاسی از رویدادهای واقعی، در شرایط واقعی
عکاس سبک زندگی در این نوع عکاسی، عکاس به ثبت تصاویر از زندگی روزمره می‌پردازد.
عکاسی ماکرو عکاسی ماکرو به جزئیات اشیاء در مقیاس کوچک و همچون حشرات می‌پردازد. حتی می‌توان از گوشی‌های هوشمند هم برای عکاسی ماکرو استفاده کرد.
عکاسی حیوانات خانگی یکی از موضوعات آسان و در عین حال در دسترس برای عکاسان، عکاسی از حیوانات خانگی است. هدف از این ژانر می‌تواند هنری و تجاری باشد.

 

 

بورسیه رشته عکاسی در خارج از کشور

بسیاری از عکاسان، چه آن‌هایی که از روی سرگرمی عکاسی می‌کنند و چه کسانی که حرفه اصلی‌شان عکاسی است، برای ادامه کار و یا پیشرفت شغلی‌شان نیازمند بودجه مالی هستند. علاوه بر فاند تحصیلی که دانشگاه‌ها در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند، بسیاری از سازمان‌ها و بنیاد‌ها نیز از عکاسان تازه یا مبتدی حمایت می‌کنند. در زیر به مهم ترین آن‌ها اشاره می‌شود:

نام دانشگاه توضیحات و مبلغ کمک هزینه
دانشگاه علمی کاربردی Fliedner Fachhochschule Düsseldorf از آن جایی که این دانشگاه بررسی فرهنگ‌ها و آداب و رسوم کشورها را در راستای کاری خود قرار داده است، حدودا ۵۰۰۰$ کمک هزینه مالی برای دانشجویان عکاسی که می خواهند به کار در زمینه فرهنگی بپردازند اعطا می‌کند.
این کمک هزینه محدود است و به صورت رقابتی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
شرکت Getty images این شرکت، شرکتی رسانه‌ای بصری و بریتانیایی – آمریکایی با چند دفتر مرکزی در سیاتل، واشنگتن و ایالات متحده است. این شرکت حدودا ۲ نوع کمک هزینه در اختیار عکاس‌ها قرار می‌دهد. نوع اول، از سال ۲۰۰۵ شروع شده که در اختیار عکاسان حرفه‌ای و مبتدی به مبلغ ۲۰۰۰۰$ قرار می‌گیرد.
این شرکت همچنین هر ساله چهار کمک هزینه دانشجویی به مبلغ ۵۰۰۰$ به دانشجویان عکاسی در دانشگاه‌های معتبر اعطا می‌کند. نوع دوم، کمک هزینه‌ای به مبلغ ۱۵۰۰۰$ است و هزینه‌های بیشتری را پوشش می‌دهد از جمله هزینه‌های عکاسی، فیلمسازی و … .
کمک هزینه Photocrati این کمک هزینه به مبلغ ۵۰۰۰$ به عکاسان تازه کاربا زمینه‌ی فعالیت در پروژه‌های بشر دوستانه و زیست محیطی تعلق می‌گیرد. هدف شناسایی عکاسان برجسته و خلاق و در اختیار دادن منابع لازم برای انجام پروژه‌های آن‌هاست.
سازمان اتحاد زمین آبی زمین آبی، حامی پروژه‌هایی است که هدف آن آموزش در مورد فرهنگ‌های در معرض خطر، محیط‌های تهدید شده، یا معضلات اجتماعی است.
بنیاد لوسی (Lucie Foundation) بنیاد لوسی از حرفه‌ای‌ها و استعدادهای نوظهور عکاسی حمایت می‌کند که جنبه‌ی هنری در عکاسی را از طریق عکاسی مد، عکاسی دیجیتالی و یا هر دسته دیگری به نمایش می گذراند. محتوای عکاس‌ها هر چه باشد مهم نیست، این بنیاد به دانشجویان کمک می‌کند حتی کارهای خود را از طریق چاپ کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.
بنیاد هنری Humble این بنیاد برای حمایت از پروژه‌های عکاسی هنرهای زیبا در آمریکا و یا کشورهای خارج از آمریکا تاسیس شده است. کمک هزینه دو بار در سال (پاییز و بهار) و به مبلغ ۱۰۰۰$ در اختیار عکاسان قرار می‌گیرد.
بنیاد Aaron Siskind این بنیاد با حمایت از عکاسان مبتدی به دستاوردهای هنری عکاسی می‌پردازد.
بنیاد Alexia این بنیاد حمایت‌های مالی را با اهداف بنیادی برای ترویج صلح جهانی و درک فرهنگی انجام می‌دهد.
بورسیه Ian Parry این بورسیه با هدف مستندسازی اهدا می‌شود. مبلغ این کمک هزینه ۳۰۰۰ پوند است و سن دریافت‌کننده باید 24 و یا پایین‌تر باشد.
ShootSearcher با هدف کمک به دانشجویان بین‌المللی مبلغی به میزان ۲۰۰۰$ را در اختیار همه مقاطع تحصیلی قرار می‌دهد.

 

 

بهترین موسسات و دانشگاه‌ های عکاسی خارج از کشور

موسسه یا دانشگاه توضیحات
موسسه عکاسی نیویورک موسسه عکاسی نیویورک یا همان NYIP، از همان ابتدای شروع کار یعنی از سال ۱۹۱۰ به عنوان موسسه‌ای کاملا پیشرفته شناخته شده است. سنت دیرینه تدریس عالی در این موسسه همچنان ادامه دارد. در این موسسه دوره‌های مختلفی وجود دارد که شهریه آن، با توجه به اعتبار موسسه عکاسی نیویورک کاملا مناسب است.
دانشکده هنر و طراحی پارسونز دانشکده هنر و طراحی ایالات متحده، یک مرکز آموزشی درجه یک با پردیس اصلی در نیویورک است. این دانشگاه تنها دانشگاهی است که در آن دانشکده هنر و طراحی با برنامه‌های برتر کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برای ایجاد جهانی زیبا و بهتر طراحی شدند.
پارسونز اولین دانشگاهی بود که در سال 1896، در زمینه طراحی مد، طراحی داخلی گرافیک و تبلیغات تاسیس شد. رشته عکاسی نیز بخش جدایی‌ناپذیر دنیای مد و طراحی است. یکی از مزایای دانشگاه هنر و طراحی پارسونز این است که این دانشکده دوره‌هایی را به صورت آنلاین برای دانشجویان در نظر گرفته است.
دانشکده عکاسی Vevey دانشکده هنرهای زیبا در سوئیس یک دانشکده کاملا شناخته شده و معتبر برای هم رشته عکاسی و هم کسب و کار و بازاریابی در مورد عکاسی و هنر است.
این دانشکده در کنار آموزش عالی خود در زمینه عکاسی، جوایز بین المللی عکاسی زیادی را به دانشجویان برتر اعطا می کند تا کمکی باشد برای هموار شدن راه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل در زیر شاخه های رشته عکاسی.
کالج سلطنتی هنر کالج سلطنتی هنر در سال ۱۸۳۷ تاسیس شد. عکاسی، یکی از اصلی ترین رشته های تحصیلی در این دانشگاه به شمار می رشود. کالج سلطنتی هنر با فراهم کردن امکانات آموزشی و پیشرفته به توسعه هنر دانشجویان کمک می کند. دانشجویان تمامی آن چه که یک عکاس برای یادگیری این رشته به آن نیاز دارند را در اختیار دارند.
از جمله تجهیزات هنری، امکانات و وسایل عکاسی، سخنرانی عکاسان برتر جهان، کلاس های درس پیشرفته و تخصصی در مورد عکاسی. نکته قابل توجه در مورد این دانشگاه این است که کالج سلطنتی هنر تنها برای مقاطع تحصیلات تکمیلی است و متقاضیان کارشناسی در این دانشگاه پذیرش نمی شوند.
دانشگاه رایرسون این دانشگاه کانادایی یکی از بهترین دانشگاه ها در زمینه هنر به شمار می رود و یکی از بهترین برنامه های عکاسی را برای متقاضیان عکاسی در نظر گرفته است.
این آموزش ها در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در رشته های مربوط به فیلم، عکاسی و هنرهای دیجیتالی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رشته به صفحه دانشگاه های کانادا تیم تراست مراجعه شود
موسسه هنر شیکاگو برنامه های درسی دوره عکاسی در موسسه هنر شیکاگو بسیار گسترده است و موضوعات زیادی را از عکاسی سنتی گرفته تا شیوه های مفهومی را به دانشجویان عکاسی آموزش می دهند.
موسسه هنر شیکانو نیز این فرصت را در اختیار دانشجویان قرار می دهد تا کارآموزی خود را در شیکاگو و دیگر شهرهای نزدیک تجربه کنند تا به صورت عملی و تجربی با مهارت های عکاسی آشنا شوند و تا اتمام تحصیل خود آشنایی کامل با بازار کار عکاسی پیداکنند.
مدرکی که این موسسه ارائه می دهد، هنرهای زیبا در عکاسی است. این دوره ها به صورت کامل برگزار می شوند . با مفاهیم رنگی، سیاه و سفید، روشنایی، عکاسی مد و عکاسی طبیعت در دسترس هستند.
دانشگاه بین المللی طراحی کلن دانشگاه بین المللی طراحی کلن یک دانشگاه هنرهای زیبا است که دوره های عکاسی را به طور گسترده و خاص برگزار می کند. این دوره ها تمام آنچه که یک فرد برای مهارت های عکاسی به آن نیاز دارد را پوشش می دهد.
دانشگاه آکادمی هنر این دانشگاه هنری خصوصی در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا در سال ۱۹۲۹ تأسیس شد و برنامه های مدرک عکاسی و دوره های آنلاین را در زمینه های مختلف هنری و عکاسی ارائه می دهد. این دانشگاه بزرگترین مدرسه معتبر هنر و طراحی خصوصی در ایالات متحده است.
مدارک تحصیلی تا کارشناسی ارشد هنرهای زیبا و گواهی های معتبر تکمیلی برای دوره های آنلاین در دسترس هستند.
موسسه طراحی اروپا موسسه طراحی اروپا که معمولا به آن IED گفته می شود در سال ۱۹۶۶ در ایتالیا تاسیس شد. دانشجویان می توانند به ۴ زبان در شهرهای مختلف تحصیل کنند. از جمله پر طرفدارترین رشته های این دانشگاه می توان به طراحی مد، کارشناسی بازاریابی مد، طراح گرافیک، طراحی داخلی، طراح جواهرات و مطالعات عکاسی اشاره کرد.
دانشکده بین‌المللی عکاسی Spéos دانشکده بین المللی عکاسی که در لندن و پاریس قرار دارد، به زبان های انگلیسی و فرانسوی رشته های دانشگاهی خود را آموزش می دهد.
یکی از مهمترین ویژگی های این دانشکده این است که علاوه بر خلاقیت، به ارائه مهارت های فنی عکاسی در دانشجویان تمرکز دارد. از اصلی ترین اهداف این دانشکده، آماده سازی دانشجویان برای پاسخگوی به خواسته ها و نیازهای بازار فعلی و نیز همراهی آن ها در تبدیل شدن به یک عکاس موفق است.
کلاس های درس معمولا در این دانشکده با تعداد کم برگزار می شود و به مدت ۲ سال هر هفته سمینار های مخصوص عکاسی نیز برای دانشجویان در نظر گرفته می شود.
آکادمی هنرهای زیبای اروپا شما می توانید در این آکادمی هنرهای زیبا به موضوعات هنری متوعی بپردازید از جمله رسانه های جدید، نقاشی، سفالگری، مجسمه سازی و عکاسی حرفه ای.
دانشکده هنرهای کاربردی Sir JJ دانشکده هنرهای کاربردی Sir JJ که در بمبئی هند قرار دارد، آموزش های تخصصی را در زمینه های عکاسی، گرافیک کامپیوتری و چندین رشته هنری دیگر ارائه می دهد.
از مهمترین ویژگی های این دانشگاه این است که امکانات لازم جهت بازید دانشجویان از مناطق مختلف هند برای عکاسی را فراهم می کند
دانشگاه توکیو زوکی هدف از تحصیل در دانشگاه زوکی، درک جامع طراحی و هنر به صورت گسترده است. زوکی (Zokei) به معنای خلق هنر و طراحی است. این دانشگاه که یکی از بهترین دانشگاه های هنرهای تجسمی در ژاپن به شمار می رود، از هنر عکاسی به عنوان نوعی هنر پراهمیت و کاربردی یاد می کند.
دانشگاه ایالتی کنت دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو علاوه بر دوره های ویژه عکاسی خود، دارای رشته  روزنامه پردازی مصور (روزنامه نگاری همراه با اتکای زیاد به عکس) را نیز در برنامه های خود قرار داده است.
از مهمترین ویژگی های این دانشگاه در این است که تمرکز دانشگاه بیشتر بر روی عکاسی به عنوان یک حرفه ای تجاری است و بنابراین آموزش های کاملی را فراهم می کند تا فرصت های یادگیری تجربی را با دوره هایی در طراحی گرافیک و چند رسانه ای ترکیب کند.
کالج مطالعات عکاسی استرالیا این کالج با ترکیبی از مطالعات تمام وقت و پاره وقت، کارگاه های آموزشی تخصصی، دوره های آنلاین و آموزش از راه دور عکاسی و سمینارهای آموزشی با حضور عکاسان برتر جهان، به یک کالج مشهور در زمینه عکاسی تبدیل شده است.
دانشجویان می توانند مهارت ها و توانمندی های خود را در عکاسی به طور ویژه ای افزایش دهند. این کالج که در قلب ملبورن قرار دارد، به طور ویژه به مطالعات عکاسی می پردازد.
موسسه ملی طراحی هند این موسسه که در احمدآباد هند واقع شده است، برنامه های درسی خود را به صورت دوره های دو ساله و یا چهار ساله برگزار می کند. ترکیب عوامل اجتماعی و صنعتی برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد از اولویت های اصلی این موسسه است.
آکادمی ایتالیا در رم ایتالیا که یکی از پایتخت های مد در اروپا به شمار می رود این آکادمی ایتالیا بهترین امکانات در زمینه عکاسی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. بنابراین یادگیری عکاسی، هنر، مد و طراحی
دانشگاه هیوستون شهر هیوستون با نام مستعار (شهر فضایی)، یک مکان بسیار عالی برای عکاسی است. دانشگاه هیوستون برنامه های مختلفی را در زمینه عکاسی ارائه می دهد از جمله طراحی، اجرا و عکاسی. این کالج به تنهایی بیش از ۷۰۰ رشته مختلف در زمینه هنر ارائه می دهد.
دانشجویان در مجموعه ای کلاس های استودویی فشرده ثبت نام می کنند و ملزم به شرکت کردن در جلسات عکاسی در محوطه دانشگاه در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هستند. این کلاس ها تاکید زیادی بر افزایش مهارت های افراد به صورت عملی است و به آن ها کمک می کند تا به صورت عملی حرفه عکاسی را فرا بگیرند.
دانشگاه کلرادو برنامه های عکاسی در این دانشگاه به صورت سه ساله در نظر گرفته شده است که در زمینه های عکاسی کلاسیک و دیجیتال، ویرایش تصاویر و ادیت و دیگر رشته ها در اختیار دانشجویان عکاسی خود قرار می دهد.
این دانشکده، کارگاه ها، سمینارها و سخنرانی زیادی را در مورد عکاسی برای دانشجویان در نظر گرفته است و به دانشجویان کمک می کند تا بعد از فارغ التحصیلی نمایشگاه عکاسی خود را برگزار کنند.
دانشگاه نیویورک (NY) New York University’s Tisch School of the Arts این دانشگاه برنامه های عکاسی خود را به صورت آموزش گسترده هنرهای لیبرال در اختیار دانشجویان قرار می دهد. فارغ التحصیلان می توانند به عنوان طراحان گرافیک، عکاسان مستند ساز، منتقدان هنری و کار برای نشریات ملی مشغول به کار شوند.
دانشگاه جادسون هنرهای لیبرال تمرکز این دانشگاه در رشته عکاسی بیشتر بر روی عکاسی دیجیتال است و دانشجویان می توانند طی یک برنامه چهار ساله، لیسانس عکاسی دریافت کنند.
دانشگاه مرکز فلوریدا دانشگاه مرکز فلوریدا یا همان UCF، در مدرک عکاسی شامل پرورش مهارت های خلاقانه، فنی و انتقادی است که دانشجویان را برای کار به عنوان یک عکاس حرفه ای آماده می کند.
رشته عکاسی در این دانشگاه شامل ۱۲۷ واحد است که دانشجویان طی ۴ سال این مهارت ها را کسب می کنند. دانشجویان برای دریافت مدرک لیسانس خود باید از این تعداد واحد درسی، حداقل ۴۸ واحد را با نمرات بالا قبول شوند.
دانشگاه پردو دانشگاه پردو در هند، دارای یک برنامه فشرده و در عین حال جامع در رشته عکاسی است که دوره های عکاسی خود را ابتدا از هنر عکاسی سنتی شروع می کند و در نهایت به بررسی فناوری ها و راه های جدید عکاسی نوین می پردازد.
دانشجویان بیشتر وقت خود را در کلاس های استودیویی و صرف کار بر روی پروژه های خود می کنند. تعداد واحدهای درسی رشته عکاسی در این دانشگاه ۱۲۶ واحد است.
دانشکده عکاسی و چند رسانه‌ای Rodchenko برنامه های عکاسی در این دانشگاه به صورت سه ساله در نظر گرفته شده است که در زمینه های عکاسی کلاسیک و دیجیتال، ویرایش تصاویر و ادیت و دیگر رشته ها در اختیار دانشجویان عکاسی خود قرار می دهد.
این دانشکده، کارگاه ها، سمینارها و سخنرانی زیادی را در مورد عکاسی برای دانشجویان در نظر گرفته است و به دانشجویان کمک می کند تا بعد از فارغ التحصیلی نمایشگاه عکاسی خود را برگزار کنند.
مارلبورو کالج مارلبورو مدرک کارشناسی عکاسی خود را بر اصل هنر زیبا در طبیعت ارائه می دهد. تمرکز اصلی این دانشگاه بر عکاسی در طبیعت است و به عکاسی دیجیتال و آنالوگ، بیان بصری و تکنیک های عکاسی، روش های عکاسی نوین و عکاسی سیاه و سفید می پردازد. دانشجویان باید ۱۲۰ واحد بگذرانند و در نهایت از پروژه خود دفاع کنند.
دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس دانشجویان سال اول رشته عکاسی در دانشگاه واشنگتن دوره های استودیویی در طراحی دو بعدی و سه بعدی، طراحی ذیجیتال و سخنرانی های هفتگی را می گذرانند. سپس در سال دوم این رشته به صورت تخصصی تر دنبال می شود و دانشجویان سعی می کنند در کارهای عملی ژانر مورد علاقه خود را دنبال کنند.
در سال های بعدتر دانشجویان باید ۷ دوره کلاس عملی عکاسی را بگذرانند تا با مهارت های عکاسی به صورت حرفه ای آشنا شوند. فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد با همکاری انجمن هنر کالج امریکا و انجمن ملی دانشکده هنر و طراحی نمایشگاه عکاسی برگزار می کنند.
دانشگاه هاردمن این دانشگاه نزدیک به ۲۰۰۰ دانشجو از ۳۳ ایالت و ۲۰ کشور جهان را آموزش می دهد. دانشجویان عکاسی در این دانشگاه ۱۲۶ واحد درسی را در موضوعاتی همچون تاریخ عکاسی، عکاسی سیاه و سفید، رسانه های اجتماعی، صنایع دستی استودیویی و دیگر موضوعات مرتبط مطالعه می کنند.
دانشگاه درکسل دانشگاه درکسل در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، یک برنامه عکاسی بسیار جامع و حرفه ای را در مقطع کارشناسی به علاقه مندان این رشته ارائه می دهد. بسیاری از فارغ التحصیلان این رشته برنده جایزه پولیتزر نیز شده اند که این افتخای است برای این دانشگاه که به شهرت جهانی برسد.
از الزامات مطالعه عکاسی در این دانشگاه می توان به آموزش عمومی، مطالعات بصری و مطالعات تاریخچه عکاسی اشاره کرد.دانشگاه درکسل کاملا مجهز به امکانات لازم جهت آموزش عکاسی است از جمله انواع دوربین ها، تجهیزات استودیویی، تجهیزات تاریک خانه، سه پایه و یک استودیوی بزرگ
دانشگاه بریگم یانگ این دانشگاه که یکی از دانشگاه های مشهور عکاسی به شمار می رود، به بررسی تاریخچه عکاسی، انیمیشن سازی، طراحی گرافیک و تصویر سازی می پردازد. رشته عکاسی در این دانشگاه ۷۲ واحد درسی است که علاوه بر گذراندن این واحدهای درسی، دانشجویان موظف اند سه دوره کلاس حرفه ای در کار آفرینی، بازاریابی و استراتژی های شغلی را شرکت کنند.
توجه داشته باشید که این دانشگاه سالانه حدود ۴۰ متقاضی برای رشته عکاسی را ثبت نام می کند و این ثبت نام در ژوئن هر ماه صورت می گیرد
دانشکده هنر و طراحی Minneapolis این دانشکده که مدرک کارشناسی هنرهای زیبا را ارائه می دهد، شامل برنامه ها و ابزارهای سنتی و معاصر برای عکاسی اند. این برنامه های درسی شامل تاریخ هنر، نظریه های عکاسی، تکنیک ها و ابزارهای مربوط به عکسی و سایر موارد مربوط به این حرفه است.
دانشگاه تمپل دانشگاه تمپل یا همان BFA، در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، با استفاده از فناوری های سنتی و نیز مدرن به دانشجویان آموزش های ویژه عکاسی را یاد می دهند. این دانشگاه دارای یک دانشکده تخصصی عکاسی، امکانات دولتی هنر و نیز فرصت های شغلی و کارآموزی است.

 

 

اخذ ویزا برای اپلای رشته عکاسی در خارج از کشور

اخذ ویزا برای رشته هایی همچون عکاسی و یا به طور کلی هنر از اصلی ترین کارهایی است که باید انجام دهید. در این مسیر شما به جز گرفتن ویزا می بایست چندین نمونه عکس از کارهای خود را برای دانشگاه مورد نظر خود ارسال کنید و در صورتی که این عکس ها تائید شدند، در آزمونی که دانشگاه در نظر گرفته است شرکت کنید و در برخی موارد لازم است در مصاحبه حضوری نیز توانایی های خود را اثبات کنید.

از آنجایی که تمام این مراحل اخذ ویزا بسیار دقیق هستند و هر ساله دانشجویان زیادی به رقابت برای پذیرش در دانشگاه می پردازند، این پروسه بسیار پر اهمیت است.

 

سازمان مهاجرتی الهام کیا
مهاجرت به کانادا، ویزاکانادا، اقامت کانادا، تحصیل کانادا، سرمایه گذاری کانادا ،استارت اپ کانادا، استارت آپ ویزا، مهاجرت کانادا، تحصیلی دانش اموزی کاناد،ا تحصیلی دانشگاه، پذیرش کالج، پذیرش دانشگاه کانادا، اپلای ،کارشناسی اپلای، کارشناسی ارشد ،اپلای مستر، اپلای مستر دوم ،اپلای دکتری ،پست داک، پست دکتری ،فرصت مطالعاتی کانادا، مهاجرت ثبت شرکت کانادا، ویزای کار، جاب آفر کانادا، پیشنهاد کارکانادا، اکسپرس اینتری کانادا، اکسپرس انتری کانادا، اسکیل ورکرکانادا، اسکیل ترید کانادا، اسکیل ورکر استانی کانادا ، کارآفرینی کانادا 
اسپانسرشیب  کانادا ،اسپانسرشیب فرزندان کانادا، اسپانسرشیب والدین کانادا، اسپانسرشیب همسرکانادا، خوداشتغالی کانادا ،اقامت کانادا ،اقامت دائم کانادا ،پاسپورت کانادا، برنامه های استانی کانادا، دعوتنامه کاری کانادا، توریستی کانادا ،؛پناهندگی کانادا ، مولتیپل کانادا، مهاجرت کانادا ، کوآپ کانادا، ثبت شرکت کانادا، جاب کانادا ، الهام کیا کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، مدارس کانادا ، دانشگاه کانادا، کالج کانادا، انتاریو کانادا ، بریتیش کلمبیا کانادا ، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا ، مدرسه کانادا، ویزای همراه کانادا، مهاجرت قانونی کانادا، سابمیت کانادا 
Job offer Canada,mohajerat Canada,visa Canada , student visa Canada, education Canada ,start up Canada , student Canada, school Canada , college Canada , apply Canada ,master university Canada ,phd Canada,apply Canada, express entry Canada, skill worker Canada, ict Canada ,imp Canada, refugee Canada , self employed Canada, job Canada, lmia Canada,post doctorate,elham kia,elham kia Canada,immigration Canada, iccrc ,immigration lawyer  
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا
سازمان مهاجرتی الهام کیا، سازمان مهاجرتی الهام کیا

whatsapp
09015940289

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

رزرو وقت مشاوره

ما به شما کمک میکنیم با توجه به شرایطتان بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.با ما در ارتباط باشید.

required
سریع‌ترین راه ارتباطی با سازمان مهاجرتی الهام کیا
0901-5940289